anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja i dyskusja - proszę o pomoc

MAMY ROZWIĄZANIE!
anya84
#8 Zapaleniec#

Cześć:) Proszę zapoznajcie się z uzasadnieniem kupującej i doradźcie rozwiązanie.  Plecak był użytkowany,  kupującą opisała to tak w mailu i oczekuje zwrotu calej kwoty 269 zł. Niestety w dyskusji opisała to inaczej twierdząc,  że to byla wada ukryta nitu, a ja uchylam sie od odpowiedzialności nie podejmujac decyzji o zwrocie itd.:

"Dzień dobry.
30 stycznia kupiłam u Pani torebkę-plecak Desigual.
Zaczęłam ją nosić zaledwie kilka tygodni temu, niestety to wystarczyło, żeby popsuła się, i to dwukrotnie:
- frędzle z ramiączka plecaka notorycznie wchodzą w zamek błyskawiczny, co powoduje że urywają się lub wysuwają z tkaniny, a ramiączko jest bez frędzli
- popsuł się element mocujący tę śliczną drewnianą rączkę, wypadł nit z mocowania
Tym samym chciałam zareklamować torbę i poprosić najchętniej o zwrot pieniędzy.
Bardzo żałuję, że tak się dzieje, bo plecak jest śliczny, ale widać ktoś nie pomyślał w projekcie o szczegółach.
Będę wdzięczna za szybki odzew.
Pozdrawiam

@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Klientka wnosi o reklamacje z tytułu rękojmi, poproś o odesłanie tak abyś mogła zapoznać się z stanem faktycznym plecaka, pamiętaj by wydać decyzje reklamacyjną w terminie 14 dni od utworzenia dyskusji ( tak liczy to Allegro) jeśli nie otrzymasz plecaka w tym terminie to odrzuć reklamacje.

oznacz moderatorów