Poczta Polska Problem z nadaniem przesyłek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień Dobry,
Czy ktoś ma też dziś problem z nadaniem przesyłek Pocztowych? Zaniosłem przesyłki na Pocztę, a osoba przyjmująca twierdzi że skanuje je jak zawsze lecz wyskakuje jej że ma pobrać opłatę za paczkę, gdzie zawsze po prostu skanuje paczkę i tyle.
Przykładowa jedna z paczek:
00659007730832851800
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MrKejs Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To samo, Pani na poczcie powiedziała że jakieś problemy z e-nadawcą dziś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To samo. Ale za godzinę weszła normalnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MrKejs odpowiem za w_kiwi, ponieważ udało nam się wyjaśnić tę sprawę z zespołem. W naszej opinii nie powinieneś dopłacać za przesyłkę w momencie nadania. Prawdopodobnie jest to wewnętrzny błąd z nadaniami w PP i tutaj warto wyjaśnić tę sprawę z przewoźnikiem.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobrze dziękuje, w takim razie mam nadzieję że jutro przejdą im już normalnie paczki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MrKejs Widzę, że napisałeś do nas również drogą mailową. Poprosiłam o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuje,
Tak zgadza się, przekazałem wszystkie numery zamówień które wczoraj nie z mojej winy nie zostały nadane, otrzymałem informację z Poczty że dziś w godzinach 10:44-10:45 wszystkie te paczki udało się przyjąć, także myślę że sprawa rozwiązana i był to jednorazowy przypadek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MrKejs Świetnie, bardzo się cieszę. 🙂
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ayo80 napisał(a):
Prawdopodobnie jest to wewnętrzny błąd z nadaniami w PP i tutaj warto wyjaśnić tę sprawę z przewoźnikiem.
Przecież sprzedawca korzystający z usługi Allegro Dostawy nie jest stroną dla Poczty Polskiej, tą jest Allegro - nadawca w rozumieniu Prawa pocztowego, czyli podmiot, który zawarł umowę z tymże przewoźnikiem na świadczenie usług pocztowych.
Więc jeśli jest problem z usługą Allegro Dostawy, to do Allegro należy jego wyjaśnienie.
Proszę nie wprowadzać w błąd użytkowników.
PHU MAR-SAT