Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Już po raz dziesiąty z rzędu ten sam temat,bo nigdy nie chcecie mi pomóc allegro ani naprawić systemu który źle działa. Zastosowałam się do wszystkich waszych wytycznych zmieniając czas wysyłki, zmieniłam czas z 1 na 2 dni, dwie godziny przed godziną graniczną moich wysyłek aby mniej więcej wskoczyło na czas, wyłączyłam opcję "Pokazuj czas wysyłki szybszy niż deklarowany" i wszystko działało. Czas wysyłki tego samego dnia mam zawsze do godziny 11.00. Po godzinie 11.00 w poniedziałek wyświetlało się w zamówieniach że paczka zostanie wysłana do środy 23.59 no i zgadza się. Natomiast około godziny 5.00 we wtorek zaczęło się wyświetlać w zamówieniach że paczki zostaną wysłane do czwartku 23.59. Powinno być w dalszym ciągu do środy 23.59 a na czwartek powinny przejśc dopiero paczki po godzinie 11.00 we wtorek. Za każdym razem gdy muszę zmienić czas wysyłki jest jakiś problem i część klientów otrzymuje złe dane. Robię wszystko jak należy a mimo to ciągle wprowadzanie klientów w błąd. Tak samo ja mam problem bo paczki które powinny być dziś nadane wskoczyły na czwartek a musze je nadać dzisiaj i znowu algorytmy się zepsują bo wyjdzie że wysyłam przed czasem.. przykłądowe zamówienie które wskoczyło z wysyłką na czwartek a powinno na dziś.
@petinek_pl chodzi o informacje, które widzisz w sales center, w zakładce zamówienia?
Tak i te same informacvje widzi klient bo piszą do mnie ze mam w takim czasie wysłać.
@petinek_pl Godzina wysyłki tego samego dnia jest brana pod uwagę wyłącznie, gdy w ofercie ustawisz deklarowany czas dostawy jako natychmiast lub w ciągu 24 godzin. Jeśli ustawiłaś w ofercie czas 2 dni, oznacza to, że masz na wysyłkę 2 pełne dni robocze, czyli dla zamówienia złożonego we wtorek masz całą środę oraz cały czwartek.