Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Jak w temacie. Jest jakiś program dla losowo wybranych klientów na dostawę smarta, poniżej 45 zł?
Klient skorzystał z oferty, która jest objęta programem Allegro Ceny. Pomimo wyrównania ceny przez allegro , brakuje grosza do 45 zł, ale przesyłka jest na smarcie.
I drążąc ten temat dalej, co w przypadku zwrotu takiej paczki? Klientowi zwracam kwotę, którą zapłacił, a resztę / uzupełnienie kwoty samo sobie allegro ściągnie z mojego konta?
Sławek
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Koszt zwrotu zawsze jest kosztem kupującego, tu ma za darmowy, przy zwrocie oddajesz tyle ile zapłacił. Reszta to już sprawa Allegro jak tak robią, przecież nie możesz zwracać więcej niż dostałeś. Niektórzy mają Smarta od zera- podobno.
Wiadomo, dostanie kwotę, którą zapłacił. Na fakturze/ paragonie mam rozbitą kwotę. Jego kasa i Allegro/wyrównanie ceny.
Ale przy tej okazji jeszcze klient załapał się na smarta poniżej 45 zł.
@kontaktD jeśli chodzi o sytuację, w której klient dokonuje zwrotu takiego zamówienia, zwracasz kupującemu kwotę, którą ten faktycznie zapłacił za produkt. Koszty związane z dostawą i ewentualnymi promocjami są rozliczane po stronie Allegro.
Może zdarzyć się, że kupującemu braknie grosza do 45 zł i zaliczymy mu Smart!
I wszystko stało się jasne!
Dziękuję.