anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

przepis na negatywny komentarz- Allegro co ano jak zwykle NIC

Hardylegs
#11 Animator#

Klient kupuje następnie kasuje zamówienie -wystawia negatywa-sprawdzona metoda panie i panowie Alllegro ma to gdzieś;(

trafiłem na klientke co w  ciagu 2  miesiecy dokonoła 3ech zakupów oczywiscie nie zapłaciła za żaden.Wiec zablokowalismy w koncu dziś chciała kupić 4 raz nie udało sie wiec wystawiła negatywa- odpowiedz allegro:

Dzień dobry,

wracam do Pana z odpowiedzią.

Przesłaliśmy Kupującego do weryfikacji do odpowiedniego zespołu, który nie stwierdził jednak naruszeń na koncie Kupującego t.....1. W związku z tym nie mieliśmy podstaw, aby podjąć wobec niego działania.Jeden i drugi z obsługi to chyba roboty albo debile;)

W razie pytań zachęcam do kontaktu.

Pozdrawiam
// Jakub [edytowano]
Zespół Allegro

Dziękuję za kolejną wiadomość. 

Bardzo mi przykro, że nie jest Pan zadowolony. Staramy się pomagać Sprzedawcom jak najlepiej. Może Pan dodać takiego Klienta do nieaktywnych Kupujących, aby na przyszłość nie mógł on dokonywać zakupów w Pana ofertach.


Pozdrawiam
// Michał [edytowano]
Zespół Allegro

oznacz moderatorów
48 ODPOWIEDZI 48

Ziolko39
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Jak można wystawic negatywny komentarz do anulowanego zakupu, w wypadku gdy kupująca nawet nie otrzymała przedmiotu ?

oznacz moderatorów

Hardylegs
#11 Animator#

sam nie wiem,rozmawiałem  z allegro przez telefon  godzine temu i miła pani sama sie dziwi i ze sami tego niewiedzą i wyjasniaja ,ponoć ma samo sie usunąć  ale dwóch cym..lów już odpisało

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Hardylegs Te odpowiedzi Allegro są pisane metodą "kopiuj, wklej" lub odpowiedziami automatu, dla którego 1 i -1 to to samo.

oznacz moderatorów

Hardylegs
#11 Animator#

chyba masz racje, jakby zobaczyc starsza korespondencje to odpowiedzi sformułowane są wten sam sposób

oznacz moderatorów

Hardylegs
#11 Animator#

dostałem taki komentarz 3 razy kupił i anulowała w ciagu 3 tygodni dzis próbowała 4 raz  i bach negatyw,zapomniała dodac że kupuje już 4 raz i za kazdym razem ma bląd płatnosci i że kupuje na inyym moim koncie

Bardzo zły kontakt z sprzedającym, problem z mojej strony występuje błąd z płatnością a mianowicie że cały czas że atmosferze w toku . Więc chcąc kupić ten produkt który jest mi potrzebny musiałam anulować poprzednie a Pan co zrobił-zablokował. Mało tego stwierdził że zabawę sobie urządzam......nie polecam ....

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Powtarzam pytanie " Jak można wystawic negatywny komentarz do anulowanego zakupu, w wypadku gdy kupująca nawet nie otrzymała przedmiotu ? " I do tego jeszcze z jej strony występuje "błąd płatności" Czyli żadna z płatności nie przeszła. To jak mogła wystawić "negatyw" ? Do jakiego zakupu ?

oznacz moderatorów

Hardylegs
#11 Animator#

opowiedz allegroi jego z...bisty system nawet jak anuluje moze was pogrązyć moze wam ocenic produkt iwszystko negatywnie tak działa wspaniały system 

Dziękuję za kontakt tym razem w sprawie oceny. 

Zawsze Klient po zakupie może wystawić ocenę, tak działa nasz system. 

Już wyjaśniam. Klient ma 7 dni na dokonanie wpłaty za transakcje. Jeżeli tego nie zrobi to sama transakcja zostanie anulowana, a ocena usunie się automatycznie. 


Pozdrawiam
// Michał 
Zespół Allegro

 

oznacz moderatorów

Hardylegs
#11 Animator#

odpisałem ale jakim cudem ma zapłacic jak anulował i narazie cisza

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Hardylegs No to poczekaj te 7 dni. Rzeczywiście tak jest. 

oznacz moderatorów

Hardylegs
#11 Animator#

poczekam oczywiscie ale jak ten system działa sami widzicie

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Hardylegs a klientka jaka formę płatności wybrała i do jakiej transakcji wystawiła komentarz i ile czasu minęło od ocenionej transakcji? Transakcja miała status anulowany zakup czy płatność?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Hardylegs, rozumiem Twoje zdenerwowanie, proszę Cię jednak o to, abyś nie zamieszczał na Gadane danych osobowych pracowników oraz nie obrażał ich. Poprosiłam o dodatkową weryfikację zarówno komentarza, jak i towarzyszących mu okoliczności. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Hardylegs
#11 Animator#

Przepraszam ma pani racje njgorsze jest to ze kupujacy robił to na innym koncie

oznacz moderatorów

Hardylegs
#11 Animator#

dostałem teraz kilka odpowiedzi co zajeli sie tą sprawa i widze ze chłopaki i dziewczyny chcą pomóc :

Dziękuję za wiadomość w tej sprawie. 

Zdaje sobie sprawę jaki jest status płatności. Jest ona faktycznie anulowana. Kiedy sama transakcja zostanie anulowana, komentarz zniknie. 

Dobry wieczór,

kont Kupującego [edycja] zostało przez nas sprawdzone, niemniej jednak nie widzimy powodów, które dałyby podstawę do uznania ich za działanie na szkodę. 

Wobec tego nie mam możliwości usunięcia wskazanej przez Pana oceny transakcji. Zachęcam do wyjaśnienia sprawy z Kupującym, może Pan również wysłać do niego wniosek o usunięcie oceny. 

W wielu przypadkach wysłanie wniosku pozwala na anulowanie opinii.

W przypadku transakcji ''Kup teraz'' jeśli Kupujący nie dokona zapłaty do 7 dni zamówienia zostaje anulowane, a komentarz usunięty. 

 

oznacz moderatorów

eightbitclone2
#13 Ambasador#

A czemu nie ? Może jeśli pracownicy Allegro zaczną pracować , odpowiadać za to co robią , zamiast robić zwykłe "kopiuj , wklej" formułek  i "przekazywać do odpowiedniego działu" ..... to i wam i nam jako sprzedawcom ubędzie roboty...

 

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@mr_oma Maju, przyznasz chyba, że to chora sytuacja. 

Jak można wystawić komentarz w chwili, kiedy kupująca nie sfinalizowała transakcji? 

Wystawienie komentarza powinno być możliwe po fizycznym odbiorze przesyłki, opłaceniu jej, gdy klient wybrał przesyłkę za pobraniem. 

Sprzedawcy ciężko pracują na status SS i lub SMART. Wystarczy jeden negatywny komentarz, by cały ten trud zniweczyć w jednej chwili.

Tak być nie powinno. Co ma ocenić "klient" który nie podjął przesyłki pobraniowej, nie sfinalizował transakcji, a tym samym nie widział towaru na oczy? Kontakt, który zazwyczaj ogranicza się do automatycznych informacji o statusie zamówienia?

Wiola
oznacz moderatorów

Vetinari
#9 Pomysłodawca#

@Hardylegsa po co dopisywać ją do zablokowanych? Przedmiotów ci nie ubędzie, masz ich kilka tysięcy, a zwrot prowizji dostaniesz automatycznie... Dodawanie kupujących do zablokowanych to tylko proszenie się o większe kłopoty, bo i tak mogą kupić z innych kont, a jak widać, wystawić też komentarz. Poza tym to też pozbawianie się ewentualnego zarobku (ta osoba wygląda raczej na nieporadną, a nie na złośliwą)... A co dokładnie zyskałeś?

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Vetinari Po to, żeby uniemozliwić zabawę w "kup i nie płać" Też miałem taką klientkę co raz na m-c kupowała coś drogiego, a potem kontakt się urywał. A druga nakupiła rzeczy "od sasa do lasa" za ponad 4000 zł i za dwa dni napisała, że rezygnuje z zakupu i nie zapłaci. I co można zrobić poza CL ?

oznacz moderatorów

Vetinari
#9 Pomysłodawca#

@Ziolko39dopóki realnie nie szkodzi, np. nie zamyka ofert, można nic nie robić, po prostu to olać. Szczególnie teraz, gdy prowizja jest zwracana z automatu. Chyba, że ktoś ma dużo wolnego czasu i mentalność szeryfa, wtedy miłej zabawy.... Tylko bieganie potem na skargę do Allegro jest trochę niekonsekwentne. Mama mówiła, że się oparzysz, po co dotykałeś 😋

oznacz moderatorów