anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja użytego kosmetyku

CarpolSklep
#9 Pomysłodawca

Dzień dobry. Klient kupił u nas wosk do auta, który jego zdaniem nie spełnił oczekiwań.
Nawoskował nim dwa auta i żąda zwrotu pieniędzy.
Jak byście postąpili w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

niech nawoskuje trzecie , ,może zmieni zdanie ....

oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#13 Ambasador

Jaki jest powód reklamacji? Jeżeli "nie spełnia oczekiwań", to nie jest to wystarczający powód - powód ma być jasno określony, czyli np. produkt zepsuty, brak produktu, inny produkt, produkt nie spełnia swojej funkcji (wybrakowany) itp. Nie można kupić np. noża plastikowego i reklamować go, bo nie tnie jak ceramiczny. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

pokaż co zaznaczył w panelu allegro screenshoota bez jego danych 

oznacz moderatorów

CarpolSklep
#9 Pomysłodawca

1.jpg

oznacz moderatorów

CarpolSklep
#9 Pomysłodawca

2.jpg

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@CarpolSklep poproś o zdjęcia i dokumentację procesu nakładania wosku

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

sprawdź gościa pod kątem jgd na ceidg bo możliwe że ma komis

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@CarpolSklep noo.. jeśli zna się na woskach tak samo jak na naszej rodzimej ortografii to odrzuć reklamację bo wygląda ,że ,, młot,, nie potrafi przeczytać ze zrozumieniem sposobu użycia .

oznacz moderatorów