Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Cześć,
Mam takie pytanie odnośnie jednej z transakcji. Na początku września klient mi otworzył dyskusję (04-09) na brak dostarczonej przesyłki, po analizie śledzenia okazało się, że odbiorca był nieobecny i paczka poszła do punktu DPD pickup gdzie oczekiwała na odbiór, czas odbioru doręczenia został przekroczony i następnie przesyłka została zgubiona. Od razu po zgłoszeniu tej sprawy przez kupującego, potwierdziłam tą informację z infolinią DPD i rozpoczęłam realizację procesu reklamacyjnego. Do dwóch dni od zdarzenia (06-09) do klienta została nadana nowa paczka z tym samym towarem po raz kolejny na mój koszt (wartość ponad 200zł + koszty dostawy+ opakowanie etc.). Zgłosiłam reklamację do przewoźnika i zapomniałam o temacie. Paczka reklamacyjna została odebrana 11-09, 12-09 allegro zamknęło dyskusję. Przy okazji rozliczenia za wrzesień sprawdziłam to zamówienie i okazało się, że paczka pierwotna (już nie zgubiona) została dostarczona do klienta 16-09. Od tamtej pory klient posiada 2 x towar w cenie jednego i nie raczył nawet się odezwać w tej sprawie ani zwrócić jednej z paczek. Mówiąc kolokwialnie przywłaszczył sobie towar i gdyby nie to, że się teraz zorientowałam, z jego strony było wszystko ok. Oczywiście napisałam do kupującego i czekam na odpowiedź, ale szanse na kontakt i uczciwy zwrot moim zdaniem są niewielkie, zważywszy, że zapomniał oddać co nie jego. Dodatkowo wspomnę że paragon był wybity do każdej paczki osobno. Co w takiej sytuacji?
Cześć, @Canicula-Shop. Proszę, podaj numer tego zamówienia.
@Canicula-Shop Słaba uczciwość tego kupującego, podaj nr Allegro wyśle mu przypomnienie.
@Canicula-Shop zadzwoń do kupującego i wyjaśnij sprawę