Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałam kilka godzin pytania do trzech sprzedających ale nikt nie raczył odpowiedzieć.
Odpowiadają tylko automaty ;;;;;; Dziękujemy za wiadomość itp...
Chciałam kupić telefon ale nie mogę się skontaktować w celu uzyskania więcej informacji z żadnym sprzedawcą i sklepem na allegro .
A nr telefonu allegro poukrywało i zniechęca to już do zakupów na tym portalu. Co to za sklep z którym się nie można skontaktować telefonicznie i popytać .
Wolę poszukać w sklepach internetowych tam chociaż jest szybki kontakt telefoniczny.
@ARGMETA Sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć na pytanie w ciągu 24 godzin w dni robocze. Niektórzy sprzedawcy omijają tę zasadę poprzez stosowanie automatów, które nie odpowiadają na pytania, tylko potwierdzają otrzymane zapytanie. Niestety Allegro nie ma nic przeciwko temu, a taka forma kontaktu wyraźnie zniechęca kupujących i bywa drażniąca. Sprzedawca dzięki automatom zachowuje wysoką jakość sprzedaży, mimo że tak naprawdę utrudnia kupującym realny i szybki kontakt. Być może niedługo to się zmieni, powinno się zmienić choćby z tego powodu, o którym wspominasz - sklepy internetowe poza Allegro, gdzie takich ograniczeń nie ma.
@msniezek tu masz przykładowy temat, który idealnie wpisuje się moje inne postu w których wzajemnie polemizujemy ze sobą
serwis wymusza określone działania na sprzedawcach
i wprowadza to w błąd lub konsternacje potencjalnych kupujących
@ARGMETA takie działania wymusza polityka allegro - całkowicie podpisuję sie pod postem
@RED ale chwileczkę, jeżeli ktoś tu "wprowadza w błąd lub konsternację" kupujących - to są to sprzedający stosujący automatyczne odpowiedzi. Allegro nie zmusza nikogo do stosowania automatów, a jedynie promuje szybkie odpowiedzi na pytania. Jakość tych odpowiedzi to już wyłącznie domena sprzedawców. I jest bardzo wielu z nich, którzy odpowiadają równocześnie szybko i merytorycznie, nie stosując żadnych automatów.
Brak promowania szybkich odpowiedzi spowodowałby, że @ARGMETA nie otrzymałaby w tym przypadku żadnej, nawet automatycznej. Z jej perspektywy wyszłoby pewnie na to samo, ale nie z powodu jakichś działań Allegro - po prostu trafiła na stosunkowo kiepskiego sprzedawcę.
@msniezek Nikt bezpośrednio sprzedawców nie zmusza do stosowania automatycznych odpowiedzi ale pośrednio są do tego przymuszani chcąc mieć trochę należnego im wolnego czasu od pracy .Duży sklep który ma tysiące pozycji może się liczyć z setkami pytań również po godzinach swojej pracy i musi się ratować wykupując jakiś program pomagający im przetrwać bez uszczerbku na swoim wizerunku .Są i tacy co szybko są w stanie udzielić odpowiedzi (mnie się to też udaje) ale to tylko dlatego że sprzedaję mniej pozycji i mam zwykle kilka pytań w miesiącu. Pomocny był kontakt telefoniczny ale wam bardzo przeszkadzał i preferujecie tylko przez kontakt meilowy a to nie jest to samo i klient czasem musi poczekać dłużej na odzew. Problem jest w sytuacji gdzie aukcje danego sklepu kończą się w weekend i sprzedawca nie musi (lub nie ma jak) odpowiadać na pytania a jego odpowiedź w poniedziałek jest odpowiedzią po fakcie .Najwięcej pytań jest naogół zadawanych przed finałem aukcji i co w takim przypadku nie muszę czy muszę odpowiadać ,jak nie odpowiem to ktoś mi pojedzie po ocenie za kontakt .
@msniezek
Tak, tak. Kierownictwo kazało bronić tego kretynizmu widzę.
Przykład z życia:
Klient pisze o 20:01 w piątek - abyście nie pojechali mu po jakości sprzedaży i trafności - sprzedawca musi odpisać przed 00:01 w poniedziałek. Jak inaczej ma się bronić przed tym "mądrym" mechanizmem niż autoresponderem?
PS: "Stosunkowo kiepski sprzedawca" dostosował poziom do stosunkowo kiepskiego serwisu za co nie należy go winić, bo innego wyjścia nie miał.
Nie sprzedaję na allegro głównym, więc całe te statystyki jakości sprzedaży i odpowiedzi to dla mnie tylko taka ciekawostka (co muszą znosić sprzedający). Dziwnym dla mnie jest to, że system tak miałby działać, biorąc pod uwagę, że licznik czasu wyłącza się w sobotę o północy, a włącza w poniedziałek o północy. W Twoim przykładzie daje to 4 godziny, a - jak głosi pomoc - czas terminowej odpowiedzi wynosi 24h, bez weekendu i świąt.
W historii wątków, po wpisaniu frazy znalazłem taką szczegółową odpowiedź . Gdzie jest zatem błąd ?
@PromykSB jeżeli klient pisze o 20:00 w piątek, czas na odpowiedź jest do 20:00 w poniedziałek.
@msniezek mam pytanie. Czy jest możliwość sprawdzenia na które pytanie nie odpowiedziałem w terminie? Z tego konta prowdzę sprzedaż, ale też czasem kupuję. Wydaje mi się, że na wszystkie pytania kupujących odpowiadam w terminie, natomiast na e-maile od sprzedających o wysyłce oczywiście nie odpowiadam. Teraz okazuje się, że mogę staracić SS. Trochę mnie to zaskoczyło.
Jeśli to nie jest błąd systemowy, to przyczyna chyba musi być inna. Najprawdopodobniej, bo nie wyobrażam sobie, że do statystyk sprzedającego (przy okazji zakupów z tego konta) bierze się pod uwagę czas odpowiedzi na wiadomości od innych sprzedających. Takiej głupoty chyba nawet allegro by nie wymyśliło ;]
@a_brod Kupujący nie ma obowiązku odpowiadania na maile sprzedającego, chyba że jakaś nowość.😂
Znowu się Pan mija z prawdą i sugeruje, że nie zna własnego systemu. To sprzedawca decyduje CZY odpowie czy nie. Wasze 24h na tym polu nic nie zmieniają.
Premiujecie za to odpowiedzi poniżej (chyba) 4h. Jak klienci piszą o 2 rano w tygodniu, to sprzedawca nie ma jak odpowiedzieć jak tylko autoresponderem (albo ukarzecie go spadkiem jakości).
Ten punkt pomocy pisał jakiś... (tu wstawcie słowo określające człowieka o niskiej inteligencji). Pogubiliście przedziały 19-20h, 15-16h, 4-5h
Więc de facto - "wymagacie" odpowiedzi poniżej 4 godzin, albo zaczynacie jechać po jakości i trafności.
Gdyby to były jakieś "drobne" punkciki to pół biedy - ale ta głupota jest w stanie zeżreć ponad 10% wszystkich.
Nikt od Was nie wpadł na genialną myśl, by te nieszczęsne statystyki wyłączać o 18 i włączać o 8 rano kolejnego dnia z pominięciem weekendów? Gratulacje, zatrudniacie wybitne umysły.
PS. wasz genialny system wymaga by zawirusowanym wiadomościom od spam-botów także odpisywać, albo będziecie strzelać w trafność za brak odpowiedzi.
Średni czas odpowiedzi powyżej (chyba, bo mają wskazany wyżej burdel w "pomocy") 4 godzin skutkuje spadkiem jakości sprzedaży, a to bezpośrednio wpływa na spadek trafności i obrotów.
A, dobra. Nie dojechałem w pomocy do tego rozwinięcia. Teraz już widzę, że dostaje się punkciki dodatnie (za czas do 24h) i punkciki ujemne (za czas powyżej doby).
Swoją drogą: po co tak prostą sprawę (w końcu chodzi o wyliczenie średniego czasu odpowiedzi) tak komplikować w jakiś system zliczania punktów z przedziałów godzinowych. Raczej bym na coś takiego nie wpadł ;]
PS Już zrozumiałem. Tu za wszystko się punkty dostaje, więc i za średni czas odpowiedzi punkty jakoś muszą być wyliczone.
@msniezek pokaż mi punkt regulaminu allegro. że sprzedawca wystawiający przedmioty na allegro ma obowiązek pracować 5 dni w tygodniu
i że jest przymus logowań co 24h
zmuszacie Sprzedawców do działań niezgodnych z regulaminem
jeżeli ktoś ma firmę,i jest drugą obok jego pierwotnej pracy i określi, że pracuje
w niej okazjonalnie nie ma co się realizować jako sprzedawca na allegro
Jak ktoś chce pracować i sprzedawać na allegro np: we wtorek i czwartek
i jak ustawi sobie wysyłki w terminie do 4-5 dni
to allegro zablokuje mu taką działalność
Chyba masz rację. Jest bardzo prawdopodobne, że tak się stanie.
Sprzedaż na allegro to praca na pełnym zaangażowaniu - tak to widzi serwis. Jak zajrzysz do regulaminu w art. 10 masz na przykład podany obowiązek odpowiedzi w ciągu 24 godzin. Nie będziesz odpowiadał, to znaczy: nie nadajesz się. Albo jesteś w elicie i idziesz w handel NA ALLEGRO na maksa, albo sprzedawaj sobie gdzie indziej - tak to można odczytać.
Kuriozum oceny sprzedaży pokazuje chociażby ten wątek urlopowy . Brak odpowiedzi na jedno pytanie (które wówczas będzie stanowić 100 %) do oferty może skutkować -950 w punktacji na 1000 punktów, osiągnięcie poziomu nieakceptowalnego i (z tego co widzę w 10.7) możliwa nawet blokada konta. Za to, że wybrałeś się na urlop. Postulat o możliwości prostego i całkowitego wyłączenia z ocen sprzedaży w czasie zgłoszonego urlopu jest jak najbardziej zasadny.
Ja rozumiem, że serwis chce utrzymać przy sobie tylko najlepszych sprzedających, którzy sprawią, że kupujący będą zadowoleni z zakupów na allegro, ale kary są niewspółmierne do czynów.
Może sprzedawca ma wolne w końcu mamy weekend i sam nie udziela informacji bo odpoczywa a wyręcza go w tym czasie automat by system allegro nie zrujnował mu wizerunku .Nie każdy sprzedawca chce podczas swoich wolnych chwil zajmować się pracą i to jest normalne .
@kolekcjoner608 Sprzedawca ma 24 godziny na odpowiedź w dni robocze. Jeśli teraz odpoczywa po ciężkiej pracy, może odpowiedzieć w poniedziałek, zamiast drażnić kupującego automatem. Wprowadzasz w błąd. Sprzedawca nie musi odpowiadać w dni wolne.
@xyz96 Tak ci się wydaje że nie musi bo tak mówi regulamin ale weź nie udziel szybkiej odpowiedzi a potem dostaniesz po gwiazdkach za kontakt z kupującym po jego zakupie.Nie wprowadzam w błąd tylko realnie podchodzę do tematu ,sprzedawca jest subiektywnie oceniany i to co nie musi to w rzeczywistości powinien zrobić dla swojego dobra.
@kolekcjoner608 Wprowadzasz w błąd. Sprzedawca nie musi odpowiadać w dni wolne, a stosowanie automatu tylko pogarsza jego sytuację, bo drażni kupującego, który po ewentualnym zakupie jest właśnie z tego powodu bardziej skłonny "polecieć po gwiazdkach" i nie tylko.
@ARGMETA Sprzedający ma obowiązek odpowiadać(wpływa to na jego jakość sprzedaży) i używają autorespondera. Sprzedający nie ma obowiązku siedzenia cały weekend przed kompem, trochę zrozumienia, opisy modeli telefonów można znaleźć w internecie. 😁