Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Klient kupił u nas wosk do auta, który jego zdaniem nie spełnił oczekiwań.
Nawoskował nim dwa auta i żąda zwrotu pieniędzy.
Jak byście postąpili w takiej sytuacji?
niech nawoskuje trzecie , ,może zmieni zdanie ....
Jaki jest powód reklamacji? Jeżeli "nie spełnia oczekiwań", to nie jest to wystarczający powód - powód ma być jasno określony, czyli np. produkt zepsuty, brak produktu, inny produkt, produkt nie spełnia swojej funkcji (wybrakowany) itp. Nie można kupić np. noża plastikowego i reklamować go, bo nie tnie jak ceramiczny.
pokaż co zaznaczył w panelu allegro screenshoota bez jego danych
moderacja musi puścić zdjęcia
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@CarpolSklep poproś o zdjęcia i dokumentację procesu nakładania wosku
sprawdź gościa pod kątem jgd na ceidg bo możliwe że ma komis
@CarpolSklep noo.. jeśli zna się na woskach tak samo jak na naszej rodzimej ortografii to odrzuć reklamację bo wygląda ,że ,, młot,, nie potrafi przeczytać ze zrozumieniem sposobu użycia .