anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o przywrócenie dodawania opinii o kupujących

GrodArt
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Proszę o przywrócenie dodawania opinii o kupujących!!!

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mdrogeria
#21 Demiurg#

nie 

oznacz moderatorów

GrodArt
#9 Pomysłodawca#

?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@GrodArt piszesz podkategorii zaawansowanych , jesteś przedsiębiorcą i stawiasz znak  sugerujący pytanie ,, dlaczego ? ,,

Co chcesz oceniać u klienta ? , klient ma zapłacić i tu kończy się jego rola , trudno ocreniać czy zrobił to ładnie czy na za bardzo , a zaczyna Twoja  ,dodam jeszcze , że konsument ma pełne prawo w każdej chwili zrezygnować z zakupu .

oznacz moderatorów

GrodArt
#9 Pomysłodawca#

Tak konsument ma do wszystkiego prawo, ale są cwaniacy.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GrodArt mogę jedynie przekazać Twoją sugestię do osób odpowiedzialnych za system komentarzy. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

GrodArt
#9 Pomysłodawca#

To proszę przekazać. Dlaczego sprzedający ma tylko dostawać złą opinie a nie kupujący??

oznacz moderatorów

GrodArt
#9 Pomysłodawca#

Ja chcę wpisywać ale publicznie tak jak to robią kupujący o sprzedających.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Odwetowe komentarze nie wrócą zapewne ale są i tacy kupujący co by tego chcieli . Jednak wystawiony komentarz negatywny powinien być z konkretnym uzasadnieniem a nie tylko z byle widzi mi się kupującego . Każde zaniżenie oceny też powinno być uzasadnione aby widzieli inni i sprzedawca wiedział co ma poprawić lub się bronić w razie niesłusznej krytyki.

oznacz moderatorów