Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
przesyłka nr.625735286466008122738384 zgodnie z informacją jaką uzyskałem od odbiorcy pozostała w multiskrytce , Inpost kontaktował się 15 list. w celu ustalenia zawartości oraz ew. znaków szczególnych co zostało w miarę możliwości opisane , od tamtej pory kontakt z przewoźnikiem się urwał , nie otrzymałem odpowiedzi na pytanie zadane 21 list . Rozumiem ,że sytuacja jest trudna , ale klientka zaczyna się niecierpliwić .
@InPost .
@KOGIEL_T nie często tu ostatnio bywam i zapomniałem jak to się robi ... dzięki😄
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @InPost
hej , bo zaraz będzie dyskusja i zerwę negatywa , am Bogu ducha winien
@mdrogeria takie kwiatki tylko na allegro, negatyw i dyskusja za to że klient nie wyciągnął paczki 😄 wiesz że jest 50 / 50 że się odnajdzie równie dobrze po niej mógł ktoś dostać skrytkę do nadania i se wyciągnął, dla pewności nie czekaj na kontakt, tylko złóż reklamację w sumie to powinna zrobić to klientka bo już odebrała paczkę 😄 przynajmniej będziesz miał podkładkę w razie dyskusji 🙂
@kostas11 @InPost mam jednak nadzieję ,że wszystko się skończy pozytywnie ,przerobiłem podobną sytuację tylko w drugą stronę .....odbierałem z multiskrytki , wyganąłem kilka i udałem się do siebie / do sklepu / tam okazało się ,że mam dziką paczkę ,a że to nie była paczka allegro dane nadawcy były na etykiecie , napisałem wiadomość i zapomniałem bo gość nie odpowiadał ,chyba po 2 tygodniach telefon z Inpost ....no mam cóś, ale oddzwonię za 1,5-2 godzinek jak wrócę na sklep i zweryfikujemy , na drugi dzień ze zleceniem po ,,dzikusa,, przyjechał kurier .
@mdrogeria masz rację, sam kiedyś jak były widoczne telefony, dzwoniłem do gościa i mu oddałem paczkę która była w mojej skrytce z moją paczką, ale jak wiesz połowa przytuli taką paczkę jako gratis od InPosta 😄
Dzień dobry,
zgłoszenie w sprawie paczki jest nadal weryfikowane przez oddział. Na ten moment sugerujemy złożenie już oficjalnej reklamacji.
Reklamacja może zostać zgłoszona poprzez:
- formularz reklamacyjny pod linkiem: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
- kontakt z infolinią 722 444 000 / 746 600 000
poniedziałek – piątek 7:00 – 22:00
sobota 8:00 – 20:00
niedziela 8:00 - 18:00
święta 8:00 - 16:00
- kontakt poprzez czat bądź formularz kontaktowy pod linkiem: https://inpost.pl/kontakt
Równocześnie w imieniu firmy najmocniej przepraszam za powstałe niedogodności.