Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam problem z wysyłką paczki do wybranego przez klienta punktu. Punkt widnieje na mapie, nie ma oznaczenia, że jest niedostępny lub czasowo wyłączony, ale włącza się komunikat: Pole "Dane odbiorcy - adres" zawiera błędne dane: Brak numeru ulicy w danych adresowych. Po zmianie przez klienta na inny punkt, sytuacja wygląda identycznie. Męczymy się z tym od godziny. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Totamto-siamto podaj numer zamówienia.
Pani Basiu, podsyłam screeny.
Ale po co. Nie są złe dane punktu, automatu tylko dane odbiorcy. Trzeba zmienić dane odbiorcy.
To nie ważne że klient zamówił do automatu. Jego dane jako odbiorcy mają mieć numer budynku, domu. Dane odbiorcy muszą być poprawne. To takie zabezpieczenie, np jakby wszystkie automaty się zepsuły, to będą wtedy dowozić do domu. W praktyce się nie zdarza ale zabezpieczenie istnieje.
Cześć, @Totamto-siamto. Problemem może być adres klienta, który również jest istotny przy nadawaniu przesyłki do punktu/automatu (w razie przekierowania). Dlatego upewnij się, że adres kupującego jest kompletny i zawiera niezbędne informacje - numer budynku/lokalu/mieszkania, poprawny kod pocztowy.
Jeśli adres klienta jest w porządku, to proszę, podaj numer zamówienia.