Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taki dylemat i proszę o rzetelną analizę, nr zamówienia: bc393b10-750c-11f0-adcd-67aea54631eb
Kupujący zamówił MiniPrzesyłkę, jak wiadomo jest ona z wrzutem do skrzynki, jednak pod adresem, który podał skrzynek pocztowych nie ma, jest to instytucja państwowa. Listonosz oznaczył, jako doręczona, ja wywiązałem się z umowy, wysłałem zgodnie z dyspozycją.
Kupujący wydał mi opinię - nie polecam z adnotacją, że przesyłka nie dotarła i rozpoczął dyskusję. Trochę mnie to zaskakuje, bo ja wywiązałem się z transakcji. Oczywiście mogę złożyć reklamacje na Poczcie, ale to potrwa miesiąc i odpowiedź Poczty będzie, jak zawsze - przesyłka została doręczona. A ja mam ocenę nieadekwatną do stanu rzeczy. Przypomnę, że Kupujący podał adres, gdzie nie ma skrzynki adresowej. Oczywiście, że listonosz zazwyczaj doręczy gdzieś pod ten adres, natomiast, dlaczego ja miałbym ponosić za to konsekwencje? Sytuacja dość niekomfortowa, bo jest to drobiazg, a Kupujący dość agresywnie podchodzi do wyjaśnienia, że ma być przesyłka i go nie obchodzi, że to jest jakiś wrzut do skrzynki, bo przecież to jest instytucja i powinno być doręczone. Jak Allegro widzi taką sytuację i rozwiązanie tej niezręcznej sytuacji. Co z taką oceną, która jest nieadekwatna do sytuacji? ktoś po prostu poszedł po emocjach i mi się oberwało rykoszetem. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Złóż reklamację na Poczcie!
Jeżeli to jest Jakaś instytucja to zazwyczaj mają jakiś wyznaczony punkt odbierający takie przesyłki, sekretariat, recepcję. Możesz zadzwonić do nich i zapytać - gdzie trafiają przesyłki listowe, i napisać tę informację swojemu klientowi. Nie sądzę, żeby Ci powiedzieli czy mają taką przesyłkę, ale też warto o to ich zapytać.
Kupujący twierdzi, że wszystkie przesyłki trafiają na sekretariat i tego się trzymam. Poczta Polska powie, że to listonosz wie, a ja nie mam czasu na bawienie się z listonoszami. Jeśli chodzi o reklamację, to już to przechodziłem, jeśli widnieje status - doręczona, to po 2, a może 3 tygodniach da Poczta odpowiedź standardową: przesyłka została doręczona pod wskazany adres, polecamy usługi niezawodnej Poczty Polskiej...
bardziej mi chodzi o to, jak Allegro widzi taką sytuację, bo ktoś nawalił, ja wywiązałem się z transakcji, nadałem wszystko, jak należy, Poczta raczej nie zareaguje, a jak to odpowiedzią wymijającą za 2 0 3 tygodnie, a w takiej sytuacji Sprzedającemu obrywa się rykoszetem, co nie powinno mieć miejsca.
Można też się zastanowić, dlaczego Allegro nie wymusza na Kupującym podania prawidłowego adresu, gdzie jest skrzynka pocztowa, może wystarczy dodać skrypt do zamówienia, żeby Kupujący wiedział, np: zamówiłeś MiniPrzesyłkę , która doręczana jest do skrzynki pocztowej tzw. Wrzut do Skrzynki, czy potwierdzasz, że pod wskazanym adresem jest skrzynka pocztowa, do której listonosz wrzuci przesyłkę?
Allegro przecież podpisało umowę na MiniPrzesyłki z Poczt ą Polską, dlaczego więc Sprzedający mają poświęcać sporo czasu na wyjaśnianie takich niedociągnięć? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Allegro ma to gdzieś.
Ty sprzedałeś - Twój problem, oni dostali prowizję i dla nich temat jest zamknięty.
Liczę jednak na profesjonalne podejście do tematu przez Allegro. Dziękuję za zainteresowanie. proszę moderatorów Allegro o ustosunkowanie się do sytuacji @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ComfortArt konsultuję już Twoją sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko otrzymam informacje, więc daj mi proszę chwilę.
Dziękuję. To ogólnie dziwna sytuacja, staram się zawsze działać na korzyść Kupującego, wysłałem dzisiaj drugą przesyłkę, poinformowałem Kupującego o podjętym działaniu, po czym odpisał mi w dyskusji, którą zakończył: "Szanowny Panie. Sprawa została wyjaśniona w dniu dzisiejszym. Przesyłka została przekierowana omyłkowo przez sekretariat do innego pokoju, osoby która akurat przebywała na urlopie, dlatego nie można było znależć listu. PP wywiązała się ze swojej roli i tak jak zawsze doręczyła do sekretariatu. Nie ma więc konieczności dublowania przesyłki. Za zamieszanie z naszej strony oczywiście przepraszamy, choć nie mieliśmy wpływu na zaistniałą sytuację."
Proszę zatem o usunięcie oceny "nie polecam" do tej transakcji, wszak było tam wskazanie, że przesyłka nie dotarła. Jak widać wywiązałem się z nawiązką. Proszę o odpowiedź.
Cześć, @ComfortArt. Niestety nie możemy ingerować w ten komentarz.
Zachęcam, abyś skontaktował się w tej sprawie z kupującym i poprosił o zmianę lub usunięcie swojej opinii. Tutaj znajdziesz dokładną instrukcję jak to zrobić.
@ComfortArt tak jak napisała Marysia niestety nie możemy ingerować w komentarz w takich sytuacjach, ale mam też dobrą. Widzę, że kupująca edytowała swoją ocenę 18.08, o godz. 17:35 i jest jest ona w pełni pozytywna, więc sprawa rozwiązana.