anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacje InPost

evartus
#8 Zapaleniec#

@InPost Czy Sekcja odwołań w Dziale Reklamacji ma adres e-mail, gdzie można przesłać odwołanie od odpowiedzi na reklamację?

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27

baska85
#8 Zapaleniec#

Właśnie najgorzej jest poddać się, nie robić nic bo i tak nie ma sensu... Nieprawda! Kiedyś zgłaszałam reklamację produktu pewnego dużego amerykańskiego przedsiębiorstwa, będącego jednym z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych. Zanim to zrobiłam, czytałam na forum mnóstwo opinii o tym, że nie ma sensu, bo wielka światowa firma, że mają bardzo dobrych rzeczoznawców - świetnie opłacanych, którzy każdą reklamację potrafią odrzucić i wmówić, że to wina kupującego. Chciałam po tych opiniach się poddać, ale pomyślałam, że tak nie może przecież być!! Przekopałam sporo paragrafów, aktów, kodeksów, konsultacje z rzecznikami praw konsumenta. Kosztowało mnie to trochę czasu i energii, ale koniec końców taki, że się udało i byłam szalenie dumna i zadowolona, że sukces osiągnięty i nosek został im przytarty.
Każda kosa trafia kiedyś na kamień, InPost też się doigra, bo w sieci aż huczy od ich naigrywania się z klientów, masowego odrzucania reklamacji, wmawiania winy klientom, ustawiania prawa pod siebie. Nawet tu na allegro oprócz tego wątku, są też inne, które poruszają ten sam temat robienia ludzi w balona przez InPost, np: Inpost nie wywiązuje się z umowy i odrzuca reklamacje  Można zrobić głupka z jednej, dwóch czy trzech osób, ale jeśli liczba poszkodowanych sprowadza się już do dziesiątek i setek, to coś tu nie gra i InPost kręci bata sam na siebie.

@jelonek-lenka  No właśnie, ciekawe ilu osobom rozpatrzyli pozytywnie...W ostatnich latach pewnie nikomu. No ale statystyk nie zobaczymy, bo "przecież mogą ujawnić wrażliwe dane firmy"... Taaaak, to się nazywa angielskie wyjście... Jak InPost chce się pochwalić i zareklamować, wówczas nie przeszkadza im ujawnianie statystyk i sami na swojej stronie piszą, że są liderem na rynku, podają dokładne dane statystyczne dotyczące ilości paczkomatów w PL, ilości paczek docierających do odbiorcy już następnego dnia itp., itd... Natomiast statystyki odrzuconych reklamacji są zapewne porażające, więc niewygodnych rzeczy się nie publikuje, by nie szkodzić wizerunkowi firmy i dyplomatycznie załatwia się sprawę, mówiąc, że nie można tego czy tamtego, bo to "może ujawnić wrażliwe dane firmy"...

W ogóle śmieszą mnie te dyplomatyczne i marketingowe wypowiedzi Eksperta:

"Jako firma InPost dbamy o poziom naszych usług"...- z całą pewnością dbacie o poziom finansów i własną kieszeń, a usługi jak widać pozostawiają wieeeele do życzenia.

"Nasz proces reklamacyjny jest nieustannie poddawany analizom wewnętrznym."- no właśnie, "wewnętrznym". Krzywdy sobie nie dacie zrobić.

"Każda reklamacja jest weryfikowana indywidualnie, a informacje na jej temat są przekazywane bezpośrednio do reklamującego." -taaak, i zawsze na niekorzyść reklamującego...no a w ogóle brawo, że bezpośrednio do reklamującego, a nie np. do sąsiada czy losowo wybranej osoby... jest się czym szczycić, naprawdę!

Ja właśnie dopiero co wysłałam do Sekcji Odwołań InPost w Krakowie odwołanie w sprawie odrzuconej reklamacji. Lepiej, żebym nie dostała odpowiedzi odmownej i zrzucającej winę na mnie, bo nie znoszę robienia ludzi w konia i żerowania na cudzej krzywdzie.

I to nie prawda, że u konkurencji jest tak samo. Może u DPD i w innych tego typu tak, ale jednak w Poczcie Polskiej jest drobna różnica. Jak to ludzie już na forum pisali, Poczta Polska może i jest nieco przestarzałą instytucją i może nieco droższą, ale państwową, a to nie to samo co prywatka. W państwówce urzędnik pocztowy boi się narazić na skargi petentów i naganę przełożonego, na brak premii do niskiej pensji. Z opinii znajomych wiem, że reklamacje rozpatrywane są terminowo i znacznie częściej na korzyść klienta (jeśli oczywiście jest faktycznie niewinny), nie utrudniają klientom dochodzenia swoich praw. Co dziwne zarówno Inpost jak i PP działają na podstawie tego samego prawa przewozowego. Da się działać uczciwie? Da! Wysyłałam już różne rzeczy i byłam w szoku, że tak delikatne przedmioty wysyłane Pocztą Polską doszły bez szwanku, a InPost zniszczyło nawet twardy metal i zrzucają winę na reklamującego.... żenada. 

Jest takie fajne powiedzenie: "Chytry dwa razy traci" i wierzę, że InPost na swojej zachłanności, oszczędzaniu na reklamacjach, też kiedyś straci. Poza tym "karma prędzej czy później wraca"😁 a każda kosa trafia kiedyś na kamień.  @jelonek-lenka  jeśli moje odwołanie zostanie negatywnie rozpatrzone, masz już we mnie pierwszego chętnego do pozwu zbiorowego. Jak to mówią "w kupie siła" 😉 💪  "Igrał wilk razy kilka - ponieśli i wilka" 

 

 

oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

@baska85 

Jako że zostałem "wypunktowany", to sobie zerknąłem i zapytam:  udało się odwołanie w inpoście ?

PS "w kupie siła" nabrało tutaj swego czasu nieco nowego znaczenia, prawda @Kasiulki2  ;D

oznacz moderatorów

baska85
#8 Zapaleniec#

Wciąż czekam na odpowiedź, bo zapewne będą oczywiście zwlekać jak długo to tylko możliwe...

oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

@baska85 

Ponieważ temat został jeszcze raz odświeżony, to jeszcze raz zapytam: i jak poszło z tym odwołaniem ?

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#16 Inspirator#

@cookie000 

Strach pomyśleć, co byśmy zrobili z "kupą, mości panowie!"😂

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Hinduista słysząc "karma wraca" pokiwa głową ze zrozumieniem - a kociara jak ja poleci po ścierkę...

oznacz moderatorów

www_bokken_pl
#9 Pomysłodawca#

Inpost to najgorsza firma jeżeli chodzi o reklamacje. Standard u nich to odpowiedź 30 dnia zamiast następnego a potem odwołanie kolejne 30 dni.
Najciekawsze to że jak uznają reklamację i tak nie chcą zwracać opłat za nadanie paczki.
Ciągła walka i nic więcej.
U GLS to w 48 h jest już kasa na koncie.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#16 Inspirator#

@www_bokken_pl Tylko że GLS jest dla allegro gorszego sortu i chcąc mieć Smarta trzeba wybierać z narzuconych przez nich kurierów do których jest mnóstwo pretensji.

oznacz moderatorów

www_bokken_pl
#9 Pomysłodawca#

Może w końcu jako sprzedawcy sprzeciwimy się temu i zrezygnujemy ze smart 😄

oznacz moderatorów