anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o wykluczenie oceny

MAMY ROZWIĄZANIE!
elawydmuch
#9 Pomysłodawca

Witam,

Proszę o usunięcie negatywnej oceny. Przesyłkę wysłaliśmy do klienta w ten sam dzień, dokładniej to 2 godziny po złożeniu zamówienia. Klient wybrał kuriera DPD, przesyłkę miał mieć na następny dzień u siebie, jednakże nie została wydana do doręczenia, nastąpiło to dopiero na następny dzień - jednakże klient przesyłki nie odebrał. Cały czas byliśmy w kontakcie z klientem, odpowiadaliśmy na wszystkie wiadomości i staraliśmy się pomóc. Ocena oczywiście negatywna, a klient nie chce już zamówienia. Jako sklep nie mamy sobie nic do zarzucenia, dlatego proszę o usunięcie oceny.

Treść oceny:

"Nie polecam wysyłają coś z opóźnieniem kurier olewa sprawę jak się dzwoni a sklep wymówki ma że to nie ich wina że opóźnia się dostawa zal"

Nie wysłaliśmy nic z opóźnieniem i prawda, klient został poinformowany, że niestety, ale nie mamy wpływu na zewnętrzne firmy kurierskie pomimo tego udzieliliśmy pomocy, informacji oraz napisaliśmy mail do DPD, co więcej - klient otrzymywał pomoc po godzinach pracy naszego sklepu. Tym bardziej ocena jest krzywdząca i mocno nie fair.

Konto: Omishop_pl

Numer zamówienia: f892ba50-7d95-11f0-9db9-974526861db8

Login clienta: Client:83875886

Z góry dziękuję.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
elawydmuch
#9 Pomysłodawca

Klient założył dyskusję oraz rozmawialiśmy z nim telefonicznie - sam stwierdził, że wina leży po stronie DPD, często ma z nimi problemy.

Cytat z dyskusji:
"Witam nie otrzymałem przesyłki która miała dotrzeć 21 była zekomo opóźniona po czy dzwoniąc do kuriera mówił że był pod adresem gdzie nawet nie raczył zadzwonić dzwonkiem do domu po czym mi powiedział że w pon przywiezie i się rozliczył to jest usługa"

Mam nadzieję, że to wystarczy, aby usunąć ocenę, klient chyba nie jest świadomy, że wystawia negatywa nam, a nie po prostu ocenia dostawe.

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@elawydmuchTak jak wspominaliśmy w tym artykule – nie usuwamy ocen ze względu na przewoźnika, bo ocena dotyczy całego doświadczenia zakupu.

W Twoim przypadku kupujący dostał zamówienie na czas od Ciebie, ale przewoźnik nie wywiązał się z deklarowanego terminu dostawy. Dlatego ocena pozostaje widoczna, ale została wyłączona z Jakości Sprzedaży, żeby nie wpływała negatywnie na Twoje wskaźniki.

W ten sposób kupujący widzi pełny obraz transakcji, a Ty nie jesteś obciążana za coś, na co nie miałaś wpływu.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
elawydmuch
#9 Pomysłodawca

Trochę to dziwno, skoro ocena dot. tylko i wyłącznie dostawy ze strony przewoźnika. Tak czy siak, lepsze to niż nic. Dziękuję.

oznacz moderatorów