
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witajcie,
Od wczoraj mamy problem z nadaniem paczki DPD.
Jak klikamy "Nadaj przesyłkę", to wyskakuje nam komunikat:
"Nie można wczytać zamówienia. Upewnij się, czy wybrane zamówienie istnieje i jest przypisane do twojego konta."
Zamówienie istnieje, jest przypisane do konta, opłacone, wszystko jest ok.
Wyczyściliśmy pliki cookies, próbowaliśmy też z innych komputerów i nadal ten sam problem.
Czy ktoś ma jakiś pomysł?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Będziemy wdzięczni za pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SzukamLampy upewnijcie się proszę, czy jesteście zalogowani na prawidłowe konto - niestety funkcja przełączenia kont w Sales Center, jeszcze nie działa.
Dlatego proszę, wylogujcie się i zalogujcie na konto, na którym zostało złożone zamówienie. Jeżeli po tym kroku problem wciąż będzie występował, podajcie proszę numer zamówienia.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękujemy bardzo. To rozwiązanie pomogło!