Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kolejny raz w tym roku kurier nie zjawił się po odbiór przesyłek ze stałego zlecenia. Sytuacja zaczyna być komiczna bo już otrzymali od nas pilot do bramy wjazdowej aby mogli odbierać przesyłki po zamknięciu firmy, mają numery do naszych magazynierów, a nawet zadeklarowaliśmy się że jak nas poinformują odpowiednio wcześnie (tj. w godzinach pracy firmy) że nie dadzą rady odebrać to zawieziemy przesyłki na sortownie sami. Jednak nic to nie daje bo po raz kolejny przesyłki zostały na rampie na całą noc, kartony zamokły, etykiety się odkleiły i musimy przepakować przesyłki od nowa. Pominę fakty że wtedy przesyłki nie zostały usunięte ze statystyk bo "przewoźnik nie zgłosił żadnych problemów na tej trasie"
Jakiś czas temu taka sytuacja była przy zleceniu zrobionym przez Allegro i dostałem podpowiedź aby umówić się na stałe odbiory niestety jak widać to też nic nie daje. Czy Wy jako portal jesteście mi w jakimś stanie pomóc? Sprawę zgłosiłem również do DPD.
Poniżej żart otrzymany wczoraj.
@passahouse_com przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Przekazałam wskazane zamówienia do wykluczenia z jakości Twojej sprzedaży, a sprawę podjazdu kuriera wyjaśnimy z przewoźnikiem DPD i wrócimy do Ciebie w wiadomości mailowej.