anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z metodami platnosci PILNE !!!

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam. Potrzebuję pilnej pomocy. Klienci piszą i dzwonią od wczoraj że nie mogą wybrać żadnej metody dostawy. Wyświetla im się tylko odbiór osobisty lub płatność uzgodniona ze sprzedawcą.

Opiszę problem:

Okleina meblowa szeroka 45 cm mieści się w paczkomacie + inne metody dostawy

Okleina meblowa szeroka 67,5 kurier DHL

Rakla do okleiny która też wchodzi w paczkomat+ inne metody dostawy

 

I teraz jak klient chce kupić z różnych aukcji czyli np. szer 45+67,5 to nie może wybrać kuriera bo się nie wyświetla, jak chce szer 67,5+ rakla to jest to samo.

Nie wiem co się stało ale do tej pory wszystko  było ok. Klienci kupowali z różne rozmiary np. 45+67,5+rakla i wspólna metoda dostawy była DHL i nie było takiego problemu. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@kadus_ms_fb Cześć! Konsultuję Twoją sprawę z odpowiednim zespołem. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kadus_ms_fb @N_Nitka28 tu jest chyba podobny temat https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/w-jakim-celu-powsta%C5%82o-allegro-deliver... pewnie po włączeniu DHL 23 kwietnia coś Wam nie poszło po myśli 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#

Już sama doszłam co jest nie tak. Niestety ale muszę stwierdzić z przykrością iż wasze działania są niepoważne. Rozumiem że wprowadzacie nowe rzeczy i automatycznie dodajecie do przesyłek Allegro Delivery DHL, tylko nie rozumiem dlaczego automatycznie sami się rządzicie i odłączyliście wszystkie pozostałe przesyłki DHL i w związku z tym zrobił się napewno (bo jeszcze tego nie zdążyłam sprawdzić) problem we wszystkich cennikach i pewnie u wszystkich sprzedawców mających takie ustawienia polegający na tym iż dla dwóch różnych produktów nie ma ani jednej wspólnej metody dostawy. Skutkuje to tym że wasze samowolne działania powodują nerwowość u sprzedawców do których nagle dzwonią i piszą klienci że jest jakiś problem a my nie wiemy o co chodzi. Teraz musimy poświęcić dodatkowy czas na posprawdzanie i poustawianie cenników. Takie "syzyfowe prace".

oznacz moderatorów