Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Już pisałem, ale brak odpowiedzi (jak prościej i pewniej to zgłaszać?):
To i ja się podepnę pod temat. Kilka razy już traciłem przez to, że kurier "zawalił", ale dość już tego -wysłałem reklamację do DPD i: "Na podstawie zebranych informacji potwierdzono nieprawidłowości w postępowaniu kuriera, w związku z czym zostanie z nim przeprowadzona rozmowa dyscyplinująca".
Zakup fe274890-c44c-11ee-a81a-5ffa8cf20f17 dokonany w pon. 5 lutego 2024 18:37; wróciłem do firmy i o 21:55:16 nadałem w punkcie Pickup. Rano kurier odebrał 1 paczkę, ale... nie moją i nie chciał wrócić po nią (o 12:24), paczki nie dało się wycofać i zawieźć osobiście do oddziału w sąsiednim Lublinie. Zadzwoniłem do Klienta, na szczęście potrzebna na piątek 9 lutego (dostał dziś, czwartek 8 lutego).
Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży, bo "padło" i to: Oferty z godziną wysyłki tego samego dnia i Późna godzina wysyłki tego samego dnia -Czy spełniasz wymagania: Nie
P.S. Jak na ironię -paczka (zza Lublina pod Szczecin) nadana przed 15-tą we wtorek Pocztą Polską była w doręczeniu już o 07:51 w środę, ponad 2 godziny wcześniej niż kurier DPD odebrał poniedziałkową z Pickup'a
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not
Czy i tym razem nikt nie zajmie się tym? Przy małej sprzedaży taka jedna wpadka kurierska jest znacząca procentowo i sprzedaż jest jeszcze mniejsza. Wczesnym popołudniem prognozowana dostawa już była na pojutrze 😞
@NajlepszyComPL Cześć 🙂 Zgłoszę zamówienie fe274890-c44c-11ee-a81a-5ffa8cf20f17 do wykluczenia z Jakości, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Takie sytuacje możesz zgłaszać przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@NajlepszyComPL Potrzebuję jeszcze potwierdzenia od przewoźnika. Proszę, żebyś podesłał zrzut ekranu wiadomości, na którym widać "Na podstawie zebranych informacji potwierdzono nieprawidłowości w postępowaniu kuriera, w związku z czym zostanie z nim przeprowadzona rozmowa dyscyplinująca". Na zrzucie powinien być widoczny adres nadawcy albo imię i nazwisko pracownika w stopce maila. Ewentualnie możesz mi tę wiadomość przekazać na spolecznosc@allegro.pl
@ko_alka Przesłałem maila na spolecznosc@allegro.pl z odpowiedzią DPD i dodatkowo drugiego z potwierdzenia nadania (gdy nadam w punkcie Pickup to przychodzi do mnie, gdy w oddziale to wysyłają do Klienta).
@NajlepszyComPL Zamówienie wykluczone, zmiany będziesz widział jutro, po nocnym przeliczeniu danych. 🙂
Thx
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Proszę o wykluczenie z jakości wysyłki zamówienia 17645855230 ,klient zgłosił anulowanie zamówienia przed wysyłką . Dokonałem zwrotu środków .
@mwmonety to wystąp o zwrot prowizji to nie będą liczyć do statystyk.
@Client:44052296 Dzięki
@mwmonety oczywiście również sugeruje to co napisał @Client:44052296. Gdybyś potrzebował pomocy, daj mi znać.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @gdvorek Wystąpiłem o zwrot prowizji za tę aukcję i został odrzucony tylko dlatego że nie był przez Allegro finanse . Nie mogłem zwrócić inaczej o czym zresztą pisałem z powodu że obecnie nie sprzedaję nic na allegro i nie mam środków z wpływów. Jak mam je odzyskać ? Czy złożenie odwołania pomoże czy będę zmuszony do innych działań?
@mwmonety tak, złóż proszę odwołanie i dołącz do niego dokument potwierdzający zwrot.