- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, znowu nie mogę nadać przesyłki przez inpost. Czy to problem techniczny?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie właśnie RUSZYŁO!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U nas też.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Generalnie tu sprawdzamy co się popsuło i co ruszyło: https://downdetector.pl/status/inpost/

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie jest juz po godzinie granicznej. Nie udało się zamówić podjazdu, nadać w paczkomacie, ani porozmawiac z infolinią lub kurierem. Nie wiem co robić teraz z tymi paczkami. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Albo kara dla Sprzedawcy, albo trzeba samemu zawieźć na najbliższą sortownię do 20:00

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Działa !!! Przynajmniej u mnie ruszyło.... ale i tak po czasie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie pisz takich głupot z tą karą dla sprzedawcy bo niektórzy wezmą to na poważnie... Kiedyś była ta sama sytuacja tylko z UPSem (Allegro One), Pocztą, DPD itp. przez Wysyłam z Allegro. Trzeba napisać ładną formułkę do każdego z kupujących z ładnymi przeprosinami i zapytaniem, czy anulować zamówienie czy wysłać paczkę jutro i osobno skontaktować się z Allegro z żądaniem wyjaśnień, w których napiszą ładny komunikat do klientów, których paczki nie wyjechały z przeprosinami.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja dwa razy miałem taką sytuację i Allegro mimo uzasadnionej reklamacji nie poprawiło statystyk ani punktacji. Zwlekali miesiąc, aż sprawa się przedawniła. Kilka razy zostałem okłamany, że można to reklamować, ale to była tylko ściema. Przesyłki pozostały jako nieterminowe, a Sprzedawca przykładnie ukarany za błędy Inpost.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dokładnie tak jest .kase biora reszte w d mają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak,... jeszcze pocałuj wszystkich w .... i zapłać za to....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Co jest grane znowu z wysyłkami inpost ?to woła o pomstę do nieba .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ta... ja nie mogę wygenerować etykiety..

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam! Jestem Smart, sprzedałem towar ( Oferta: 0c0b1757-6f28-4eed-a457-29b22404fa81 ), kupujący wybrał dostawę przez paczkomat In Post. Jak mam nadać przesyłkę

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mr_oma Aktualnie ja mam ten błąd i na telefonie i na komputerze... poprzez WhatsApp nikt z Allegro nie odpowiada...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nadałam dzisiaj 10 paczek w paczkomacie około 8-10 minut przed godziną graniczną (15:00). Teraz dopiero na mailu widzę że potwierdzenie nadania dostałam z godiznnym opóźnieniem. Wchodząc w managera paczek to samo. Przy większość paczek godzina nadania wyświetla się ze średnio godzinnym opóźnieniem. (problemu techniczne sugeruje mi również to że jak skończyłam nadawać to wyjelam paczkę którą zamawialam i również w jej przypadku jest to opóźnienie). Infolinia nie działa 😞 mam obawy że w związku z tym kurier nie odbierze mi paczek z paczkomatu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prosimy o OFICJALNE STANOWISKO ALLEGRO oraz INPOST w sprawie.
Kurier nie odeberał mi wczoraj ponad 120 paczek tłumacząc się awarią i tym że skaner mu nie działa.
Od rana mam już dyskusje z Klientami.
Mam rozwiązanie na to:
1. Oficjalny mail od ALLEGRO/INPOST do Klientów których dotyczy sprawa
2. Paczki które zostały utworzone a nie zostały odebrane pomimo zlecenia powinny dostać dodatkowy status: "NIE ODEBRANO z winy Inpost"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Przyłączam się do apelu @Pulse . Moje paczki umieszczone wczoraj w paczkomacie przed godziną 7 rano nie zostały wyjęte przez kuriera. Ten dzień nie powinien w ogóle liczyć się do statystyk i jakaś informacja dla klientów też jest potrzebna.
Kama

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dołączam się do apelu. Mi udało się wczoraj nadać paczki w paczkomacie (niemal 2 godziny przed godziną graniczną), ale żadna paczka nie została odebrana. Chcę przesłać wyjaśnienie moim Klientom. Przydałoby się jakieś oficjalne stanowisko w tej sprawie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czemu Allegro milczy? Jak podwyższają nam prowizję czy ścigają za kolejne parametry i łączenie ofert z produktami to nie mają problemu. Jak jednak sprawa wymaga pracy od nich i odpowiedzialności to już nie widać ich tu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bo odpowiadają tam gdzie im wygodniej 🙂