anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży (Wysyłka w terminie)

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

Już pisałem, ale brak odpowiedzi (jak prościej i pewniej to zgłaszać?):

To i ja się podepnę pod temat. Kilka razy już traciłem przez to, że kurier "zawalił", ale dość już tego -wysłałem reklamację do DPD i: "Na podstawie zebranych informacji potwierdzono nieprawidłowości w postępowaniu kuriera, w związku z czym zostanie z nim przeprowadzona rozmowa dyscyplinująca".

Zakup fe274890-c44c-11ee-a81a-5ffa8cf20f17  dokonany w pon. 5 lutego 2024 18:37; wróciłem do firmy i o 21:55:16 nadałem w punkcie Pickup. Rano kurier odebrał 1 paczkę, ale... nie moją i nie chciał wrócić po nią (o 12:24), paczki nie dało się wycofać i zawieźć osobiście do oddziału w sąsiednim Lublinie. Zadzwoniłem do Klienta, na szczęście potrzebna na piątek 9 lutego (dostał dziś, czwartek 8 lutego).

Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży, bo "padło" i to: Oferty z godziną wysyłki tego samego dnia i Późna godzina wysyłki tego samego dnia -Czy spełniasz wymagania: Nie

P.S. Jak na ironię -paczka (zza Lublina pod Szczecin) nadana przed 15-tą we wtorek Pocztą Polską była w doręczeniu już o 07:51 w środę, ponad 2 godziny wcześniej niż kurier DPD odebrał poniedziałkową z Pickup'a

NajlepszyComPL_0-1708342356211.png

 

 
 
*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not

Czy i tym razem nikt nie zajmie się tym? Przy małej sprzedaży taka jedna wpadka kurierska jest znacząca procentowo i sprzedaż jest jeszcze mniejsza. Wczesnym popołudniem prognozowana dostawa już była na pojutrze 😞  

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@NajlepszyComPL Cześć 🙂 Zgłoszę zamówienie fe274890-c44c-11ee-a81a-5ffa8cf20f17 do wykluczenia z Jakości, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

Takie sytuacje możesz zgłaszać przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@NajlepszyComPL Potrzebuję jeszcze potwierdzenia od przewoźnika. Proszę, żebyś podesłał zrzut ekranu wiadomości, na którym widać "Na podstawie zebranych informacji potwierdzono nieprawidłowości w postępowaniu kuriera, w związku z czym zostanie z nim przeprowadzona rozmowa dyscyplinująca". Na zrzucie powinien być widoczny adres nadawcy albo imię i nazwisko pracownika w stopce maila. Ewentualnie możesz mi tę wiadomość przekazać na spolecznosc@allegro.pl 

oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

@ko_alka Przesłałem maila na spolecznosc@allegro.pl z odpowiedzią DPD i dodatkowo drugiego z potwierdzenia nadania (gdy nadam w punkcie Pickup to przychodzi do mnie, gdy w oddziale to wysyłają do Klienta).

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@NajlepszyComPL Zamówienie wykluczone, zmiany będziesz widział jutro, po nocnym przeliczeniu danych. 🙂 

oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

Thx

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Proszę o wykluczenie z jakości wysyłki zamówienia 17645855230 ,klient zgłosił anulowanie zamówienia przed wysyłką . Dokonałem zwrotu środków .

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@mwmonety to wystąp o zwrot prowizji to nie będą liczyć do statystyk.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@Client:44052296 Dzięki 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@mwmonety oczywiście również sugeruje to co napisał @Client:44052296. Gdybyś potrzebował pomocy, daj mi znać.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  @gdvorek Wystąpiłem o zwrot prowizji za tę aukcję i został odrzucony tylko dlatego że nie był przez Allegro finanse . Nie mogłem zwrócić inaczej o czym zresztą pisałem z powodu że obecnie nie sprzedaję nic na allegro i nie mam środków z wpływów. Jak mam je odzyskać ? Czy złożenie odwołania pomoże czy będę zmuszony do innych działań?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety tak, złóż proszę odwołanie i dołącz do niego dokument potwierdzający zwrot. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów