Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nadałam przesyłkę DPD przez allegro, nr przesyłki
Kurier nie podjął próby doręczenia, nastąpił zwrot przesyłki. Klientka zakłada sprawę, że przesyłka nie została doręczona, mimo iż na nią czekała i była w domu. Konultantka na infolinii DPD twierdzi, że były dwie przesyłki o identycznych numerach (tzw. dubel) i w takiej sytuacji nie doręczają, tylko z automatu robią zwrot.
Szanowne Allegro, i co teraz? Proszę o pomoc @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Rozwiązać sprawę z kupującym, najważniejsze.
@SilverLadyAnna wyjaśniam jak do tego doszło i jak teraz powinnaś nadać przesyłkę dla tej kupującej, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
@SilverLadyAnna to zamówienie zawierało 2 sztuki przedmiotu, czy przypadkiem nie wydrukowałaś tej samej etykiety 2 razy i nie nakleiłaś jej na dwie paczki?
Możesz wygenerować nową etykietę w Wysyłam z Allegro, aby ponownie nadać przesyłkę do kupującej.
Nie, wszystko na pewno poszło w jednej przesyłce w kopercie. W tym dniu miałam też tylko jedną wysyłkę DPD, więc nie powinno sie pomylić. Przesyłka DPD z poprzedniego dnia ma inny numer.
@SilverLadyAnna dziękuję! W takim razie muszę poprosić Cię o złożenie reklamacji do przewoźnika, aby wyjaśnili jak do tego doszło. Możemy złożyć ją w Twoim imieniu, w tym celu napisz proszę za pomocą formularza i podaj szczegóły zamówienia oraz przesyłki.
Dziękuję. Zgłosiłam sprawę przez podany przez Ciebie fomularz. Przesyłka dziś wróciła do mnie i wysłałam ją ponownie do klientki, korzystając z podanego numeru przesyłki. Zakładam, że nie zostaną mi naliczone ponowne koszty wysyłki.
@SilverLadyAnna Przy wygenerowaniu nowej etykiety, zostanie naliczona opłata zgodnie z cennikiem.
Nie bardzo rozumiem, dlaczego ja mam ponieść koszt kolejnej wysyłki. Wygenerowałam etykietę z allegro i na pewno była to pojedyncza etykieta. To allegro pobiera mi opłatę za wysyłkę, więc chyba allegro powinno reklamować taki błąd. Ja nie mam żadnej umowy z DPD i niemam podstaw do reklamacji.