Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od ok. 10 dni nasz przewidywany czas wyświetlany przez Allegro(od bardzo dawna) zmienił się z "dostawa jutro" i "dostawa pojutrze" na 4-5 dni roboczych.
Nie mieliśmy urlopu,nie bylo żadnych nadprogramowych opóznień,pracowaliśmy nawet 10 listopada.
W naszych statystykach średni czas naszej dostawy(finalnie do klienta) to 2 dni KALENDARZOWE.Nic się nie zmieniło w tekj kwestii w tych ostatnich 10-12 dniach.
Przykład-normalnie ,w piątek rano powinno pokazywać dostawę w sobotę,pózniej dostawę w poniedziałek-Allegro pokazywało dostawe W CZWARTEK,i tak przez cały weekend,i poprzednie 10-12 dni.Spadek sprzedaży masakryczny.Jest zgłoszenie,jak na razie bez efektu,rozwiązania problemu.
Cześć, @rafal2944. Czy możesz podać przykładowy numer oferty oraz zrzuty ekranu z listingu, na którym widzisz przewidywany czas dostawy w ciągu 4-5 dni roboczych?
Sprawdziłam przykładową ofertę 16794441072 i widzę, że podajesz w niej deklarowany czas wysyłki w ciągu 2 dni roboczych, a przewidywany termin dostawy to czwartek - zatem wszystko się zgadza.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ no nie zgadza się,bo raz że przewidywany i deklarowany czas wysyłki to 2 różne rzeczy.Dwa że dostawę na czwartek 20 listopada pokazuje nam już od zeszłego czwartku.
Trzy-problem jest od ok 6 listopada,kiedy to jw z normalnej przewidywanej dostawy "jutro" lub "pojutrze" przeskoczylismy na 4,5 dni roboczych,dopiero dziś jest od rana są 3 dni robocze,a powinien jeden-Dostawa Jutro.Tak algorytm nam liczył od wielu miesięcy,a nawet lat.
@rafal2944 Ja mam to samo. Pisałem tu już o tym - Allegro chyba wyłączyło w ogóle algorytm wyliczający przewidywany czas dostawy na podstawie rzeczywistego czasu wysyłek, ktory do tej pory podawali kupującym na stronie oferty. Teraz jak widać podają czas dostawy na podstawie deklarowanego czasu wysyłki .U mnie też klient widział przed zakupem przewidywany czas dostawy jutro lub pojutrze bo przesyłki były wysyłane w tym samym dniu lub dnia następnego rano, teraz widzi za CZTERY dni (DWA DNI wysyłka i DWA DNI przewoźnik) Ale to też jest dziwne, bo jeśli ustawię wysyłkę na jeden dzień czas dostawy zmienia się na JUTRO, czyli moje skrócenie czasu o jeden dzień powoduje skrócenie czasu dostawy aż o DWA DNI. Ot dziwactwa Allegro. Nie da się nic ustawić tak by było prawdziwie.
No właśnie sprawdzaliśmy tę opcję-przewidywany czas dostawy na podstawie rzeczywistego czasu wysyłek-jak najbardziej obowiązuje-mamy to włączone(istnieje opcja wyłączenia,ale u nas jest włączona).
@rafal2944Nie rozumiemy się. Nie mówię o możliwości wyłaczenia wcześniejszych wysyłek, bo to zależało od ciebie - ale działało to w sytuacji gdy Allegro przewidywało czas dostawy na podstawie rzeczywistego (czyli wcześniejszego niż deklarowany) czasu wysyłek Wyłacz tę opcję i zobacz , że w tej chwili to nic nie zmienia. Nie może zmienić, bo Allegro przestało podawać czas dostawy nie na podstawie poprzednich wysyłek, a podaje wyłącznie na podstawie tego co deklarujesz (czyli 2 dni). Może to sposób, by sprzedający sami z siebie deklarowali czas wysyłki jako jeden dzień, lub natychmiast (wtedy podaje dostawę na JUTRO) a nie z zapasem bezpieczeństwa.
Rozumiemy się, w praktyce to teraz nie działa ale teoretycznie i oficjalnie powinno. Można gdybać ale nigdzie informacji o takiej zmianie nie ma. Z korespondencji w zgłoszeniu pracownicy Allegro również nic na ten temat nie wiedzą. Problem zaczął się przed długim weekendem gdzie wprowadzili jakieś tymczasowe zmiany,po nim wszystko powinno wrócić do normy ale nie wróciło. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ proszę o odpowiedz
@rafal2944 konsultuję to i wrócę do Ciebie z informacją.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ ? Dziś bez zmian,nie wyświetla się rzeczywisty czas realizacji
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ problem niestety dalej jest,brak jakiejkolwiek odpowiedzi,i tu i w korespondencji/w zgłoszeniu od kilku dni.
@rafal2944 zgłaszałem to już dużo wcześniej - bez żadnej reakcji. Teraz to samo. Tak jakby Allegro celowo unikało tematu.
@rafal2944 przepraszam, że wciąż czekasz na odpowiedź. Konsultujemy to i nie otrzymaliśmy odpowiedzi, przypomniałam się dzisiaj w konsultacji, gdy tylko otrzymamy odpowiedź, damy znać.
Bardzo proste pytanie,zadawane od tygodnia. Naprawdę nie raczycie nawet odpowiedzieć????Aktualnie,jeśli w aukcji ustawiony jest czas wysyłki dłuższy niż jeden dzień pokazywany jest czas dostawy biorący pod uwagę tylko i wyłącznie deklarację wysyłki w konkretnej aukcji.Czyli jeśli jest ustawione 2 dni na wysyłkę pokazujecie 3-4 dni,jeśli ustawiony jest jeden dzień wtedy pokazujecie dostawę JUTRO,czyli 24h.Rozumiem że przewidywany czas dostawy oparty na rzeczywistym czasie wysyłek algorytm pokazuje tylko w aukcjach w których jest deklaracja wysyłki w 1 dzień. W pozostałych wyłączyliście to????? Sa_nova ?
@rafal2944 @grafikalin @Mido przepraszam, że czekaliście na informacje w tej sprawie.
Zmiana, o której piszecie ma związek z włączeniem opcji: wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja na kontach wszystkich sprzedających.
Do tej pory mogło zdarzyć się tak, że w ofertach z deklaracją wysyłki 2 lub 3 dni, przewidywany czas dostawy był krótszy niż deklaracja wysyłki.
Teraz nie będzie takiej możliwości. Zdecydowaliśmy się na to rozwiązanie, aby umożliwić Wam lepszą kontrolę nad przewidywanym czasem dostawy, który wyświetlamy w ofertach.
Może to być pomocne zwłaszcza teraz – w okresie przedświątecznym, kiedy możecie spodziewać się zwiększonej liczby zamówień.
@la_nika dziękujemy za wyjaśnienie, ale dlaczego popadacie ze skrajności w skrajność🤔, najpierw pozwalacie wyłączyć, ale tylko na kilka dni, a teraz wyłączacie na stałe😲, czy nie można było pozwolić sprzedającym, aby sami decydowali o tym czy chcą mieć włączone czy nie😔, dlaczego Allegro zawsze chce wszystkich uszczęśliwiać na siłę🤔
@la_nika Znowu wprowadzacie "dla naszego dobra" coś nie tylko bez naszej zgody, ale w ogóle bez naszej wiedzy. Czy wy w ogóle jeszcze pamiętacie, że nie istniejecie bez nas, sprzedawców?
@rafal2944 czyli miałem rację. Jeśli chcemy by klienci nie stresowali się dłuższym czasem wysyłki, PRZYMUSOWO musimy ustawić czas wysyłki jako jeden dzień, a jeśli się to nie uda, bo wiadomo że rzeczywistość jest inna niż wyobrażenia Allegro, to Allegro nam obetnie punktację za wysyłkę nie w terminie. A teraz klaszczemy.
No niestety...
Widać w całym Allegro że bardzo wielu sprzedawców ma ten problem i z całą pewnością obroty bardzo spadły, serwisowi siłą rzeczy też. Kolejna presja najbardziej uderzająca w tych mniejszych. I może o to chodzi.
@rafal2944 Poprzednio napisałem omyłkowo pod nikiem zeStryszka (nieprzełaczone zalogowanie), sorry. Masz rację. Właśnie o tym piszę od jakiegoś czasu. Wszystkie wprowadzane zmiany dziwnym trafem uderzają w tych małych. A to kolejny zawoalowany sposób by ich wyrzucić z Allegro, bo dużemu jedna, czy nawet kilka "opóźnionych" wysyłek nie zaszkodzi w punktacji Allegro.
Też się podpinamy. Ten sam problem od tego samego czasu. Deklarowany 3 dni, większość wysyłek w ten sam dzien. Obroty mega spadły.
I widzę to prawie na całym Allegro. @Sa_nova Czy już dzisiaj coś wiadomo?