anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Poczta Polska Problem z nadaniem przesyłek

MrKejs
#9 Pomysłodawca#

Dzień Dobry,

 

Czy ktoś ma też dziś problem z nadaniem przesyłek Pocztowych? Zaniosłem przesyłki na Pocztę, a osoba przyjmująca twierdzi że skanuje je jak zawsze lecz wyskakuje jej że ma pobrać opłatę za paczkę, gdzie zawsze po prostu skanuje paczkę i tyle.

Przykładowa jedna z paczek:

00659007730832851800

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MrKejs Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Styl_i_Moda
#1 Nowicjusz#

To samo, Pani na poczcie powiedziała że jakieś problemy z e-nadawcą dziś

oznacz moderatorów

owady
#11 Animator#

To samo. Ale za godzinę weszła normalnie

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@MrKejs odpowiem za w_kiwi, ponieważ udało nam się wyjaśnić tę sprawę z zespołem. W naszej opinii nie powinieneś dopłacać za przesyłkę w momencie nadania. Prawdopodobnie jest to wewnętrzny błąd z nadaniami w PP i tutaj warto wyjaśnić tę sprawę z przewoźnikiem.

   Paula
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MrKejs
#9 Pomysłodawca#

Dobrze dziękuje, w takim razie mam nadzieję że jutro przejdą im już normalnie paczki.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MrKejs Widzę, że napisałeś do nas również drogą mailową. Poprosiłam o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MrKejs
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje, 

Tak zgadza się, przekazałem wszystkie numery zamówień które wczoraj nie z mojej winy nie zostały nadane, otrzymałem informację z Poczty że dziś w godzinach 10:44-10:45 wszystkie te paczki udało się przyjąć, także myślę że sprawa rozwiązana i był to jednorazowy przypadek.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MrKejs Świetnie, bardzo się cieszę. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AGD-RTV-IT
#13 Ambasador#

@ayo80  napisał(a):

 Prawdopodobnie jest to wewnętrzny błąd z nadaniami w PP i tutaj warto wyjaśnić tę sprawę z przewoźnikiem.


Przecież sprzedawca korzystający z usługi Allegro Dostawy nie jest stroną dla Poczty Polskiej, tą jest Allegro - nadawca w rozumieniu Prawa pocztowego, czyli podmiot, który zawarł umowę z tymże przewoźnikiem na świadczenie usług pocztowych.

Więc jeśli jest problem z usługą Allegro Dostawy, to do Allegro należy jego wyjaśnienie. 

Proszę nie wprowadzać w błąd użytkowników.

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów