anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka DPD - dwa identyczne numery tzw. dubel.

SilverLadyAnna
#10 Popularyzator#

Nadałam przesyłkę DPD przez allegro, nr przesyłki  

1000806439052U

Kurier nie podjął próby doręczenia, nastąpił zwrot przesyłki. Klientka zakłada sprawę, że przesyłka nie została doręczona, mimo iż na nią czekała i była w domu. Konultantka na infolinii DPD twierdzi, że były dwie przesyłki o identycznych numerach (tzw. dubel) i w takiej sytuacji nie doręczają, tylko z automatu robią zwrot. 

Szanowne Allegro, i co teraz? Proszę o pomoc  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Rozwiązać sprawę z kupującym, najważniejsze.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SilverLadyAnna wyjaśniam jak do tego doszło i jak teraz powinnaś nadać przesyłkę dla tej kupującej, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SilverLadyAnna to zamówienie zawierało 2 sztuki przedmiotu, czy przypadkiem nie wydrukowałaś tej samej etykiety 2 razy i nie nakleiłaś jej na dwie paczki? 
Możesz wygenerować nową etykietę w Wysyłam z Allegro, aby ponownie nadać przesyłkę do kupującej. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

SilverLadyAnna
#10 Popularyzator#

Nie, wszystko na pewno poszło w jednej przesyłce w kopercie. W tym dniu miałam też tylko jedną wysyłkę DPD, więc nie powinno sie pomylić. Przesyłka DPD z poprzedniego dnia ma inny numer.    

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SilverLadyAnna dziękuję! W takim razie muszę poprosić Cię o złożenie reklamacji do przewoźnika, aby wyjaśnili jak do tego doszło. Możemy złożyć ją w Twoim imieniu, w tym celu napisz proszę za pomocą formularza i podaj szczegóły zamówienia oraz przesyłki. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

SilverLadyAnna
#10 Popularyzator#

Dziękuję. Zgłosiłam sprawę przez podany przez Ciebie fomularz. Przesyłka dziś wróciła do mnie i wysłałam ją ponownie do klientki, korzystając z podanego numeru przesyłki. Zakładam, że nie zostaną mi naliczone ponowne koszty wysyłki.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@SilverLadyAnna Przy wygenerowaniu nowej etykiety, zostanie naliczona opłata zgodnie z cennikiem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

SilverLadyAnna
#10 Popularyzator#

Nie bardzo rozumiem, dlaczego ja mam ponieść koszt kolejnej wysyłki. Wygenerowałam etykietę z allegro i na pewno była to pojedyncza etykieta. To allegro pobiera mi opłatę za wysyłkę, więc chyba allegro powinno reklamować taki błąd. Ja nie mam żadnej umowy z DPD i niemam podstaw do reklamacji.

oznacz moderatorów