Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dalej trwa dezinformacja klienta na temat czasu dostawy, jest ktoś utalentowany w moderacji AG, aby wytłumaczyć taką sytuację. Pierwszy zrzut przed piętnastą godziną, drugi po piętnastej.
W pierwszym przypadku /zakup do 15.00/, pakuję zamówienia i zawożę do POP gdzie jeszcze dziś wyjadą w teren i jest 99% prawdopodobieństwa, że klient paczkę otrzyma w poniedziałek. W drugim przypadku, już nie zdążę spakować i zawieźć, więc paczki wyjadą dopiero w poniedziałek po południu i mogą być dostarczone tylko i wyłącznie we wtorek. Czy Allegro ma jakiś tajny sekret przenoszenia paczek w czasie?
@msniezek @la_nika i reszta wytłumaczycie mi na czym polega ten żart.
@_HolaOla_ I co ten screen według ciebie to usprawiedliwienie tego bajzlu?
Klienta nie obchodzą moje wcześniejsze wysyłki. NIE INTERESUJĄ! Klienta interesuje przesyłka którą ja wyślę do niego i skoro Allegro pokazuje mu że dostawa w poniedziałek, to jego tylko ten fakt interesuje. A ja niestety nie jestem w stanie mu tego zagwarantować gdy on zakupi u mnie po piętnastej godzinie. Czy to tak trudno zrozumieć? Czy tylko pracownicy Allegro nie potrafią zrozumieć, na czym polega ten paradoks?
@_HolaOla_ masz racje że tak to widać.
A poniżej masz link do rzeczywistej sytuacji jakie skutki ponoszą sprzedajacy:
W przypadku negatywa kiedy klient nie doczyta/nie zauważy / lub nie chce to allegro pisze " przykro nam nie jesteśmy stroną transakcji"
Oczywiście kazdy sprzedający wie jaki konsekwencje i spadek sprzedazy pociaga za soba jeden negatyw.
Wiec musze zapytac : Dlaczego allegro bez ustalen ze sprzedajacym grzebie w jego ofercie wstawiajac przewidywany czas dostawy ??? A w przypadku problemów nie udziela sprzedającemu żadnego wsparcia ??? Mimo że ten sie wywiązuje z tego co On zadeklarował.
Troche to nie w porządku moim zdaniem.
Rozumiem że taka informacja jest wazna dla klienta. Rozumiem że w dzisiejszych czasach czas dostawy jest jednym z istotniejszych elementów zakupow przez internet. Lecz oczekiwałbym że skoro razem w tym jestesmy (zarówno allegro jak i sprzedawcy) to w przypadku takich sytuacji kiedy ewidentnie zawinił system sprzedawca otrzyma jakieś wsparcie od allegro.
@_Likos_ Rozumiem co masz na myśli, ale przewidywany czas dostawy to nie jest czas gwarantowany, stąd też nie można uznawać, że taką informacją wprowadzamy Kupujących w błąd, czy (jak to nazwałeś) grzebiemy w ofertach Sprzedających. Zdarza się też tak, że Sprzedający zmieniają deklarację, ale nie wysyłają zgodnie z nią zamówień, lub wysyłają z opóźnieniem, a zapominają zmienić deklarację.
@_HolaOla_ ja to rozumiem że to czas przewidywany, jak i większość sprzedawców to rozumie. Problem w tym ze nie wszyscy klienci to rozumieją i odbierają taką deklaracje jako czas gwarantowanego doręczenia co w przypadku niedotrzymania kończy się dość drastycznymi i niezasłużonymi konsekwencjami wobec sprzedawcy (negatywem). Dokładnie tak jak w przypadku wątku który wstawiłem.
Moim zdaniem same założenia są jak najbardziej słuszne lecz może warto by było aby w wyjątkowych przypadkach to właśnie ktoś z allegro napisał maila do kupującego tłumacząc że w danym przypadku nie ma winy sprzedawcy . Klient który jest zły na sprzedawcę z reguły nie ma ochoty słuchać jego wyjaśnień natomiast takie wyjaśnienia ze strony serwisu byłyby jednocześnie wiarygodnym wyjaśnieniem dla klienta jak i wsparciem dla sprzedającego .
Natomiast wstawienie czasu przewidywanego przez serwis i potem umycie rąk "nie jesteśmy stroną" nie jest do końca w porządku. A konsekwencje ponosi Bogu ducha winny sprzedawca
" ja to rozumiem że to czas przewidywany, jak i większość sprzedawców to rozumie. Problem w tym ze nie wszyscy klienci to rozumieją i odbierają taką deklaracje jako czas gwarantowanego doręczenia co w przypadku niedotrzymania kończy się dość drastycznymi i niezasłużonymi konsekwencjami wobec sprzedawcy (negatywem). "
Dokładnie. Sam już dawno tu nie sprzedawałem i pod tym kątem się nie wypowiem, ale jako Kupujący faktycznie odbieram te informacje jako GWARANTOWANY maksymalny termin dostawy. I w razie jego niedotrzymania uderzam z pretensjami do Sprzedawcy.
Zamysł dobry, wykonanie nie bardzo.
Jeśli dobrze rozumiem Wasz system...
Doprowadzicie w ten sposób do takiej sytuacji, że sprzedający mimo, że wyrobią się z paczkami wcześniej, będą czekać z ich wysyłką.
Przykład
Sprzedający deklaruje wysyłkę w ciągu 3 dni.W ostatnim czasie ma mniej zamówień, więc uda mu się nadrobić i zrobić wszystkie paczki. Ale zamiast je wysłać, położy na półkę i zaczeka z wysyłką dzień lub dwa. Bo wie, że za miesiąc zaczyna się sezon i nie będzie mógł już wyrobić się w terminie, który Wy pokażecie właśnie przez to, że w miesiącu z mniejszą liczbą zamówień wysyłał je szybciej ...
I tak właśnie zamiast szybciej, klient bez sensu będzie czekał...
Ech, weźcie dodajcie do tej informacji więcej szczegółów czym jest "przewidywany czas dostawy" i żeby kupujący zjechał na sam dół i przebił się przez całą stronę, aby wyczytać jaki termin realizacji zamówienia deklaruje sprzedający...
To, że sprzedający w miarę szybko wysyłał paczki przez ostatnie 30 dni wcale nie oznacza, że kolejna paczka dojdzie na następny dzień. Co jak nagle muszę zmienić z rana czas wysyłki na 4 dni, bo muszę wyjechać albo opóźni się dostawa? W ofercie będzie widniało: "wysyłka zwykle do 24 godzin". To kupującemu wystarczy, żeby później się czepiać: "PANIE, PRZECIEŻ MIAŁO BYĆ NA JUTRO".
Wyświetlanie " kup do 13 dostawa jutro" w ogóle jest bez sensu.
Jak pokazuje przykład z innego wątku sprzedający może zrobić wszystko zgodnie z deklaracją, a paczka i tak nie dojdzie na jutro, bo przewoźnik spóźni się z dostarczeniem.
Jeśli już ma się wyświetlać to tylko " kup do 13 WYSYŁKA dziś " . To wtedy ma sens. A nie allegro wyświetliło "dostawa jutro", przewoźnik się spóźnił, sprzedawca dostał negatywa, a allegro pisze, że nie nic nie może zrobić, bo klient mógł poczuć się zawiedziony...
Przewidywany czas szybkiej dostawy powinien być pokazany tylko w sytuacji gdy zgadza się z deklaracją. Przecież gdyby sprzedawca chciał żeby wyświetlany był szybszy czas dostawy, ustawiłby to sobie w deklaracji.
A jeśli chodzi o sprzedawców, którzy nie wywiązują się z deklaracji i mają opóźnienia. Można to załatwić np. kolorami lub kciukami w górę w dół. Allegro pokazuje czas dostawy zadeklarowany przez sprzedającego zamiast ich przewidywany. A obok tego kciuk w górę lub w dół (lub np. kolory zielony/czerwony), które pokazują czy sprzedawca w ostatnich 30 dniach wywiązał się z deklaracji.
Nie ma wprowadzania w błąd ani przez allegro, ani przez sprzedającego...
Rozwiązań jest mnóstwo. Ale "dostawa jutro" brzmi lepiej marketingowo
"Ech, weźcie dodajcie do tej informacji więcej szczegółów czym jest "przewidywany czas dostawy" i żeby kupujący zjechał na sam dół i przebił się przez całą stronę, aby wyczytać jaki termin realizacji zamówienia deklaruje sprzedający..."
Zgadza się. Widzę na początku listy paczkomat InPost, pasuje mi ta opcja. Wybieram ją i do głowy mi nie przyszło zjeżdżać na dół listy i nigdy nie dobrnąłem do tego zapisu o czasie wysyłki deklarowanym przez Sprzedawcę.
Z wami wszystkimi to naprawdę jak grochem o ścianę, Allegro nie potrafi się przyznać do żadnego błędu i ciśnie zawsze w swoją stronę, choćby było pod górę zawsze mówicie że jest wypłaszczone.
Oby ci spece od przewidywań kiedyś się nie przejechali i stojąc przed niebieskimi zamkniętymi drzwiami, będą twierdzić że ich przewidywania były z założenia inne i nie jest możliwa pomyłka z ich strony. Przewidywali że wysyłka będzie na górę, a okazuje się że to lipa i kurier zabierze ich całkiem w inne rejony. Miejmy nadzieję że będzie można woźnemu owych drzwi założyć dyskusję i dać negatywa😂 /chociaż wtedy będziecie zadowoleni i wniebowzięci😂😂😂- wystawicie po jednej gwiazdce Szwajcarowi😂/ a już potem będziecie mogli napisać do BOK😂 o rekompensatę.
@pulkownik66 To nie jest żaden błąd tylko celowe działanie. Klientowi jest przedstawiany szybszy termin dostawy aby sprzedawca (bojąc się złej opinii) wysyłał jak najszybciej - szybciej niż zadeklarował.
@vonNogay Bez sensu, przecież portal żyje z nas(kupujących i sprzedających).😁
@_HolaOla_ Ola, masz najtrudniejsze zadanie ( chyba cały Wasz zespół ) bo musisz bronić czegoś co nie jest ani logiczne ani sprawiedliwe.
1. Przykład : Wytwarzam przedmioty. Robię je partiami. Jak mam gotową partię wysyłam natychmiast, jak nie mam lub mi się kończy - kupujacy musi poczekać 3-4 dni. Ale WY mu podajecie stan wysyłek z ostatnich dni kiedy miałem pełny magazyn!! Czyli CELOWO wprowadzacie w błąd!
2. Była dyskusja z ekspertem ( i wątek na All) gdzie Sprzedający dostał bodajże nega bo nie dotrzymał czasu dostawy! On zadeklarował czas wysyłki i nawet wysałał ale wy podaliście czas dostawy a przewoźnik nie dotrzymał ! Czyli Wasza deklaracja a po głowie dostaje ZA WAS sprzedający.
3. Mam znowu kolejny przypadek. Paczka włożona do paczkomatu w czwartek - zeskanowana w sobotę i co ? Inpost nawalił a za niedotrzymanie po głowie dostanie sprzedający !
@pinsplash a jak sprzedający dostanie po głowie, tzn. po gwiazdkach albo nawet negatyw, to szybcutko wykupi wyróżnienia żeby jakość sprzedaży ratować 😏
@pinsplash Jest taki piękny cytat, o którym pomyślałam po przeczytaniu pierwszego zdania Twojej wypowiedzi: "Sąd, sądem, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie" 😁 A tak całkiem poważnie, to nie jest tak, że bronię tutaj przed Wami zasady działania jakości sprzedaży i prezentowania przewidywanego czasu dostawy. Ja staram się Wam wytłumaczyć perspektywy i założenia, którymi kierujemy się jako platforma.
Odpowiadając konkretnie na Twoje pytania, nasze algorytmy w obliczeniach uwzględniają fakt, że dostępność danego produktu może się zmieniać, tj. w jednym tygodniu czas wysyłki to 24 godziny, a w innym 72 godziny. Dlatego tak ważne jest, aby Sprzedający w sytuacji, kiedy spodziewa się opóźnień aktualizował na bieżąco deklarowany czasy wysyłki.
Jeśli chodzi o punkt 2 i 3 to dyskutowałeś o tych przykładach z Marcinem w tym wątku i otrzymałeś już odpowiedź.
@_HolaOla_ Olaaaaa jakbym dostał odpowiedzi od Marcina ( bo to ze jestem przypadkiem granicznym taką nie jest) tobym Ci nie zawracał głowy 😁
@pinsplash A uwierzysz mi jeśli ja napiszę dokładnie to samo?
@_HolaOla_ Dalej będziesz twierdzić że jest to niewinna sugerowana informacja dla klienta. 26.05.2021 godź15;30 Jak wiesz mam ustawione do 15;00. Gdzie tu jest przewidywana dostawa. Ja pjerdzelę! Brak słów i odpowiednika przekleństw.
@_HolaOla_ "Jest taki piękny cytat, o którym pomyślałam po przeczytaniu pierwszego zdania Twojej wypowiedzi: "Sąd, sądem, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie" 😁" - ja znam inny: "do sądu nie idzie się po sprawiedliwość, tylko po wyrok"😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄