Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy oferty z czasem wysyłki 2 dni robocze (większość).
Klient wchodzi w ofertę i widzi deklarowany przez nas czas wysyłki: 2 dni, przewidywany czas dostawy: za 3 dni w punkcie (czyli prawidłowo).
Dodaje produkt do koszyka, kupuje i w zamówieniu widzi informację: przewidywany czas dostawy: pojutrze u Ciebie.
Chciałbym się dowiedzieć jakim cudem skoro na pojutrze zadeklarowaliśmy wysyłkę? Spełnialność deklarowanego czasu wysyłki mamy na poziomie ponad 90%, gdzie przeważnie to zdarzają się opóźnienia, a nie wcześniejsze wysyłki więc skąd klientom wyświetlają się takie brednie? Chciałbym wiedzieć, bo nie jest to pojedynczy przypadek tylko dzieje się to regularnie na różnych produktach i różnych ofertach.
Standardowa regułka nic nie wnosząca.
Dlaczego w ofercie jest wyświetlany jeden czas dostawy, a po zakupie jest wyświetlany inny czas? Zrozumiałbym gdyby zakupionych było kilka różnych produktów, ale przy jednym i tym samym taka rozbieżność?
Po krótce - Allegro wie wszystko lepiej, zawsze broni się regulaminem i tym, że w ostatecznosci to sprzedajacy ponosi odpowiedzialnosc za oferte - nawet jesli nie ma na nia wplywu - a z biegiem czasu na coraz mnie rzeczy ma sie wplyw i coraz wiecej zalezy od wymyslu pracownikow serwisu, ktorzy ani jednego dnia nie zajmowali sie sprzedaza i prowadzeniem wlasnej dzialalnosci - takie wytresowane korpo-szczurki
100% w punkt
@DavidPL Na przewidywany czas dostawy ma wpływ również dzień i godzina zamówienia. Inaczej jest prezentowany np. przed i po weekendzie. Może być też różny dla różnych metod, ale na stronie oferty przewidywaną dostawę klient widzi jedną. Dopiero po rozwinięciu opcji do wyboru ma podgląd do pełnych informacji zależnych od wybranej metody.
Bez konkretnego przykładu pokazanego na zrzutach ekranu nie będziemy w stanie zweryfikować opisanego przez Ciebie przypadku. Na tym etapie nie mam informacji o żadnych nieprawidłowościach w prezentowaniu czasu dostawy.
Przy podglądzie zamówienia można otworzyć podgląd oferty w stanie w jakim była widoczna w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Widoczny jest tam przewidywany czas dostawy, osobno dla każdej z dostępnych metod. Czy zatem ten przewidywany czas dostawy w zamówieniu nie powinien być taki sam jak przewidywany czas dostawy wyświetlany w ofercie w momencie dokonania zakupu (oczywiście uwzględniając wybraną formę dostawy)?
@DavidPL Tak jak napisałam wcześniej - potrzebne będą zrzuty ekranu z widokiem danych dostępnych w ofercie i w koszyku, jeśli się między sobą różniły. Na tej podstawie będę mogła przesłać Twoje zgłoszenie do wyjaśnienia.
I gdzie mam te zrzuty wysłać, bo już je do was wysyłałem nie raz?
Poniżej skan naszego zamówienia
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dołączam się do tematu. Podaję dzisiejszy przykład zamówienia. Zamówiono dziś o 8 rano, ja mam deklarację wysyłki do 3 dni, system pokazuje mi że mam wysłać jutro do północy.
@aurea_shop wyjaśniam to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzien dobry, narzucony czas wysylki towaru i przewidywany czas dostawy, jest bardzo komplikujący. Ja zawsze wstawiam 1 dzien na wysyłke, poniewaz pracuje zawodowo i dodatkowo sprzedaje, Dlatego robie paczki póznym wieczorem i rano wysylam. Tymczasem teraz mam czas na wysylke do dnia w ktorym jest zakup .gdzie nie mam mozliwosci wyslania paczki ,poniewaz nie mam mozliwosci zapakowania i wyslania zlecenia i zdązyc do czasu jaki podajecie klientowi. Nie mozecie czegos takiego robic!!!! bo kupujacy za byle co wstawiaja negatywy. |Ta funkcja powinna zostac wylączona
@GHOSTPHU rozumiem jednak przy przewidywanym czasie dostawy bierzemy pod uwagę kilka czynników - Twoją deklarację wysyłki, czas przewozu danego przewoźnika oraz historyczne dane dotyczące nadawania przez Ciebie przesyłek, jeśli więc masz to odpowiednio ustawione i nadajesz przesyłki dzień po złożeniu zamówienia, to przewidywany czas powinien wskazywać prawidłową datę. Nie narzucamy wysyłki tego samego dnia.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Nie do konca... mam ustawiony czas wysyłki 1 dzien, dzis rano wpadl zakup kurierem o godz 8:50 i pisze ze mam czas wysylki do dzis do:23:59.
@GHOSTPHU w tej ofercie jest taka informacja: "Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin", natomiast przewidywany czas dostawy opiera się przede wszystkim na historycznych danych.
"Dla ofert z deklarowanym czasem wysyłki: natychmiast, 1 dzień, 2 dni, 3 dni Jeśli nie masz ustawionych godziny wysyłki tego samego dnia lub nie spełniasz wymagań aby godzina wysyłki tego samego dnia była wyświetlana to silnik uczenia maszynowego przeanalizuje historyczne dane o szybkości Twoich wysyłek".
W jakości sprzedaży w punkcie wysyłki nadawane w ciągu 24h od złożenia zamówienia masz 83,48%, czyli część zamówień nadajesz w ciągu 24h, a to wpływa na przewidywany czas dostawy.
W tym artykule znajdziesz więcej informacji na ten temat.
Jeśli coś działa źle, to wypadałoby to naprawić, a nie tłumaczyć się, że jest dobrze, bo to sztuczna inteligencja liczy.
Ja już się poddałem, nie mam już sił z tym walczyć. Wysłałem już wiele zgłoszeń, gdzie niezadowoleni klienci przesyłają mi screeny, że w podsumowaniu transakcji wyświetla im się inny przewidywany termin dostawy niż widoczny był w ofercie w momencie robienia zakupu. Ciągle jako odpowiedź dostaję tą samą śpiewkę: automatyczne wyliczenie, wiele czynników, bla bla bla... A fakt jest taki że Allegro wyświetla klientom bzdury i nie potrafi wytłumaczyć skąd one się biorą, a klienci potem pretensje mają do nas, bo im się tak wyświetliło.
Dokładnie tak jak napisano.
Końcowy kupujący jest święcie przekonany, że to co mu wyświetli to BIBLIA.
Co dzieje się później ? Nie odbierane przesyłki, bo kliknął dziś o 13:29 a na następny dzień już miał/powinien mieć bo mu Allegro wyświetliło. Wyświetliło, że już po 24h paczka u niego.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Majac na uwadze to co Pani napisala, algorytm powinien liczyc 24h,czyli wysylka nastepnego dnia do 8:50. Tutaj sie zgodze, bo zawzwyczaj wysylam wszystkie paczki przed 8:00 rano
@GHOSTPHU w takiej sytuacji zamówienie złożone o godzinie 1:00 powinno mieć graniczną godzinę nadania 1:00 😉
Jeżeli masz w ofercie ustawioną wysyłkę 24h i nie ustawisz godziny granicznej algorytm sam sobie ją "wyliczy" i część zamówień będzie musiało mieć nadanie w ten sam dzień. Ustaw godzinę graniczną na 7:00 dla wszystkich przewoźników wtedy powinno po godzinie granicznej ustawiać czas na nadanie na następny dzień do 23:59.