Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim 🙂
Zauważyliśmy bardzo dziwną sytuację w przypadku GWN. Mianowicie, otrzymujemy oznaczenie przy ofertach na 1-2tyg następnie oznaczenia znikają i za 1-2 tyg znowu się pojawiają. Kontrolujemy ceny w internecie i wiemy, że nic przez ten okres się nie zmieniło. Dodatkowo, oznaczenia znikają z najlepiej rotujących produktów a tam gdzie nie ma sprzedaży albo jest znikoma, oznaczenia są stałe.
Zdecydowaliśmy się na obniżki cen właśnie ze względu na uzyskanie oznaczeń a tu takie cyrki.
Żaden z konsultantów oczywiście nie jest w stanie udzielić konkretnej odpowiedzi a sytuacja jest ewidentnie dziwna. U konkurencji nie ma takich problemów i zastanawiam się dlaczego jest u nas.
Jeśli ktoś kiedyś miał podobną sytuację i udało mu się rozwiązać problem, będę wdzięczny za pomoc.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Ari_Sklep Sprawa była już wyjaśniana w korespondencji nr 55850512 i jeśli nadal masz wątpliwości, możesz odpisać na ostatnią otrzymaną w ramach tamtej korespondencji odpowiedź.
"Dostałem informację, że nie chodzi o kontrolę nad cenami. Gwarancja najniższej ceny może nie zostać przyznana między innymi z ograniczeń technicznych. Dlatego nie obiecujemy otrzymania oznaczenia, tylko przy spełnieniu warunków może być zwiększona szansa na jego otrzymanie. Oferty nadal są atrakcyjne na allegro stąd oznaczenie SUPERCENA."
To niestety nie jest konkretna odpowiedź, o którą proszę i szczerze mówiąc nie jest to moja pierwsza próba uzyskania konkretów w tym temacie. Wszystkie odpowiedzi są konstruowane tak, że nie można z nich nic wywnioskować. Jak to jest, że nikt nie jest w stanie logicznie wytłumaczyć zasady działania czegoś co funkcjonuje w firmie w której pracuje?
Dodatkowo po co porównywać SUPERCENA do GNC skoro między tymi oznaczeniami jest przepaść jeśli chodzi o atrakcyjność i wpływ na sprzedaż
Powtórzę pytanie. Dlaczego oznaczenia są co chwile zabierane z naszych ofert mimo wcześniejszego przyznania? Obserwuję inne oferty i tam nie ma takiego problemu. Dodatkowo dotyczy to najlepiej rotujących ofert a z tego co wiem, algorytm analizuje ich atrakcyjność.
@Ari_Sklep Tak jak pisałam wyżej, dopytaj o szczegóły w korespondencji z doradcami, którzy weryfikowali Twój przypadek.