anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PROBLEMY Z INPOSTEM

accadia
#13 Ambasador#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  
@InPost 

Liczę, że tego tak nie zostawicie i ktoś w końcu zrobi z tym porządek oraz **piiip**$!@ na  zbity pysk osobę za to odpowiedzialną. 

Paczki:

697500807141208117541897

697500707142450114420485

697500707142450114420485

Wszystkie problematyczne paczki zostaly ode mnie odebrane tego samego dnia (nie jestem w stanie zweryfikowac na chwile obecna kolejnych pomylek, gdyz wysylam sporo paczke, jednak boje sie, ze na dniach moga pisac z pretensjami kolejni klienci).

Z pierwszej z powyzszych paczek ktos ewidentnie specjalnie wyciagnal etykiete adresowa (etykiety przyklejam zawsze w przylgach, zalaczone zdjecie dostalem w celach weryfikacyjnych z oddzialu Inpostu). Dwie kolejne paczki zaczely krazyc blednie pomiedzy oddzialami. Jak dla mnie to nie jest przypadek i ktos ewidentnie robi po zlosci.

Pytanie: ktokolwiek z Inpostu jest w stanie potraktowac ta sytuacje powaznie i postarac sie znalezc winna osobe?

001.jpeg

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

InPost
Ekspert InPost

@accadia 

bardzo prosimy o kontynuowanie sprawy w wiadomości prywatnej, wysyłając zgłoszenie na adres pomoc@inpost.pl. Dołożymy wszelkich starań aby zweryfikować sytuację.

Do zgłoszenia prosimy dołączyć wszelkie posiadane zdjęcia oraz skan otrzymanej wiadomości z naszego oddziału.

Jeśli usługa nie została zrealizowana prawidłowo lub doszło do uszkodzenia przesyłki można skorzystać z prawa do zgłoszenia reklamacji. 

Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Reklamacja u was to z tego co tu na forum można poczytać jest z góry skazana na porażkę ,bo zamiast pomóc najczęściej i tak szukacie innych winnych byle by nic nie pomóc. Takie mam wrażenia czytając wpisy ale mam nadzieję że się mylę bo sam osobiście osobiście nie doświadczyłem takich problemów ,może z jednym wyjątkiem gdzie klient otrzymał paczę zmasakrowaną od kuriera.

oznacz moderatorów

krdro
#8 Zapaleniec#

Mnie ostatnio ktoś w transporcie rozwalił szampon (pękła nakrętka w pół) i rozlała się na całą skrzynkę w paczkomacie (koperta bąbelkowa była cała przesiąknięta szamponem), przynajmniej się zdezynfekowała.

 

Jednak nie było za bardzo opcji reklamować tego bez odesłania całości.

oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

Tak niestety i w moim przypadku Inpost otwierał moje paczki do klientów i je potem zaklejał taśmą. Inpost powinien mieć odgórny zakaz używania taśm klejących. Rozwiązałem to w ten sposób że teraz każdą kopertę zaklejam dodatkowo taśmą klejącą i dopiero na taśmie przyklejam samoprzylepną etykietę adresową. Od tego momentu Inpost przestał otwierać moje paczki gdyż aby ją otworzyć musiałby zniszczyć etykietę adresową. Moja rada jest taka nie naklejaj więcej przylg kurierskich, etykiety drukuj na drukarce termicznej i naklejaj na zgrzewie zamykającą paczkę. W moim przypadku pomogło. 

oznacz moderatorów