Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@InPost
Liczę, że tego tak nie zostawicie i ktoś w końcu zrobi z tym porządek oraz **piiip**$!@ na zbity pysk osobę za to odpowiedzialną.
Paczki:
697500807141208117541897
697500707142450114420485
697500707142450114420485
Wszystkie problematyczne paczki zostaly ode mnie odebrane tego samego dnia (nie jestem w stanie zweryfikowac na chwile obecna kolejnych pomylek, gdyz wysylam sporo paczke, jednak boje sie, ze na dniach moga pisac z pretensjami kolejni klienci).
Z pierwszej z powyzszych paczek ktos ewidentnie specjalnie wyciagnal etykiete adresowa (etykiety przyklejam zawsze w przylgach, zalaczone zdjecie dostalem w celach weryfikacyjnych z oddzialu Inpostu). Dwie kolejne paczki zaczely krazyc blednie pomiedzy oddzialami. Jak dla mnie to nie jest przypadek i ktos ewidentnie robi po zlosci.
Pytanie: ktokolwiek z Inpostu jest w stanie potraktowac ta sytuacje powaznie i postarac sie znalezc winna osobe?
bardzo prosimy o kontynuowanie sprawy w wiadomości prywatnej, wysyłając zgłoszenie na adres pomoc@inpost.pl. Dołożymy wszelkich starań aby zweryfikować sytuację.
Do zgłoszenia prosimy dołączyć wszelkie posiadane zdjęcia oraz skan otrzymanej wiadomości z naszego oddziału.
Jeśli usługa nie została zrealizowana prawidłowo lub doszło do uszkodzenia przesyłki można skorzystać z prawa do zgłoszenia reklamacji.
Za powstałe utrudnienia przepraszamy.
Reklamacja u was to z tego co tu na forum można poczytać jest z góry skazana na porażkę ,bo zamiast pomóc najczęściej i tak szukacie innych winnych byle by nic nie pomóc. Takie mam wrażenia czytając wpisy ale mam nadzieję że się mylę bo sam osobiście osobiście nie doświadczyłem takich problemów ,może z jednym wyjątkiem gdzie klient otrzymał paczę zmasakrowaną od kuriera.
Mnie ostatnio ktoś w transporcie rozwalił szampon (pękła nakrętka w pół) i rozlała się na całą skrzynkę w paczkomacie (koperta bąbelkowa była cała przesiąknięta szamponem), przynajmniej się zdezynfekowała.
Jednak nie było za bardzo opcji reklamować tego bez odesłania całości.
Tak niestety i w moim przypadku Inpost otwierał moje paczki do klientów i je potem zaklejał taśmą. Inpost powinien mieć odgórny zakaz używania taśm klejących. Rozwiązałem to w ten sposób że teraz każdą kopertę zaklejam dodatkowo taśmą klejącą i dopiero na taśmie przyklejam samoprzylepną etykietę adresową. Od tego momentu Inpost przestał otwierać moje paczki gdyż aby ją otworzyć musiałby zniszczyć etykietę adresową. Moja rada jest taka nie naklejaj więcej przylg kurierskich, etykiety drukuj na drukarce termicznej i naklejaj na zgrzewie zamykającą paczkę. W moim przypadku pomogło.