anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z nadaniem paczki kurier DPD

MAMY ROZWIĄZANIE!
SzukamLampy
#10 Popularyzator#

Witajcie,

Od wczoraj mamy problem z nadaniem paczki DPD.

Jak klikamy "Nadaj przesyłkę", to wyskakuje nam komunikat:

"Nie można wczytać zamówienia. Upewnij się, czy wybrane zamówienie istnieje i jest przypisane do twojego konta."

Zamówienie istnieje, jest przypisane do konta, opłacone, wszystko jest ok.

Wyczyściliśmy pliki cookies, próbowaliśmy też z innych komputerów i nadal ten sam problem.

Czy ktoś ma jakiś pomysł?

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Będziemy wdzięczni za pomoc. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@SzukamLampy upewnijcie się proszę, czy jesteście zalogowani na prawidłowe konto - niestety funkcja przełączenia kont w Sales Center, jeszcze nie działa.

Dlatego proszę, wylogujcie się i zalogujcie na konto, na którym zostało złożone zamówienie. Jeżeli po tym kroku problem wciąż będzie występował, podajcie proszę numer zamówienia. 

oznacz moderatorów
SzukamLampy
#10 Popularyzator#

Dziękujemy bardzo. To rozwiązanie pomogło!

oznacz moderatorów