Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie proszę o wykluczenie zamówień które nie zostały zrealizowane w terminie z powodu braku podjazdu kuriera Allero ONE oraz Inpost
85ff9750-c761-11ef-b277-ff9548325dba
5827b9f0-c759-11ef-bc7a-a186d8e84cc6
67fd92f0-c74f-11ef-8a4f-515ea69a5fea
b7d88f00-c6c3-11ef-b3b0-dbaf6dd89ce5
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Cześć, @Starkrak. Przekazałam prośbę o wykluczenie zamówień. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
@Starkrak, zamówienia zostały wykluczone z jakości sprzedaży 🙂
Dlaczego z jakości sprzedaży można wykluczać tylko nieodebrane przesyłki InPost , do których zlecany jest jednorazowy podjazd, a dla przesyłek nadawanych na podstawie stałego zlecenia podjazdu już nie?
Na prośby o wykluczenie ze statystyk przesyłek, po które InPost nie przyjechał 30.12, od wtorku dostaję jedynie odpowiedzi, abym kontaktował się z opiekunem InPost.
W jaki sposób opiekun InPost miałby wykluczyć zamówienia ze statystyk Allegro?
@InPost @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_