anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przewidywany czas dostawy - co tu się wyprawia?

DavidPL
#10 Popularyzator

Mamy oferty z czasem wysyłki 2 dni robocze (większość).
Klient wchodzi w ofertę i widzi deklarowany przez nas czas wysyłki: 2 dni, przewidywany czas dostawy: za 3 dni w punkcie (czyli prawidłowo).
Dodaje produkt do koszyka, kupuje i w zamówieniu widzi informację: przewidywany czas dostawy: pojutrze u Ciebie.
Chciałbym się dowiedzieć jakim cudem skoro na pojutrze zadeklarowaliśmy wysyłkę? Spełnialność deklarowanego czasu wysyłki mamy na poziomie ponad 90%, gdzie przeważnie to zdarzają się opóźnienia, a nie wcześniejsze wysyłki więc skąd klientom wyświetlają się takie brednie? Chciałbym wiedzieć, bo nie jest to pojedynczy przypadek tylko dzieje się to regularnie na różnych produktach i różnych ofertach.

oznacz moderatorów
153 ODPOWIEDZI 153

sl-aw-ek
#18 Luminarz

@kable-sterownicz "Bez sprzedawców nie będzie Allegro" 

Odpowiedź allegro gdyby udzielili jej szczerze bez przejmowania się wizerunkiem - potrzymaj mi piwo. xD 

oznacz moderatorów

iglakiwolsztyn
#9 Pomysłodawca

Jest możliwość blokowania informacji o przewidywanym czasie wysyłki w zakładce "Skuteczność wysyłki" Niestety trzeba ja odnawiać co 10 dni. Szkoda bo moglibyśmy móc decydować o tym bezterminowo, wtedy allegro poznało by preferencje sprzedających czyli to czy chcą czy nie chcą by allegro podawało przewidywany czas dostawy wyliczany przez maszynę losującą lub inny debilny system wróżenia z fusów.

oznacz moderatorów

xtechlaser
#8 Zapaleniec

Skandaliczne jest to informowanie klientów o nieprawdziwym czasie wysyłki. Mam 80% produktów z czasem dostawy 1 dzień i spełniam to niemal w 100% pozostałe produkty mam ustawione na 3 dni bo czasem muszę domówić brakujący materiał u dostawcy. Allegro informuje klienta na podstawie poprzednich przesyłek że wyślę towar w 1 dzień zamiast w 3 dni... Klient mi 2 dnia rozpoczyna dyskusję bo paczka miała być już w punkcie, a on zdziwiony bo nawet jeszcze nie nadana. Warto żeby pracownik Allegro odniósł się do tej sytuacji ponieważ jest to wprowadzanie klienta w błąd przez Allegro i jest to niestety nagminne. A obrywa jak zwykle sprzdawca. Kolejny przykład bezsensownych algorytmów w które allegro się zapętliło i już chyba nikt tego nie kontroluje. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@xtechlaser Jeśli w ofertach deklarujesz czas wysyłki 2 lub 3 dni i nie chcesz, aby przewidywany czas był krótszy od tej deklaracji, możesz zmienić to tutaj

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

DROGERIE24_pl
#11 Animator

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 

Mam to samo. Piątek zamówienia rano i już w sobotę wiadomość i dyskusja co się dzieje z towarem czemu jeszcze go nie ma u mnie! No masakra.

Nawet utworzyłem sobie regułkę kopiuj-wklej na odpowiedzi klientów we wiadomościach czy dyskusji. Winę zwalam na Allegro bo jesteście winni wprowadzając klientów w błąd i UKRYWAJĄC pod malutkim szarawym znaczkiem (i) przy czasie dostawy swoje widzimisię.

BYŚCIE CHOCIAŻ GO DALI WIĘKSZEGO TYPU (WAŻNA-INFORMACJA) w czerwonym kolorze. 

Macie system ok, w miarę to działa NIE WILICZAJĄC ŚWIAT itp bo tutaj ludzie chcą zaraz i szybko towar. 

Ale powinniście tą informację (Przewidywany CZAS DOSTAWY wyliczony algorytmami allegro) pisać duża czcionką i dodać (sprzedawca ma czas na wysyłkę (konkretnie ile)

To było by fer dla wszystkich.

 A jak mi wystawią negatywa to co zrobicie z taką opinią?  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@DROGERIE24_pl w niektórych przypadkach mamy możliwość wykluczenia lub usunięcia komentarza. Jeżeli otrzymałbyś negatywny komentarz dotyczący czasu dostawy, skontaktuj się z nami. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Lukecz
#8 Zapaleniec

Tzn dlaczego negatywny komentarz dotyczący czasu dostawy miałby być wykluczony lub usunięty? Chcecie zamykać usta swoim klientom, którym zależało na szybkiej dostawie, a Allegro wprowadziło ich w błąd co do terminu otrzymania towaru, innego niż wynikało z deklaracji Sprzedawców? Czy możesz opisać szczegółowo sytuacje w których zamierzacie usuwać takie komentarze, bez odwoływania się do regulaminów?

oznacz moderatorów

xtechlaser
#8 Zapaleniec

Dokładnie tak to jest po prostu wprowadzanie klientów w błąd o czym ja szczerze informuje klienta w takim przypadku. Brawo allegro róbcie tak dalej to ani sprzedawców ani klientów wam nie przybędzie. Tak sie nie da prowadzić biznesu...

2025-08-13_093025.jpg2025-08-13_092519.jpg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@xtechlaser nasz mechanizm bierze pod uwagę wiele czynników, dlatego gdy nadajesz przesyłki szybciej, niż deklarujesz przewidywany czas dostawy, który wyświetlamy w Twoich ofertach, może być krótszy niż ten przez Ciebie deklarowany. W takiej sytuacji, dla zamówień z deklaracją wysyłki 2 i 3 dni, możesz skorzystać z opcji "wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja", która jest dostępna zakładce Skuteczność wysyłki. 

 

 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

chemkos
#8 Zapaleniec

Witam pracownice Allegro , pisze Pani BZDURY.....wasz AL z czasem wysyłki robi co chce, Bez zgody podmiotów sprzedajacych wprowadziliście dostawe na jutro......BZDURA....... Klien kupuje po gozdz 14 z dostaw na jutro...HA, HA.....chyba pracownica Allegro dostarczy przesyłke na drugi koniec POlski. NA JUTRO...... Deklarowany czas nap 4 dni ROBOCZE>>>>>> NIE pokrywa się z tym co generuje AL allegro......NIGDY....... A do tego WSZYSTKIE zamówienia z piątku, soboty, niedzieli - WCHODZA w JEDEN dzien -   WYSYŁKI....................czy Allegro tego NIE WIDZI.     A tak dla informacji przesyłki nadane w piatek  leża w automatach do poniedziałku.....

oznacz moderatorów

EElektryka_com
#12 Orędownik

Dzień dobry, proszę moderatorów o sprawdzenie, co się wydarzyło. 

zamówienie nr: 58a97c80-c904-11f0-ad29-91d35cc1fa50

zamówione, wczoraj w poniedziałek: 

EElektryka_com_0-1764095133287.png


Klient ma do nas pretensje, zróbcie w końcu coś by to działało. Dziękuję. 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Wejdź w zamówienie od klienta, zobacz jaki masz podany przez system Alle Drogo czas na nadanie przesyłki - będziesz wtedy widział czy to co zobaczył kupujący jest zgodny z optyką Alle Drogo, czy się mu coś przywidziało... 🙂

oznacz moderatorów

EElektryka_com
#12 Orędownik

nie napisałem, rzeczywiście, ale inaczej nie robiłbym rabanu, tak system Allegro mimo, ze zamówienie było po dacie granicznej godzinę, twierdzi ze mieliśmy to wysłać w poniedziałek.
Ze względu na to, ze w poniedziałek mamy zwiększoną liczbę realizacji, to kiedy zaczynamy pracę w poniedziałek, własnie o tej 7.00, to drukujemy wszystko co jest w systemie i tego dnia więcej już nic nie procedujemy z Allegro. Teraz sprawdzam, ze jest tego więcej tak jakby serwery Allegro miały poślizg 1-2 godziny, choć i zdarzają sie takie anomalie jak DHL zamówiony po 10.00 ma status wykonalności w tym samym dniu, choć kurier odbiera paczki ok 8-9.00


oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@EElektryka_com No to teraz przywdziewasz zbroję Don Kichot'a i kierujesz się na Wierzbięcice 1B, 61-569 Poznań. Tam stoi taki wieeeeelki wiatrak.

oznacz moderatorów