anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o wypowiedź w dyskusji KOMPETENTNEGO konsultanta

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

pisanie z Waszymi konsultantami przekracza granicę absurdu. Kopiuj wklej bez zapoznania się z korespondencja i z dyskusją. Proszę żeby jakaś osoba która zna ustawę o prawach kupujących, regulamin Allegro i regulamin przewoźnika Allegro One oraz potrafi (ze zrozumieniem) przeczytać dyskusję wypowiedziała się w dyskusji z użytkownikiem emilia_emilia.

IMG_5875.jpeg

oznacz moderatorów
38 ODPOWIEDZI 38

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria  wybacz ale jak paniusia mi pisze że paczka była opóźniona a ja mam ją za to przepraszać to nie będę pisać „oczywiście ma pani rację”

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Health___Beauty sorry .. .ale ,,korona by Ci z głowy nie spadła ,, jakbyś tak napisała  ,a jaką spokojność byś miała  ,może obyłoby się bez dyskusji  ,a tak ... poruszasz niebo i ziemię  ,w tle masz kolejne problemy / oby nie / .

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria  widzisz właśnie przez takie podejście kupującym się wydaje, że wolno im wszystko. A dyskusja pojawiła się w sobotę 31.08 z powodu "nie otrzymałam towaru". Moja wina w tym wszystkim jest taka, że nadałam paczkę 12 godzin po zakupie, w sobotę odpisałam pani w dyskusji, że paczka jest nadana i wysłałam link do śledzenia. I się dowiedziałam, że jestem najgorszym sprzedawca na świecie bo paczka miała być w piątek 🙂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Health___Beauty  no widzisz , a trzeba było napisać ,, przepraszam , już działam ,, i opluć ekran .

mdrogeria_0-1726736766799.png

 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Health___Beauty  "sprawa już jest w kancelarii prawnej ..."

Pewnie sędzia Wesołowska was pogodzi....  ⚖️

A odpowiednie zespoły Allegro już się śmieją i zacierają łapki - znowu udało się nam doprowadzić do konfliktu.

Bo konflikty to jedna z form zarządzania.

oznacz moderatorów

q3qPL
#13 Ambasador#

@br. "Dziel i rządź" jakoś tak to leciało 😄

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@br. @ostanie na co ja mam ochotę to użerać się z panią której się wydaje że jej nie obowiązuje prawo ani regulamin. Ale jak ona sobie zakłada kolejne konta robi u mnie kolejne zakupy (choć jestem tak złym sprzedawcą i wystawiam produkty niezgodne z opisem które docierają z opóźnieniem że trzeba innym kupującym mówić - NIE POlecam) to ja nie będę udawać że wszystko jest ok i klepać pani po ramieniu. Mam czekać aż mi Allegro zablokuje konto za 10 czy 20 negatywów od jednej kupującej? 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Health___Beauty  Oczywiście że masz prawo się bronić.  Tylko że to jest tak absurdalne, tak niewiarygodne że myślę że chodzi o coś zupełnie innego, a łapkę do tego przykłada Allegro, po prostu pomaga  nic nie robiąc.   Klientka  nie  byłaby tak pewna siebie gdyby nie miała wsparcia....

Ale to tylko moje domysły.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@br. tak zarządzanie poprzez tworzenie konfliktów i oraz unikanie odpowiedzialności.

z jednej strony allegro pisze, że to ich czas wysyłki, z drugiej, że masz wysyłać towar zgodnie z deklaracjami, w dyskusjach jak ognia moderatorzy unikają tego tematu

dlaczego?

bo serwis boi się odpowiedzialności za wprowadzanie w błąd konsumenta

@Health___Beauty niestety ale uokik czy inspekcja handlowa może twierdzić, że jako sprzedawca profesjonalny mający umowę z allegro - doskonale wiesz co wypisuje serwis więc to ty wprowadzasz konsumenta w błąd. Konsument to słabsza strona transakcji.

Nie musisz handlować na allegro, wiedząc, że łamie prawo, a konsument może być prawnym **piiip**ą - tak Ci powiedzą

Dlatego od lat opisuję tu tego typu naganne działania allegro, obecnie ten zakres się stale rozszerza - ochrona marek, sales center, dyskusje i itp

 

To co Tobie robi Kupująca to jest premedytacja i chęć zniszczenia firmy, wybiegająca poza regulaminowe zakupy - sugeruj to w każdej prowadzonej dyskusji, prawnik niech pisze do allegro pisma, że w tym uczestniczą.

Polecam też pismo od prawnika do kupującej - zamieścić w dyskusjach

 

 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@RED w błąd wprowadza Allegro pokazując „kup do 14:00 - dostawa jutro” w sytuacji gdy KAŻDY przewoźnik ma ZAGWARANTOWANY czas dostawy 3 dni robocze. I może trzeba to zgłosić do UOKiK. Nie jako sprzedawca ale jako konsument. 

oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

Wiesz , co ja bym ci Doradzał rozpocząć rozmowę na CZAT Allegro z konsultantem, tam naprawdę są ludzie, co ci pomogą i zamkną dyskusje.

U mnie też była dyskusja od klientki, która kupiła serum.

Zapytała mnie przed zakupem, jaka jest data produktu.

Podałem., a pani po otrzymaniu piszę, ze serum było ważne do 2023  r.

Tłumaczę Pani , ze  jest to numer, który wprowadza jest jedynie numerem  partii , ze data ważności jest w kodzie powyżej.

Nic to nie dało, Pani kupująca wie najlepiej  ona wie i juz. Odesłała towar, a ja  pomniejszyłem jej zwrot o koszty itd. i kolejna jazda. Allegro z czatu odpisało ze miałem prawo odliczyć koszt  nadany na mój skoro był darmowy.

i zamknęli dyskusje 

zrób to samo 🙂

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@AlleMakijaz  Napisałam jeszcze raz przez formularz, sprawa została przekazana do weryfikacji. Jak to nie pomoże to zrobię jak radzisz, dzięki. 

oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

ja bym nie czekał napisz na czat podaj numer tego zgłoszenia oni to od razu odhacza Załatwisz to w 10 min 🙂

 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@w_kiwi   @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Nie chcę być upierdliwa ale minął cały dzień i nikt z Allegro się w dyskusji nie wypowiedział. Wiem, ze ta dyskusja jest koszmarnie długa i czytanie jej dla nikogo nie będzie przyjemnością ale proszę jednak, żeby ktoś z Allegro się z nią zapoznał i napisał 2 zdania na temat terminowości wysyłki, dostawy i tego czym jest przewidywany czas dostawy. Skoro Allegro nas sprzedawców na tę minę władowało to zróbcie chociaż tyle.

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#13 Ambasador#

Jak mam problem w dyskusji - to piszę bezpośrednio do Allegro. Najlepiej od poniedziałku do czwartku, nie będę pisał dlaczego. Jak trafisz na doświadczonego konsultanta - to dużo pomoże. Następna sprawa - pisz w odpowiedziach "niezbędne minimum" zgodne z prawem - to zalecenie mojej byłej doświadczonej księgowej sprzed ponad 20 lat. I na tym dobrze się wychodzi. Wiem, że czasem "nerwa ponosi" - ale to jest "zły" doradca, nawet jak masz rację. 

Jeśli chcesz w dyskusji Allegro otrzymać odpowiedź o pracownika, który zna regulamin Allegro, regulamin przewoźnika, ustawę konsumencką, akty prawne - to po prostu takiej osoby na Allegro nie ma. To znaczy jest - ma nim być sprzedający. Żaden pracownik Allegro nie musi mieć takiej wiedzy jak sprzedający, dlatego w dyskusjach pojawia się wiele bzdurnych odpowiedzi udzielanych przez:  "gotowce" , "szablony" , "automatyczne odpowiedzi" , "sztuczna inteligencja" itp. 

 

 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@ELMIXAGD_pl  Przecież ja zaczęłam od napisania do Allegro przez formularz ale teraz widzę że moderacja ukryła moje zdjęcia. Niestety miałam pecha trafić na panią która chyba była pierwszy dzień w pracy i nie miała pojęcia o niczym. Dlatego założyłam ten wątek. 

Dziewczyny - ja już nawet nie proszę żeby ktokolwiek cała tę dyskusję czytał - niech przeczyta tylko tę pierwszą część z 31.08 i napisze że paczka nie była opóźniona i na czym polega przewidywany czas dostawy. Naprawdę trafiłam pechowo bo pani Emilia kupuje na allegro 18 lat i tylko 2 razy jej się zdarzyło opóźnienie paczki i zawsze ją sprzedawcy o tym informowali a tu widzicie… nie dość że opóźnienie to sprzedawca nieuprzejmy i po wysłaniu paczki nie aktualizuje jej statusu co godzinę i nie sprawdza gdzie ona jest. 

oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

Ja miałam w zeszłym tygodniu "podobną" sytuacje. Klientka w piątek napisała z pretensjami czy "łaskiewie nadaliśmy paczkę która miała być u niej wczoraj (chodziło o czwartek). Zgodnie z prawdą napisałam Pani, że nie wiem skąd ma takie informacje żeby paczka miała być u niej w czwartek jak wysyłka miała być w piątek. Zrobiłam jej screena na którym pokazałam czas wysyłki i przewidywany czas dostawy i już się nie odezwała.

Ale fakt jest taki że kupującym się wydaje że my jako sprzedający czekamy tylko na ich zamówienia... od razy je pakujemy... i kurier od razu po nie podjeżdża nawet o 2 w nocy żeby oni mogli mieć paczkę na drugi dzień rano u siebie. Bo też mieliśmy na początku sytuację, że dostaliśmy negatywa bo kupującemu nie pasowało właśnie to że paczka przyszła dopiero po 3 dniach mimo iż mieliśmy podany czas wysyłki jako 4 dni robocze. 
A to że kupujący nie czytają regulaminów to się wcale nie dziwię bo oni nawet treści aukcji nie czytają, ani właśnie nie ogarniają terminu dostawy.

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@WarsztatNadruku  Niestety sprzedając na Allegro trzeba się przyzwyczaić że ludzie nie czytają a nawet jeśli czytają to nie rozumieją. Ale bezczelność i pewność siebie tej pani jest tak porażająca że moja osobista ambicja jest w tej chwili to, żeby poniosła konsekwencje swoich działań. 
Jestem w stanie zrozumieć że zasugerowała się czasem pokazanym przez Allegro jako PRZEWIDYWANY ale skoro w śledzeniu przesyłki ma jasno i wyraźnie napisane że paczka została nadana 12 godzin po zakupie a zakupu dokonała o godzinie 21 to powinna zrozumieć że była to wysyłka niemal natychmiastowa. Ona cytuje „nie wczytuje się w regulaminy przewoźników” - spoko, szkoda tylko że klikając kup teraz oświadcza iż ten regulamin zna i go akceptuje. I ok - nie wiedziała, nie czytała. Ale skoro dostaje wszystko jak na tacy z informacjami że nie było żadnego opóźnienia ani ze strony sklepu ani ze strony przewoźnika to mogłaby chociaż zamilknąć i zakończyć temat. Ja nie oczekuję że ona mnie przeprosi za swoje pomówienia bo to taki typ co nigdy się nie przyzna do błędu. Ale ona jest wielce pokrzywdzona, sprzedawca jest zły bo paczka miała być u niej w piątek a była w poniedziałek. Więc skoro moje oczywiste argumenty do niej nie trafiają to chciałabym że ktoś z Allegro napisał w tej dyskusji że paczka nie była opóźniona ani ze strony sprzedawcy, ani ze strony przewoźnika a pretensje może mieć do Allegro że bawi się we wróżkę i do siebie ze nie zna znaczenia słowa PRZEWIDYWANY. 

oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@Health___Beauty w 100% Cię rozumie 

oznacz moderatorów