anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z katalogami

GrupaIGNIS
#7 Wielbiciel#

mam część produktów do których nie ma katalogu nie znajduje ich w bazie allegro. Jak je katalogować ?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GrupaIGNIS Możesz dodać nowe produkty do katalogu. Tutaj znajdziesz instrukcję jak to zrobić.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

GrupaIGNIS
#7 Wielbiciel#

Ale pod pozycjami produktów nie ma wzmianki Kliknij [kontynuuj bez wybierania produktu] pod propozycjami produktów. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GrupaIGNIS Prześlij proszę zrzut ekranu z tego miejsca w formularzu wystawiania.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

GrupaIGNIS
#7 Wielbiciel#

GrupaIGNIS_0-1657808883888.png

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@GrupaIGNIS Spróbuj wyczyścić pliki cookies w swojej przeglądarce, ewentualnie sprawdź działanie w trybie incognito lub zaktualizuj ją.

Wydaje mi się, że jest to problem z przeglądarką. Spójrz, u mnie jest widoczna opcja "kontynuuj bez wybierania produktu": 

Zrzut ekranu 2022-07-14 o 16.47.44.png

Daj mi proszę znać jak potoczą się losy nowych produktów i czy uda Ci się dodać oferty 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

GrupaIGNIS
#7 Wielbiciel#

GrupaIGNIS_0-1657868514658.png

Nadal jet to samo

oznacz moderatorów

GrupaIGNIS
#7 Wielbiciel#

GrupaIGNIS_1-1657868768688.png

z innej przeglądarki

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GrupaIGNIS Czy wyczyściłeś i zaktualizowałeś przeglądarkę, jak radziła Ola?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

GrupaIGNIS
#7 Wielbiciel#

tak

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GrupaIGNIS Zespół techniczny nie potwierdził występowania błędu. Sprawdź proszę czy nie korzystasz z wtyczek do przeglądarki, które mogą blokować poprawne działanie formularza wystawienia. Przeprowaź również próbę wystawienia oferty w trybie incognito przeglądarki.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów