Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Informację o dostawie przed świętami będziemy wyświetlać w ofertach najdłużej, jak to możliwe. Jednak aby ograniczyć liczbę przesyłek, które nie dotrą do kupujących zgodnie z przewidywanym czasem dostawy wyświetlanym w momencie zakupu, wprowadzimy pewne ograniczenia.
Po 17 grudnia będziemy pokazywać informację o dostawie przed świętami tylko w tych ofertach, w których wyświetlamy godzinę wysyłki tego samego dnia.
Weekendowe nadania
Opcję weekendowych podjazdów oferuje InPost, DPD i Allegro One Kurier. Poniżej znajdziecie informacje jak skorzystać z usług każdego z tych przewoźników.
InPost
Z Weekendowych Nadań InPost możecie skorzystać bez dodatkowych opłat w każdy weekend. Wystarczy, że:
Macie do wyboru dwie opcje współpracy:
DPD
Z weekendowych nadań DPD również możecie skorzystać bez dodatkowych opłat. Sprawdźcie poniżej, jak możesz zamówić podjazd kuriera na sobotę i niedzielę.
Nadania sobotnie
Nadania niedzielne
Allegro One Kurier
Podjazdy w ramach Allegro Delivery zamówicie w standardowy sposób. Napiszcie na adres mailowy przewoźnika, który znajdziecie w artykule, i zapytajcie o możliwość podjazdu w listopadowe i grudniowe weekendy.
Weź udział w webinarach
Przygotowaliśmy szkolenia online, w trakcie których opowiemy Wam między innymi:
W listopadzie 2024 zapraszamy na dwa webinary:
27 listopada o 13:00 możecie wziąć udział w webinarze o przesyłkach nietypowych.
Kliknijcie wybrany termin, aby się zapisać. Link do wydarzenia dostaniecie mailowo po zapisie.
Zachęcamy również do obejrzenia poradnika Akademii Allegro: Szybkie dostawy przed świętami i nie tylko.
Tych godzin wysyłki nie da się poustawiać w sytuacji gdy nie wiemy co będzie zamówione. Jeden przedmiot wymaga 10 minut na spakowanie, inny 2 godzin na korekty i regulacje, a jeszcze inny 5 godzin na personalizację lub pobranie z dalszego magazynu.
System jest źle zaprojektowany. Zamiast tych tabel z godzinami powinny być edytowalne tabele czasów granicznych kurierów, a w ofertach dokładne czasy wysyłki. Dlaczego ten ważny parametr ma precyzję 24 godzin, a nie minut? Mając dokładny czas przygotowania i pakowania danego przedmiotu, oraz godzinę graniczną danego kuriera można by prosto i 10 razy dokładniej określić czy paczka wyjdzie danego dnia na sortownie, a kolejnego będzie doręczona.
Czy możecie kiedyś naprawić ten system?
Na kazdym kroku podkreslacie w okresie przedswiatecznym, aby paczki nadawac rowniez najlepiej w soboty i niedziele.
Jak to sie wiec ma do Waszego One, gdzie podjeliscie decyzje, ze od najblizszej soboty kurierzy nie beda oprozniac Waszych boxow i odbierac paczek? Podwojne standardy, czy robienie dobrej miny do zlej gry?
Korzystajac z okazji - wpajacie nam brednie, ze czas dostawy liczony jest wg historycznych danych... dlaczego wiec przy Inposcie wydluzacie czas dostawy w weekendy?
OD dluzszego czasu wszystkie paczki Smartowe, ktore nadajemy w piatek u klientow sa juz w sobote (tego im nie pokazujecie), natomiast wszystkie paczki odebrane w sobote przez kuriera Inpostu sa u klientow juz w poniedzialek (tutaj rowniez wydluzacie dla klienta informacje o czasie dostawy).
Odnośnie wysyłek przedświątecznych : jak jest traktowanie umieszczenie paczki w paczkomacie Inpost? Czy to już jest nadanie? Czy umieszczenie jej do północy zalicza się jako nadanie w tym dniu? Nigdzie nie znalazłem takiej informacji...
@pieceofvintage umieszczenie paczki w paczkomacie się nie liczy, liczy się moment w którym kurier zeskanuje tę paczkę
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Jeśli teraz na ofertach widać "dostawa pojutrze" a do południa widniało "dostawa jutro" (i tak jest każdego analogicznego dnia) ale nie mam ustawionej godziny wysyłki tego samego dnia to co się zacznie wyświetlać jak jutro wejdą nowe zasady i wyświetlanie "dostawa przed świętami" tam gdzie jest godzina zakupu dla wysyłki ustawiona?
Zostanie normalnie "jutro/pojutrze" czy coś w stylu "dostawa po świętach"?
Przypomnę, że tej godziny ustawionej nie mamy, chociażby z racji personalizacji i wobec braku obowiązkowego formularza z danymi do personalizacji przy zakupie nie możemy czegoś takiego zadeklarować.