- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, znowu nie mogę nadać przesyłki przez inpost. Czy to problem techniczny?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
"Upsss Wystąpił nieoczekiwany błąd. Proszę spróbować później." u mnie tak od 20 minut....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chyba InPost ma jakieś problemy, na początku menadzer paczek wyrzucał błąd 404, teraz nie łączy z **piiip**, myślę że to kwestia czasu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
**piiip** XDDD Wpisałem alle.d.r.o.g.o bez kropek, nie wiem, to zakazane?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
raczej nie, ale ich pupka boli gdy to czytaja 😉

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie też wyskakuje "Upsss nieoczekiwany błąd..."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Inpost ma awarię, nawet w swoim punkcie nie mogę przyjąć paczek inpostu, kurierzy również mają problem z umieszczaniem paczek w paczkomacie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dostaliśmy potwierdzenie od Inpost, że sprawa jest aktualnie weryfikowana. Gdy tylko będziemy mieli dla Was więcej szczegółów, będziemy Was tutaj informować.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Co z paczkami, które nie wyjechały zgodnie z deklarowaną godziną?
Co z klientami, którzy pozamawiali paczki bez opcji SMART!, które wyjdą jutro i próby doręczeń będą dopiero po weekendzie? Kto się będzie teraz klientom tłumaczyć to raz a dwa, co w takiej sytuacji sprzedający mają zrobić, jeśli full paczek im nie wyszło przez awarię, statystyki polecą????

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nawet numery infolinii in post są niedostępne.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
podłączam się pod pytanie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie...u mnie też nic nie wyszło bo problem:( a Klienci oczywiście całą winą zwalą na sprzedawców.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a allegro umyje rece bo to przecie nie ich wina🤣

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy Sprzedawcy będą mieli jak zwykle obniżone oceny w związku z tą awarią?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Klienci,
informujemy, że aktualnie występują chwilowe trudności, m.in. związane z logowaniem do Managera Paczek. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu.
Przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy dzisiaj jest szansa że dzisiaj uda się naprawić ten błąd? Klienci nie będą zadowoleni.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Coś więcej ? Co z paczkami które zostały umieszczone w paczkomatach ( nadane) ? Jak na tą chwilę to już godzinka z okładem minęła , a efekty mizerne .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, nie mozna zaimportowac przesylek do menadzera inpostu, cos sie wysypało? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli to tylko problem z managerem, to proszę o działający numer telefonu, pod ktorym będę mogła uzyskać jakiekolwiek informacje. Podjazdu kuriera nie udało sie zamówić, nadać paczek w paczkomacie również, infolinia i telefony do kurierów nie działają.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@InPost @_HolaOla_
Ja np. z Allegro Lokalnie nie mogę wygenerować etykiety dla paczki...
Wszystkie dane są poprawne... nic nie jest wskazane do poprawy.
Na laptopie i telefonie ten sam błąd.