Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
pomimo wielu prób w ciągu ostatnich kilku dni, nie możemy nadać przesyłki przez WzA do zamówienia b46733c0-831c-11ef-8b51-35d1c0477846
Podczas próby utworzenia przesyłki, za każdym razem wyskakuje komunikat "Przesyłka nie została zamówiona. Przekroczono czas oczekiwania na potwierdzenie zlecenia ze strony przewoźnika. Ponów operację później."
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ proszę o weryfikację i informację zwrotną, co jest powodem braku możliwości nadania paczki. Niestety komunikat zwrotny jest mało konkretny.
Cześć, @TextilWorld. Proszę, podeślij zrzut ekranu z widocznym komunikatem błędu (zakryj dane klienta). Ważne, aby zrzut prezentował całe okno przeglądarki, wraz z datą i godziną.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Niezbyt rozumiem, co ten screen ma wnosić gdyż paczki nie można nadać niezależnie od dnia czy godziny, a treść komunikatu przedstawiłem już w pierwszej wiadomości, ale proszę bardzo. Poniżej 🙂
@TextilWorld skonsultuję temat i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@TextilWorld sytuacja ta spowodowana jest nieprawidłowym numerem telefonu wskazanym przez klientkę - nie jest to czeski numer, który jest niezbędny do nadania przesyłki. Obecnie jedynym rozwiązaniem jest kontakt z klientką w celu weryfikacji prawidłowego numeru. Pracujemy nad globalnym rozwiązaniem tego problemu.
Dziękuję za informację. Czy można by poprawić komunikat błędu, aby w przyszłości nie było domysłów? 🙂