Przesyłki z sortowni
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, we wczorajszym dniu, przez to że kurier INPOST miał pełne auto Paczek i nie miał na moje miejsca, zawiozłem swoje Paczki (około 50szt) do sortowni inpost w Lesznie (na co na szczęście mam zdjęcie zrobione), jednak zostały one zeskanowane dopiero dzień później, do kogo napisać by te paczki wykluczyć z opóźnionej wysyłki by mi statystyki dramatycznie nie spadły
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MMkaminiarz aby wykluczyć te zamówienia potrzebowalibyśmy potwierdzenie od InPost, że opóźnienie wynika z ich winy. Gdy otrzymasz wiadomość do przewoźnika prześlij proszę numery zamówień, zrzut ekranu z informacją od InPost za pomocą formularza.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
z moimn kurierem inpost przed zamówieniem podjazdu rozmawiałem telefonicznie i oświadczył mi że auto ma pełne, nie mam tego na piśmie? czy coś takiego mam od niego załatwić? Mam zdjęcie z przed sortowni, na sortowni kazano mi wózek postawić na magazynie i odjechać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MMkaminiarz przykro mi, ale tak, będzie potrzebne potwierdzenie najlepiej od supportu InPost z informacją, że kurier nie mógł odebrać przesyłki (sms od kuriera itp. nie będzie wystarczający) musi to być informacja od pracownika InPost (np. kogoś z supportu).
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
proszę o jakiś namiar na support inpostu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość