Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Powoli mamy już dość tego, co na portalu Allegro wyprawiają kupujący.
Zamówienie 85944a40-bc5a-11ed-a063-79e7239473a5 - "kupujący A"
Zamówienie 21afeed0-bc5a-11ed-8194-b52360c3c1e1 - "kupujący B"
I już opisuję historię. "Kupujący A" kupił od nas towar 6 mar 2023, 21:09. "Kupujący B" ten sam towar kupił od nas 6 mar 2023, 21:05. Przesyłki zamówione do 2 różnych paczkomatów. Obie przesyłki nadaliśmy 7 marca. Obie przesyłki dotarły do wskazanych przez tzw. "kupujących" paczkomatów w dniu 8 marca. Obie przesyłki nie zostały odebrane przez kupujących i obie obecnie spoczywają na magazynie przesyłek niedoręczalnych firmy Inpost.
Od dnia zakupu, do dnia 22 marca zero kontaktu ze strony kupujących A i B. Żadnego odstąpienia od umowy, zgłoszenia zwrotu, informacji o niemożliwości odebrania przesyłki, kompletna cisza w eterze.
22 marca "kupujący A" otwiera dyskusję zatytułowaną "Powód otwarcia Dyskusji: brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu". Przepraszam bardzo, jaki zwrot wpłaty, po jakim odesłaniu produktu? Dodam przy okazji, że przy tym produkcie odstąpienie jest wyłączone na podstawie art. 38 Ustawy o prawach konsumenta - usługa tv sat prepaid na załączonym dekoderze, uruchomiona w chwili wysyłki towaru. Stosowna informacja jest w treści oferty, jak również w zakładce "Zwroty".
"Kupujący B" identyczną dyskusję otwiera 24 marca 2023 godz. 14:49, jednocześnie "kupujący A" odpowiada w swojej dyskusji dokładnie 2 min. później, o godz. 14:51.
Wg nas obie transakcje, mimo różnych danych właścicieli kont dokonała jedna osoba i nie chodziło jej o zakup towaru. Konta prawdopodobnie należą do rodzeństwa lub małżonków. To samo nazwisko, ten sam adres dostawy, różne adresy właścicieli kont, różnica w numerach telefonu, to 1 cyfra. Różnica to jeszcze 2 różne paczkomaty wskazane jako miejsca odbioru przesyłki.
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ prosimy o interwencję na podstawie art. 8.4 regulaminu Allegro z powodu podejrzenia wystąpienia istotnego naruszenia regulaminu w poniższych punktach:
4. udostępnienie przez Użytkownika Konta innym osobom niezgodnie z zasadami określonymi w art. 2.10 Regulaminu,
12. dokonywanie zakupów w celu innym niż finalizacja Transakcji,
15. naruszanie zasad określonych w art. 10.1
@ko_alka liczyłem na znalezienie jakiegoś mądrzejszego, a tu poszłaś w drugą stronę... 😒
Przy informacji w ofercie, że nie przyjmiemy paczki, bo jest ta możliwość wyłączona z powodu aktywowania usługi tv, usługi telewizji satelitarnej oczywiście, co podane jest w treści oferty, jesteśmy raczeni tekstem:
"Dlaczego Sprzedający uważa, że Klient od tego zamówienia nie może odstąpić? Czy jakieś dane zostały Klientowi przekazane w sposób online i wykorzystał je?"
Konsultant zarządcy bazaru wchodzi w kompetencje sądu i próbuje podważać decyzje sprzedawcy?! No to fajnie się zaczynacie bawić. Naprawdę chcecie by odpowiedni urząd Was zapytał na jakiej podstawie?
Wy macie pilnować czy terminowo odpowiadamy kupującym w dyskusjach odnośnie zgłaszanego problemu. Natomiast traktowanie jej, jak sali sądowej, a stawianie się, bezimiennego konsultanta zaopatrzonego w biblię szablonów odpowiedzi, w roli sędziego, to gruba przesada.
Decyzja nasza w przedmiocie dyskusji została już jasno zakomunikowana Kupującemu. Nie zgadza się z nią, to biegusiem do sądu jeśli chce ją zmienić, samemu lub za pośrednictwem rzecznika praw konsumenta.
Tu Wasza odpowiedź w podobnej sprawie w dyskusji (odstąpienie odrzucone, kupujący wzbrania się przed odebraniem swojej własności):
Jak widać po dacie, świeży temat. Jak Wasz wklejacz potrzebuje coś do wklejenia w odpowiedzi, to niech sobie to przekopiuje, wklei w tych 2 dyskusjach i się od nas odstosunkuje.
@ko_alka i jeszcze jedno, co obrazuje poziom Waszych konsultantów.
Pytanie, czy i jakie dane online czy zostały Kupującemu przesłane? Serio on pyta, czy sygnał telewizji satelitarnej został do Kupującego przesłany przez internet?! Skąd Wy tych ludzi bierzecie? Ani znajomości przepisów prawa, ani zapoznania się z przedmiotem oferty i dyskusji... Ręce opadają.
@medalik_2009 co poniedziałek jest łapanka na św. Marcinie w Poznaniu. Podjeżdżają tiry wysuwają rampy, rozciągają siatki i heja! Później przymusowe szkolenie z Ctrl+C, Ctrl+V, pisania bełkotów i innych takich potrzebnych niezwykle rzeczy, jak to w korpo 😉 no i do robo... A... i zapomniałem - sa jeszcze owocowe środy czy inne czwartki 😉 to tak dla osłody...
A później nasze moderatorki biorą wszystkie te sprawy na bary - zupełnie jak "Siłaczki"
Miałem to samo. Ukrainka zamówiła sobie dildo, nie odebrała, po czym założyła dyskusję, że zwrotu wpłaty nie dostała... Ręce i wszelkie możliwe części ciała opadają. Na szczęście z US i księgową ustaliliśmy, że w przypadku zwrotu wystarczy wydrukowanie szczegółów zamówień: Sprzedaż -> Obsługa zamówień -> Zamówienia zaznaczasz zamówienie i DRUKUJ -> szczegóły zamówień.
Spytaj, czy możesz robić tak samo.
@biosorcerer ale czy my mamy problem księgowy? 🙂 Przecież my zwrotu nie przyjmujemy, bo jest wyłączony, usługa tv już jest uruchomiona. Jak kupujący nie odbiera 2 przesyłek zamówionych z 2 kont i nie chce z tej usługi korzystać, to niech sobie tv pooglądają na magazynie Inpostu. 😉
Klient złamanego grosza od nas nie uzyska.
@medalik_2009 nie doczytałem, sorki... Wypisałem swój wywód, bo też mi żółć zalega 😜