Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kolejna część problemów z katalogiem.
Nasze produktu łączą się ze sobą bo mają podobne wymiary ale różnią się kolorem, wykonaniem chociażby samym EAN'em, a powinien się dla każdego naszego produktu utworzyć nowy produkt w katalogu jako producent, czy istnieje możliwość żebyście usunęli nasze produkty z katalogu i dodali po prostu każdy produkt osobno jaki nowy?
Przykładowe oferty z błędami
11758451810
11758412841
11758411808
11758410891
11758409646
11758407500
11758404459
11758400967
11758397205
11758395963
10983571865
10918852899
10918852649
10918852408
10918850797
10918818063
10918709986
10918709301
10906978454
12200191092
12200188348
12200185713
12200182619
12200179732
12200177136
12200174212
12200171115
Wołam od razu moderatorów
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@dariuszszill, mogę Cię prosić o więcej szczegółów? Co łączy się nie tak? Czy system proponuje Ci powiązanie z podobnym produktem? Jeśli tak, mogę Cię prosić o zrzuty ekranu?
Niestety, nie mamy narzędzi do tworzenia takiej ilości produktów z ofert. Dodatkowo oferty, które podsyłasz, są zakończone i nie wiemy, do jakich produktów były podpięte.
Ogólnie mamy produkty które są takie same np względem wymiarów, dla przykładu 11758451810, Roleta z pomponikami 160x170, kolor jasny róż, kod EAN 5902582062269, została zakończona, przy próbie ponownego wystawienia proponuje nam podłączenia pod produkt numer oferty 11758472194, który tytuł wygląda Roleta z pomponikami 160x170, kolor brudny róż, kod EAN 5902582062986
@dariuszszill, dzięki za te informacje 🙂 Problemem jest reguła identyfikacji, która wskazuje nam ofertę identyczną (zdublowaną) na podstawie wymiarów i zdjęcia (są identyczne). Możesz dopowiedzieć, czym te produkty się od siebie różnią? Widzę różnicę w kodzie i EAN-ie. Natomiast czy faktycznie są to inne produkty, skoro wymiary i zdjęcia są takie same?
Proszę spojrzeć na kod producenta, oferta 11758451810 kod producenta 1268-702-43,
oferta 11758472194 kod producenta 1268-133-62, z czego pierwszy człon kodu wskazuje na rozmiar a drugi kod wskazuje na tkaninę. Występuje różnica w gramaturze, kolorze, jakości, różnicy prania. Zdjęcia nie są takie same delikatnie różni się odcień między jasnym a brudnym różem, poza tym inny EAN chyba wskazuje na różnice w produkcie, czy to tak nie działa? Czy jesteście w stanie nam to wyłączyć na dwóch kontach, nie ukrywam że wprowadza to klientów w błąd (konta sma-yellowtipi, sma-dekoria)
@dariuszszill, ponownie, bardzo Ci dziękuję za te informacje. 🙂 To, co mogę Ci zaproponować, to stworzenie dla marki “Yellow Tipi” reguły, która umożliwi tworzenie produktów, jeżeli nie zostanie spełniony żaden z poniższych warunków:
U nas każda oferta ma inny EAN więc myślę że już po tym to wystarczy, taka sama sytuacja występuje we wszystkich kategoriach z tkanin, czyli rolety, zasłony, poduszki, lambrekiny, pokrowce, poszewki, obrusy, bieżniki, sukienki na krzesła. Czyli tak naprawdę większość naszej oferty.
Przykładowe oferty z takim błędem ale z Dekori
11013334570
11013220015
11013219872
11013091343
11013082950
11013082682
10918016189
10895170916
10895168923
10895163205
10895160223
10895159717
10895156606
10895147551
10895138948
10895138411
10895135123
10895133993
10895129772
10895128529
10895128071
10895125936
10895125260
10895124062
10895121818
10887589818
10841855653
Pytanie czy jesteście w stanie teraz usunąć wszystkie produkty z katalogu żeby utworzyły się nowe ich poprawne wersje?
@dariuszszill, skonsultuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@dariuszszill, nie usuwamy produktów z katalogu. Możesz natomiast wysłać nam np. dokument excel, w którym opiszesz rzeczy do poprawy (potrzebujemy ID produktu, EAN, Parametr1, Parametr2, itp.).
To, jak znaleźć ID produktu, opisaliśmy tutaj. Możesz też wejść w zakładkę Mój asortyment i pobrać plik z ofertami (tam w pliku excel znajdziesz ID wystawionych produktów).
Jeżeli chodzi o nałożenie reguł - musimy otrzymać informacje o konkretnych kategoriach, w których występuje problem. 🙂
Co do marek "Yellow Tipi" i "Dekoria" - reguła, o której mówiliśmy już działa.
Kategorie poniżej
Dekoria
Dla YellowTipi
Na ten moment to tyle jak coś mi się przypomni to wrócę z tematem 🙂
Wracam z tematem, jak to jest że dalej produkty nie tworzą nam się nowe mimo że jest inne EAN i nie możemy utworzyć nowych produktów tylko karzę nam połączyć z katalogiem i pojawia się błąd np.
Oferta 12269928871 - Produkt w Katalogu Allegro (EAN-GTIN: 5901249460912) jest zbliżony parametrami do Twojej oferty, ale ma przypisaną inną kategorię: Allegro - Dom i Ogród - Wyposażenie - Pokrowce.
Skoro tłumaczyłem że każdy produkt jest u nas inny to z jakiej racji mam go łączyć z innym @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@dariuszszill czy dobrze rozumiem, że produkt się zgadza, tylko jest w niewłaściwej kategorii?
Sprawdziłam, że w zbiorze kategorii podobnych są:
Co wydaje mi się być błędem, ponieważ w ofercie jest poduszka. Dlatego w tej sytuacji poproszę Cię o zgłoszenie błądu w produkcie za pomocą tego formularza. Skorzystaj proszę z przycisku "zaproponuj zmianę kategorii".
Tylko to nie jest pojedynczy przypadek i chodzi o rozróżnianie EAN, produkt powinien mieć nowy odpowiednik w waszym katalogu a nie być podłączany, wyżej jest rozmowa że nasze produkty miały tworzyć nowy produkt w katalogu jak mają inny EAN a w ogóle to nie działa
@dariuszszill w tej kategorii EAN nie jest parametrem identyfikującym i to powoduje, że pomimo różnych EANów produkt na podstawie parametrów identyfikujących (kod producenta i marka) jest łączony z katalogiem i w efekcie jest to np. inny kolor.
Więc poproszę Cię i tak o zgłoszenie błędu w powyższym przypadku, bo tam po prostu kategoria nie zgadza się z produktem, a ja dowiem się czy EAN w tej kategorii może zostać parametrem identyfikującym i dam Ci znać, gdy otrzymam odpowiedź.
A tak jak w rozmowie wyżej nie możecie ustawić by każdy nasz produkt był identyfikowany przez EAN, skoro każdy nasz produkt to coś innego? Już tłumaczyłem że po zdjęciach i wymiarach nie można ich łączyć, ponieważ są to różne produkty
@dariuszszill tak rozumiem to i dowiaduję się czy reguła o której wcześniej pisała Maja działa poprawnie. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
Błąd o którym pisałeś dzisiaj dotyczy jednak czegoś innego i tutaj konieczne jest zgłoszenie błędu w produkcie.
@dariuszszill otrzymałam odpowiedź, że sugestia zmiany w produkcie, o którym pisaliśmy została zaakceptowana i produkt jest już w Poduszkach.
Jeśli chodzi o regułę to została dodana tam, gdzie było to konieczne, aby powstały poprawne produkty. Jeśli problem występuję to potrzebujemy konkretnych informacji - numeru oferty i kodu EAN, żebyśmy mogli sprawdzić co się dzieje.