anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem - Link do szczegółów zamówienia

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Jest jakiś problem z otwieraniem szczegółów zamówienia, wszystko działa poprawnie jeżeli link zostanie użyty ze strony "/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/" natomiast jeżeli zostanie skopiowany/otworzony w nowej karcie otrzymuje komunikat: "Błędny adres ... Głowa do góry, nic straconego! Sprawdź poprawność wpisanego adresu. Jeśli chcesz poznać szczegóły, skorzystaj z pomocy." 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

3DDIY
#8 Zapaleniec#

Potwierdzam - mam ten sam błąd.

Od ok. 1h nie można otworzyć szczegółów zamówienia w oddzielnym oknie.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek @3DDIY czy możecie podesłać mi zrzuty całego ekranu wraz z widocznym paskiem adresu oraz datą i godziną? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@_HolaOla_ mogęYtPOJ36vQi.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek dziękuję, ale jak widzę Twój problem dotyczy konta na sandboxie? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

3DDIY
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@_HolaOla_ ten sam problem występuje w środowisku produkcyjnym ale nie chce mnie się zasłaniać loginu w PS bo mam dziś lenia. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek nie musisz zasłaniać loginu, ale potrzebuję zrzut z Twojego konta, wiec podeślij proszę zrzut na spolecznosc@allegro.pl 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@_HolaOla_ możecie naprawić tylko w środowisku deweloperskim, mnie to wystarczy.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sl-aw-ek niestety to tak nie działa, więc jeśli występują u Ciebie problemy, potrzebujemy pełnych zrzutów. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

onvolt_biuro
#8 Zapaleniec#

u nas to samo... masakra, trzymam kciuki za szybkie załatwienie sprawy

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@onvolt_biuro będę wdzięczna za zrzut ekranu oraz numer zamówienia, którego ten problem dotyczy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@onvolt_biuro 😎 powinno już działać normalnie. 

oznacz moderatorów