Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam. Potrzebuję pilnej pomocy. Klienci piszą i dzwonią od wczoraj że nie mogą wybrać żadnej metody dostawy. Wyświetla im się tylko odbiór osobisty lub płatność uzgodniona ze sprzedawcą.
Opiszę problem:
Okleina meblowa szeroka 45 cm mieści się w paczkomacie + inne metody dostawy
Okleina meblowa szeroka 67,5 kurier DHL
Rakla do okleiny która też wchodzi w paczkomat+ inne metody dostawy
I teraz jak klient chce kupić z różnych aukcji czyli np. szer 45+67,5 to nie może wybrać kuriera bo się nie wyświetla, jak chce szer 67,5+ rakla to jest to samo.
Nie wiem co się stało ale do tej pory wszystko było ok. Klienci kupowali z różne rozmiary np. 45+67,5+rakla i wspólna metoda dostawy była DHL i nie było takiego problemu.
@kadus_ms_fb Cześć! Konsultuję Twoją sprawę z odpowiednim zespołem.
@kadus_ms_fb @N_Nitka28 tu jest chyba podobny temat https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/w-jakim-celu-powsta%C5%82o-allegro-deliver... pewnie po włączeniu DHL 23 kwietnia coś Wam nie poszło po myśli 😄
Już sama doszłam co jest nie tak. Niestety ale muszę stwierdzić z przykrością iż wasze działania są niepoważne. Rozumiem że wprowadzacie nowe rzeczy i automatycznie dodajecie do przesyłek Allegro Delivery DHL, tylko nie rozumiem dlaczego automatycznie sami się rządzicie i odłączyliście wszystkie pozostałe przesyłki DHL i w związku z tym zrobił się napewno (bo jeszcze tego nie zdążyłam sprawdzić) problem we wszystkich cennikach i pewnie u wszystkich sprzedawców mających takie ustawienia polegający na tym iż dla dwóch różnych produktów nie ma ani jednej wspólnej metody dostawy. Skutkuje to tym że wasze samowolne działania powodują nerwowość u sprzedawców do których nagle dzwonią i piszą klienci że jest jakiś problem a my nie wiemy o co chodzi. Teraz musimy poświęcić dodatkowy czas na posprawdzanie i poustawianie cenników. Takie "syzyfowe prace".