Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Założyłem konto firmowe. Dosłownie szósty raz wysyłam te same dokumenty weryfikacyjne. Za każdym razem odmowa weryfikacji. Nikt nie potrafi mi powiedzieć dlaczego tak się dzieje. Osiem razy rozmawiałem z pracownikiem allegro przez telefon. Za każdym razem byłem przełączany do tajemniczego " odpowiedniego działu " w którym nikt nigdy nie odebrał połączenia - osiem razy:( Pracownik allegro " umawiał " mnie więc na rozmowę telefoniczną z pracownikiem " odpowiedniego działu " - nikt do mnie nigdy nie zadzwonił. W międzyczasie allegro dodatkowo zablokowało mi konto ponieważ ich wewnętrzny cyfrowy system uznał mnie za allegrowego przestępcę " rozsyłającego spam " Pięć dni walczyłem o odblokowanie konta na co poświęciłem ładnych parę godzin - rozmowy telefoniczne wyjaśnienia zdjęcia sprzedawanego towaru. W końcu odblokowali.....ale tożsamość i rachunek bankowy nadal nie potwierdzone. Po raz kolejny wysyłam dane dowód robię zdjęcie z dowodem przy twarzy....dziś łaskawie system przyjął moje dane fakturowe a rachunek do wypłat nadal nie potwierdzony.....i prośba o kolejną weryfikację z wysłaniem tych samych dokumentów które wysłałem osiem razy. Czy jak coś się nie udało osiem razy to robione tak samo uda się za dziewiątym? czy ktoś normalny tak robi? Pytam - czy nie można napisać maila - nie zgadza się to i to a nie w kółko odpisywać że nie przeszło? może ktoś miał podobną sytuację lub jakiś moderator coś pomoże? dodam jeszcze , że na innej platformie na te same dane weryfikacja przeszła za pierwszym razem....
@tylkouniegobis przykro mi, że masz takie problemy z weryfikacją danych.
Widzę, że jesteś z nami w kontakcie, dokumenty zostały przesłane, a ja nie mam możliwości konsultacji sprawy z operatorem płatności, mają ją pracownicy, z którymi korespondujesz w sprawie nr 49568742.
Rozumiem, że przesłałeś dokumenty wczoraj? Załącz proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego i informacje o przesłaniu dokumentów w prawie nr 49568742 z prośbą o jak najszybszą odpowiedź, czy wszystko jest prawidłowe, a jeśli nie, to informacje co należy poprawić.
Odpowiedź otrzymasz w korespondencji e-mail, podpowiem, że lepiej jest kontynuować już prowadzoną rozmowę, niż zakładać kolejne sprawy i zgłoszenia przez formularz.
Mam nadzieję, że teraz sprawa zostanie już szybko rozwiązana, a Twoje wypłaty zweryfikowane.
No tak , przesłałem dokumenty wczoraj i dzisiaj znów blacha:) nikt wczoraj mnie nie prosił o przesłanie potwierdzenia przelewu weryfikacyjnego więc nie wiem komu ani gdzie go przesłać:( i pytanie czy mam przesłać potwierdzenie już kilka dnie temu zrobionego czy mam zrobić nowy przelew?
No tak , przesłałem dokumenty wczoraj i dzisiaj znów blacha:) nikt wczoraj mnie nie prosił o przesłanie potwierdzenia przelewu weryfikacyjnego więc nie wiem komu ani gdzie go przesłać:( i pytanie czy mam przesłać potwierdzenie już kilka dnie temu zrobionego czy mam zrobić nowy przelew?
@tylkouniegobis on może pomóc i przyspieszyć sprawę, nie twierdzę, że jest niezbędny.
Prześlij proszę najświeższy (nawet jeśli jest sprzed kilku dni), nie wykonuj następnego, prześlij go proszę jako załącznik w wiadomości e-mail w korespondencji nr 49568742.
Potwierdzenie przelewu przesłane. Niestety brak akceptacji moich danych nastąpił przed blokadą konta. Konto natomiast podobno zablokowano bo rzekomo rozsyłałem spam. Obawiam się więc że problem leży gdzie indziej ale zobaczymy.
@tylkouniegobis żeby Ci troszkę pomóc, podesłałam to do naszego zespołu.
Sprawdzili, że wniosek został przekazany do operatorów płatności. W tym momencie jest on weryfikowany i może to zająć do 5 dni roboczych (poprosiliśmy o możliwie szybką odpowiedź dla Ciebie). Otrzymasz informację e-mailowo.
Dodam, że możesz już wystawiać oferty, tylko trzeba poczekać na aktywację wypłat.
@tylkouniegobis bardzo mi przykro, jednak otrzymałam informację, że wniosek zostanie odrzucony i jest to decyzja biznesowa. Nie jestem w stanie podać Ci więcej informacji, sama ich nie znam.
Jedyne, co mogę zaproponować, to abyś kontynuował rozmowę w korespondencji e-mail w tej sprawie.
@la_nika co to znaczy 'decyzja biznesowa'? Jakie to ma konsekwencje? i czyja decyzja, Allegro czy operatora płatności?
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Konsekwencja jest taka , że nie możesz sprzedawać na allegro:( chociaż właściwie możesz bo jak z tego wynika pieniądze wejdą na Twoje " niezweryfikowane " konto za dwa miesiące....:)
Dzwoniłem do Payu podobno pod moim adresem mailowym w ogole nie ma konta na allegro to raz. Z ciekawosci pytam co z tymi złotówkami wysłanymi jako weryfikacja? oraz w jaki sposób otrzymam pieniądze za sprzedany towar? Konto mam odblokowane , dane do faktur zaakceptowane dziś rano przychodzi informacja że mogę sprzedawać na allegro a po południu blokada. Moje konto bankowe przy koncie prywatnym allegro działa od kilku lat bez zarzutu. Jak mam to dalej wyjaśniać?
Nic nie wystawiaj bo nie wypłacisz pieniedzy
decyzja biznesowa moim zdaniem oznacza że masz towar który nie pasuje allegro.
Bardzo to możliwe niestety:(
I znów wolta:) podobno operator płatności nie wiedział , że moje konto jest zablokowane a jego decyzja była....pomyłką...bądź mądry i pisz wiersze:))
Po kolejnej konsultacji z odpowiednim działem znów volta - podobno nie mieli wiedzy o odblokowaniu mojego konta i wszystko ma być ok gdyż podobno to było przyczyną odmowy weryfikacji pozytywnej. Średnio w to wierzę bo nie przeszedlem przynajmniej dwóch lub trzech weryfikacji jeszcze przed blokadą konta. Szkoda bo zanim mnie wyrzucono z allegro wystawiłem około 80 ofert. Przykro być tak potraktowanym po kilkunastoletniej absolutnie bezproblemowej działalności na tej platformie:(
No dobrze
czym handlujesz?
Używane Lego - stare zestawy części itd...
ano właśnie
musisz iśc na allegro lokalnie - tu cię zablokują
No ale dlaczego? dużo tu takich firm:( ja sam handlowałem na koncie zwykłym póki lego nie stało się marką tam zakazaną. Na allegro lokalnie nie da się handlować poza tym na masową skalę. Nie ma zwrotów i reklamacji a przede wszystkim narzędzi technicznych do masowej sprzedaży:(
Lego
kawa
Elekteonika
komputery
markin premium
barbie keny, mattel
tu zarezerwowane dla wybranych podmiotów