anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy techniczne - nie można nadać przesyłki przez Inpost

MAMY ROZWIĄZANIE!
edyta5013
#8 Zapaleniec#

Witam, znowu nie mogę nadać przesyłki przez inpost. Czy to problem techniczny?

oznacz moderatorów
74 ODPOWIEDZI 74
ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

U mnie właśnie RUSZYŁO! 

oznacz moderatorów
MARMEXsklep
#9 Pomysłodawca#

U nas też.

oznacz moderatorów
Pengano
#13 Ambasador#

Generalnie tu sprawdzamy co się popsuło i co ruszyło: https://downdetector.pl/status/inpost/

oznacz moderatorów
Zlota_Lapka
#9 Pomysłodawca#

U mnie jest juz po godzinie granicznej. Nie udało się zamówić podjazdu, nadać w paczkomacie, ani porozmawiac z infolinią lub kurierem. Nie wiem co robić teraz z tymi paczkami.  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Pengano
#13 Ambasador#

Albo kara dla Sprzedawcy, albo trzeba samemu zawieźć na najbliższą sortownię do 20:00

oznacz moderatorów
marcinvol
#10 Popularyzator#

Działa !!! Przynajmniej u mnie ruszyło.... ale i tak po czasie.

oznacz moderatorów
seb1q
#11 Animator#

Nie pisz takich głupot z tą karą dla sprzedawcy bo niektórzy wezmą to na poważnie... Kiedyś była ta sama sytuacja tylko z UPSem (Allegro One), Pocztą, DPD itp. przez Wysyłam z Allegro. Trzeba napisać ładną formułkę do każdego z kupujących z ładnymi przeprosinami i zapytaniem, czy anulować zamówienie czy wysłać paczkę jutro i osobno skontaktować się z Allegro z żądaniem wyjaśnień, w których napiszą ładny komunikat do klientów, których paczki nie wyjechały z przeprosinami.

oznacz moderatorów
Pengano
#13 Ambasador#

Ja dwa razy miałem taką sytuację i Allegro mimo uzasadnionej reklamacji nie poprawiło statystyk ani punktacji. Zwlekali miesiąc, aż sprawa się przedawniła. Kilka razy zostałem okłamany, że można to reklamować, ale to była tylko ściema. Przesyłki pozostały jako nieterminowe, a Sprzedawca przykładnie ukarany za błędy Inpost.

oznacz moderatorów
iron-men_2007
#8 Zapaleniec#

dokładnie tak jest .kase biora reszte w d mają

 

oznacz moderatorów
musicsklep_pl
#12 Orędownik#

tak,... jeszcze pocałuj wszystkich w .... i zapłać za to....

oznacz moderatorów
iron-men_2007
#8 Zapaleniec#

Co jest grane znowu z wysyłkami inpost ?to woła o pomstę do nieba .

oznacz moderatorów
q6820s
#8 Zapaleniec#

Ta... ja nie mogę wygenerować etykiety.. 

q6820s_0-1661440720165.png

 

oznacz moderatorów
1wuju
#7 Wielbiciel#

Witam! Jestem Smart, sprzedałem towar ( Oferta: 0c0b1757-6f28-4eed-a457-29b22404fa81 ), kupujący wybrał dostawę przez paczkomat In Post. Jak mam nadać przesyłkę

oznacz moderatorów
q6820s
#8 Zapaleniec#

@mr_oma Aktualnie ja mam ten błąd i na telefonie i na komputerze... poprzez WhatsApp nikt z Allegro nie odpowiada... 

oznacz moderatorów
barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

Nadałam dzisiaj 10 paczek w paczkomacie około 8-10 minut przed godziną  graniczną (15:00). Teraz dopiero na mailu widzę że potwierdzenie nadania dostałam z godiznnym opóźnieniem. Wchodząc w managera paczek to samo. Przy większość paczek godzina  nadania wyświetla się ze średnio godzinnym  opóźnieniem. (problemu techniczne sugeruje mi również to że jak skończyłam nadawać to wyjelam  paczkę którą zamawialam i również w jej przypadku  jest to opóźnienie). Infolinia nie działa 😞 mam obawy że w związku z tym kurier nie odbierze mi paczek z paczkomatu 

oznacz moderatorów
Pulse
#10 Popularyzator#

Prosimy o OFICJALNE STANOWISKO ALLEGRO oraz INPOST w sprawie.

 

Kurier nie odeberał mi wczoraj ponad 120 paczek tłumacząc się awarią i tym że skaner mu nie działa.
Od rana mam już dyskusje z Klientami.

Mam rozwiązanie na to:
1. Oficjalny mail od ALLEGRO/INPOST do Klientów których dotyczy sprawa
2. Paczki które zostały utworzone a nie zostały odebrane pomimo zlecenia powinny dostać dodatkowy status: "NIE ODEBRANO z winy Inpost"

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Przyłączam się do apelu @Pulse . Moje paczki umieszczone wczoraj w paczkomacie przed godziną 7 rano nie zostały wyjęte przez kuriera. Ten dzień nie powinien w ogóle liczyć się do statystyk i jakaś informacja dla klientów też jest potrzebna.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
Jemzdrowo24_pl
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dołączam się do apelu. Mi udało się wczoraj nadać paczki w paczkomacie (niemal 2 godziny przed godziną graniczną), ale żadna paczka nie została odebrana. Chcę przesłać wyjaśnienie moim Klientom. Przydałoby się jakieś oficjalne stanowisko w tej sprawie. 

oznacz moderatorów
Pulse
#10 Popularyzator#

Czemu Allegro milczy? Jak podwyższają nam prowizję czy ścigają za kolejne parametry i łączenie ofert z produktami to nie mają problemu. Jak jednak sprawa wymaga pracy od nich i odpowiedzialności to już nie widać ich tu.

oznacz moderatorów
q6820s
#8 Zapaleniec#

Bo odpowiadają tam gdzie im wygodniej 🙂 

oznacz moderatorów