Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@mdrogeria wiesz że jak zwróci część przed wysyłką to i tak będziesz musiał mu wysłać resztę, a dopłatę do smarta pewnie dostaniesz jak za całe zamówienie 😞
Pomysł mieli fajny ze smartem ale wykonanie i regulamin do bani 🙂
Tu masz ciekawy artykuł https://wyborcza.biz/biznes/7,147582,30503596,allepatola-janusz-i-grazyna-ida-na-zakupy-wystawianie-...
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ dlaczego usuwacie moje wpisy ,,,, czyżby niewygodne pytanie ? Więc zadam je po raz drugi ... co w takim wypadku z dopłata do przesyłki smart , kwota za jaką klient zakupił i zostanie wysłana nie kwalifikuje transakcji do naliczenia tej opłaty .
@mdrogeria Przepraszam, w tym wątku powstał spam (jak pewnie sam widziałeś) i usunęłam wszystkie odpowiedzi, Twoja się załapała przez przypadek.
Jeśli chodzi o dopłatę do Smart, to muszę temat skonsultować i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
@ko_alka @mdrogeria czy mnie ominął nasz "ólubiony" forumowy troll ?
@pinsplash tak
@mdrogeria Skonsultowałam tę sprawę i przykro mi, ale nie mam dla Ciebie innej odpowiedzi niż ta, którą otrzymałeś już mejlowo. Klient odstąpił od umowy dla części zamówienia i nie można go obciążać żadnymi dodatkowymi kosztami, czyli kosztem dopłaty do Smarta. Nie mamy również podstaw, aby anulować dla Ciebie tę opłatę. Ideą Programu Smart! jest zagwarantowanie kupującemu darmowej dostawy. Jest to jeden z najważniejszych czynników, który wpływa na decyzję zakupową. Nasze dane pokazują, że kupujący 2,5 razy częściej decydują się na zakup ofert, które mają oznaczenie Smart!
@ko_alka mnie nie chodzi o zyla tylko wskazuję Wam ,że łamiecie prawo konsumenta do rezygnacji z części zakupu naliczając tą opłatę , jeśli paczka ruszyłaby w drogę przed odstąpieniem owszem tak usługa rozpoczęta opłata powinna być naliczona , ALE !!! klient odstępuje od umowy przed nadaniem przesyłki i prosi o wysyłkę tylko części zamówienia ,które nie kwalifikuje się do darmowej dostawy i również naliczenia dopłaty do przesyłki .
W oparciu o swoje doświadczenia większość sprzedawców jest pewnie skłonna stwierdzić, że ideą Programu Smart! jest wykorzystywanie go w sposób niezgodny z intencjami przez niektórych kupujących i przerzucanie kosztów na sprzedawców oraz pozostałych kupujących.
To całkiem uczciwe podejście, odchodzą obowiązki rywalizacji zwrotu, korekty paragonu w księgowości, raczej same plusy.
Ponadto to klient nie powiedział jeszcze ostatniego słowa, jak se tą pastą fajnie narychtuje podłoga przed świętami to zwróci resztki zawartości z powodem "nie pasuje mi"
@Halfrunt paragon musisz nabić bo masz wpływ , korektę musisz zrobić bo masz zwrot środków , odstąpienie od umowy musisz udokumentować , roboty więcej jak przy klasycznym zwrocie .
Nabijasz nawet jak nie realizujesz? Chyba że środki z konta allegro zostały już wypłacone na konto bankowe
@Halfrunt musisz ufiskalnić jeśli masz wpływ na subkonto allegro również , zwracasz środki to robisz korektę paragonu
Na święta będzie nieładna podłoga, trochę wyrozumiałości!
@mdrogeria no to się jeszcze upewnię, jak masz z klientam b2b i też jest wpływ, a po chwili on anuluje zakup i mam odpływ tych pieniędzy, nie wystawiam paragonu bo klient zaznacza fakturę na firmę, to też wystawiasz mu fakturę VAT i od razu korektę, we dwójkę to księgujecie?
@Halfrunt tak , ze skarbowym nie rozliczasz się z ruchu towaru tylko z przepływu środków , klient również robiąc przelew ma rozchód na koncie i musi mieć do niego dokument , a następnie wpływ i potrzebny jest kolejny dokument .
@mdrogeria czyli jak klient zrobi u Ciebie zamówienie np. o 22:00, opłaci je a po godzinie anuluje i dostanie automatyczny zwrot wpłaty z Allegro to Ty robisz do tego paragon i korektę bo środki wpłynęły na Twoje konto na Allegro ? 🙂
Odpisał coś na tę wiadomość?