anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka InPost odebrana, ale kupujący twierdzi że nie odbierał

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

Kupujący zakłada dyskusję, że nie odbierał przesyłki z paczkomatu, wie o tym, że w śledzeniu czarnym na białym widnieje się status przesyłki - odebrana. Co robiliście w takim przypadku? Czy zgłaszać sprawę do Policji? Numer telefonu i adres paczkomatu w zamówieniu i w menedżerze paczek się zgadza. Czy InPost jakoś pomaga w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
44 ODPOWIEDZI 44

face_t__rasta
#7 Wielbiciel#

Reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Nikt nawet nie spojrzał na monitoring. W dniu próby odbioru paczki dzwoniłem na infolinię i informowałem że paczki nie odebrałem i że nikt z mojego otoczenia jej nie odebrał. Prosiłem o zabezpieczenie monitoringu. Żadnej reakcji ze strony inpostu. Standardowa regułka że system odnotował prawidłowo odebranie paczki itp itd. tylko że tej paczki nikt nie odebrał dlatego prosiłem i w @ i telefonicznie by było zabezpieczone nagranie monitoringu. Sprawę będzie wyjaśniać policja bo Allegro ma mi oddać poniesioną stratę za brak przesyłki. 2 miesiące od złożenia reklamacji i żadnego słowa o monitoringu. Nic nie napisane że został sprawdzony że widać osobę która odbiera paczkę. Nic. Nic bo nikt paczki nie odebrał

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Niestety.

oznacz moderatorów

julkast25
#7 Wielbiciel#

No cóż dzisiaj mnie to spotkało dostałam smsa z kodem a za 20 minut paczka została odebrana ale nie prze ze mnie byłam w pracy. Dzwoniąc na numer infolinii dowiedziałam się o tym 

 

oznacz moderatorów

face_t__rasta
#7 Wielbiciel#

Reklamować! Ja zgłosiłem sprawę na allegro ochrona kupujących i oddali mi kasę InPost w żaden sposób nie odniósł się do prośby zabezpieczenia monitoringu wizyjnego o który prosiłem. Napisali tylko że po sprawdzeniu monitoringu systemowego paczka została poprawnie odebrana przy użyciu kodu. Itp. bzdura bzdura Mają bałagan w systemie i tyle 

oznacz moderatorów

robert8523
#7 Wielbiciel#

@julkast25   udało ci się wyjaśnić sprawę?, bo mi teraz przydarzyło się to samo , chciałem odebrać paczkę, wpisuję kod odbioru a to zły kod dzwonię na infolinie a pani mi mówi żę już została odebrana.

oznacz moderatorów

face_t__rasta
#7 Wielbiciel#

Założyłem dyskusję ze sprzedającym po czym wystąpiłem do Allegro o zwrot ( ochrona kupujących ) kasę otrzymałem w ciągu dnia. Wcześniej musiałam zaznaczyć że wyrażam zgodę by Allegro wystąpilo do Policji itp. no i musiałem opisać sytuację. Ja jak dzwoniłem na infolinię prosiłem by zabezpieczyli monitoring wizyjny bo prawdopodobnie ktoś tą paczkę ukradł. Reklamacja została odrzucona a o monitoringu ani słowa Dopiero allegro pomogło tzn wypłaciło kase

oznacz moderatorów

robert8523
#7 Wielbiciel#

@face_t__rasta  

Mam kilka pytań, byłbym wdzięczny za odpowiedz, bo nie wiem co robić

1. Jak długo czekałeś za odpowiedzią z inpostu?

2. Jaki powód ci podali ze stwierdzili negatywne rozpatrzenie reklamacji?

3. Rozumiem , że nie musiałeś iść na policje? ale wzywali cię na jakieś rozprawy, dostawałeś jakieś pisma z policji albo z sądu na twój adres?

oznacz moderatorów

face_t__rasta
#7 Wielbiciel#

Z InPost 30 dni potem odwołanie kolejne 30 dni. Powód był " monitoring systemowy nie wskazał nieprawidłowości w odebraniu.." Nikt nie sprawdził kto odebrał paczkę ( nie dali informacji czy widać osobę odbierającą) z policji nic Tylko zaznaczyłem zgodę na występowanie przed sądem czy coś takiego . O

oznacz moderatorów

julkast25
#7 Wielbiciel#

Tak , dorwałam kuriera i okazało się że on ja wziął....była w magazynie za dwa dni trafiła z powrotem do paczkomatu

oznacz moderatorów

makosm1
#7 Wielbiciel#

Miałem dokładnie taką samą sytuację. Najpierw wiadomość, że paczka czeka na odbiór, a potem że już odebrana. Tylko, że ja byłem w pracy. Złożyłem reklamację i odpowiedź od inPost :

Przesyłka odebrana prawidłowo.

Jeszcze wyjaśniam, ale przeczucia mam złe.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

No, tak @InPost nawala

kupujący dostają zwrot z POK

płacą za wszystko sprzedający. 😁

oznacz moderatorów

makosm1
#7 Wielbiciel#

Po miesiącu reklamacja odrzucona.Powód: odebrana prawidłowo za pomocą kodu.Tylko, że to ja miałem kod , a byłem wtedy w pracy!!! Ani słowa o monitoringu!!!

Jak dla mnie In Post ukradło mi paczkę.

Spróbuję sprawę zgłosić do Allegro.

P.S.

Sprzedający sam od siebie wysłał mi jeszcze raz ten sam towar  na swój koszt. Duży szacunek i słowa uznania za takie podejście do sprawy.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@makosm1 To był jego obowiązek - to sprzedający odpowiada za przesyłkę do momentu, w którym ją otrzymasz i od początku powinieneś reklamować brak paczki u niego, a nie w InPost. Ze sprzedawcą zwarłeś umowę na zakup towaru i jego dostarczenie, nie z InPost.

oznacz moderatorów

makosm1
#7 Wielbiciel#

 Owszem, tylko że sprzedający otrzymał powiadomienie o odebraniu przesyłki od InPost. Dla niego to dowód doręczenia.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@makosm1 Mylisz się, to żaden dowód. Każdy może powiedzieć, że doręczył, to trzeba udowodnić podpisem odbiorcy lub zapisem z monitoringu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

the-foe
#12 Orędownik#

Ostatnio Inpost chyba ma jakieś kłopoty techniczne, klienci dzwonia, ze dostają dwa smsy, ze nadano do nich paczkę o różnych numerach etykiety. Potem to idzie normalnie, ale ta druga etykieta zostaje w systemie i straszy.

oznacz moderatorów

mati2378
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry.

Również mam taki sam problem sprzedałem przedmiot poprzez allegrolokalnie wysyłka do paczkomatu. Paczkę nadałem 28 kwietnia 2021 a paczka odebrana 4 maja 2021. 10 maja kupujący piszę wiadomośc do mnie czy wysłałem przedmiot. Podałem nr przesyłki. 16 maja zgłasza dyskusje do allegro o nie otrzymaniu przesyłki. Pytałem kupującego czy dostał sms i email albo ktoś z rodziny odebrał paczkę. Kupujący nie otrzymał ani sms ani email.

oznacz moderatorów

face_t__rasta
#7 Wielbiciel#

Reklamować w InPost . Niedawno  mieli duża awarie że SMS nie docierały 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mati2378 Widzę, że nasz pracownik potwierdził wczoraj, że paczka została odebrana. Kupująca dopytuje o karton, w który zapakowałeś przedmiot. Mam nadzieję, że ostatecznie uda się zlokalizować towar i tym samym  wyjaśnić sprawę.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów