Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Od wczoraj klienci mają możliwość wyboru w naszych aukcjach metodę dostawy Allegro Kurier One.
Sporo klientów wybrało te metodę . Problem polega na tym ,że nie możemy wysłać paczek z naszego kodu pocztowego, ponieważ w naszym mieście ta usługa nie jest dostępna. Wyłączyć tej opcji nie jest dostępne dla sprzedającego . Kontaktując się z pomocą allegro otrzymaliśmy informację od konsultantki:
"Przekazałam Państwa konto do wyłączenia tej metody dostawy bez utraty Smarta.
Wrócimy do Państwa z potwierdzeniem.
Do momentu wyłączenia rekomenduję kontakt z klientami z prośbą o zmianę metody dostawy."
W jaki sposób mają zmienić metodę dostawy? Może o czymś nie wiemy 😞
Na ten moment nie możemy wysyłać paczek tym kurierem, ani nie możemy wyłączyć. Prosimy o interwencję @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ , jesteśmy bezradni w tej sytuacji. Czy można przyśpieszyć ten proces?
@Alle_GMTO Przykro mi z powodu tej sytuacji. Widzę, że doradca weryfikuję sprawę, ale nie mam możliwości przyspieszenia. Proszę Cię o cierpliwość- sprawa jest w toku.