anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o pomoc bo ręce opadają

Appleoutlet123
#1 Nowicjusz#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Proszę o pomoc bo już mi ręce opadają. Konto firmowe na allegro prowadzone od ponad 5 lat lecz przez ostatnie 2,5 roku na koncie nie była prowadzona sprzedaż jednak jakiś miesiąc temu wznowiłam sprzedaż i prowadziłam ją sporadycznie ale zorientowałam się, że mimo dostępnej opcji płatności przez pay u klienci nie są w stanie płacić za zakupy mimo ze ta opcja była dostępna ale nie działała, dzialaly natomaist przelewy24 wiec postanowiłam ponownie zweryfikować konto sądząc że to pomoże i będzie można znowu również płacić przez pay u lecz w międzyczasie okazało się że została wypowiedziana umowa przez pay u i nie będzie możliwości jej reaktywowania i muszę założyć całkowicie nowe konto lecz w tej chwili założenie nowego konta również nie jest możliwe ponieważ ciągle trwa weryfikacja jest to jakieś błędne koło kontakt z suportem nic nie daje jestem ciągle zbywana 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

Na odpowiedz musisz czekać 3-5 dni, a jak masz kasę "zamrożoną", to jeszcze dłużej ☹️

oznacz moderatorów

Appleoutlet123
#1 Nowicjusz#


Masz na myśli odpowiedź w sprawie weryfikacji która jest w toku ?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Appleoutlet123 widzę, że jest zgłoszenie w Twojej sprawie. Proszę Cię o cierpliwość. 46510665 Przykro mi, że to tak długo trwa, ale doradca weryfikuje sprawę z operatorem płatności. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Appleoutlet123
#1 Nowicjusz#

Rozumiem ale jaki jest sens weryfikowania czegokolwiek skoro jak już wiadomo nie będzie możliwości reaktywowania wypowiedzianej umowy z pay u i jedyne wyjście z sytuacji to założenie nowego konta ? Dodam że umowa została wypowiedziana z tego powodu ze w czerwcu 2023 nie przeprowadziłam jakiejś reweryfikacji danych a więc nie były to żadne naruszenia itp 

oznacz moderatorów

MOJEGRATY5
#9 Pomysłodawca#

Witam. Przykro mi, ale jeśli Twój login "Appleouylet123" ma cokolwiek wspólnego ze sprzedawanym asortymentem, to czarno to widzę, bo blokada konta i blokada otwarcia nowego może być niestety dożywotnia. Niby oficjalnego zakazu sprzedaży nie ma, ale używana elektronika (smartfony w szczególności) są od jakiegoś czasu "na cenzurowanym", gdyż wiele ze sprzedawanych z drugiej ręki przedmiotów ma wady, w szczególności prawne, co skutkuje coraz większymi wypłatami z AP i tym samym obrót nimi jest Allegro nie na rękę... Więc się Allegro sprzedawców tego typu elektroniki po cichu pozbywa. Jeśli się nie mylę, to pozostaje Ci tylko i wyłącznie przenieść się na inny portal. Pozdrawiam. Marek.

oznacz moderatorów

Appleoutlet123
#1 Nowicjusz#

Ale ja nie sprzedaje żadnej elektroniki ani smartfonów a weryfikację ponowna sama uruchomiłam myśląc że dzięki temu zacznie działać znowu pay u które mimo tego że było dostępne w metodach płatności dla klientów to nie działało co jak się później okazało było skutkiem wypowiedzenia umowy przez pay i z powodu braku reweryfikacji konta swoją drogą to bez sensu że jeśli dany kanał platnsoci nie działa z powodu wypowiedzenia umowy był on w dalszym ciągu widoczny i klienci mogli go wybrać jednak nie mogli dokończyć płatności o czym zorientowałam się po jakimś czasie widząc że żadne zamówienia z formą płatności pay u nie są opłacone natomiast z p24 wszystkie były opłacone 

oznacz moderatorów

MOJEGRATY5
#9 Pomysłodawca#

No to może jest nadzieja na otwarcie nowego konta - trzeba się tylko uzbroić w cierpliwość, bo podawane przez Allegro terminy na odpowiedź, czy jakieś działania z ich strony są "mocno orientacyjne". A swoją drogą, Appleoutlet123 to taki ładny login do handlu elektroniką... Życzę cierpliwości. Pozdrawiam. Marek.

oznacz moderatorów