anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacje - to jest żart

sl-aw-ek
#18 Luminarz

Maksymalna długość odpowiedzi na reklamację 800 znaków - dziś musiałem zrezygnować z kilku zdań aby się zmieścić a dla kupującego NA PEWNO odpowiedź nie będzie wystarczająca. 
W przypadku użycia znaku " system tego nie ogarnia i wyświetla jakieś dziwne krzaki (kody HTML znaku).  

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mix-mce
#15 Entuzjasta

zrób uzasadnienie w formie PDF i dodawaj jako załącznik

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#18 Luminarz

@mix-mce a może jestem osobą nietechniczną, nawet nie wiem co to są te PDF. 

@_HolaOla_ Wy jesteście w stanie odpowiedzieć na każdą reklamację w 800 znakach? Ktoś kto nakładał ten limit w ogóle się zastanawiał co robi 🤔

oznacz moderatorów

mix-mce
#15 Entuzjasta

@sl-aw-ek to wtedy trzeba poprosić kogoś dorosłego o pomoc 🙂

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#18 Luminarz

@mix-mce sugerujesz, że ktoś kto ma ponad 16 lat konto na allegro jest osobą nieletnią? 

Szanuje za wyobraźnie. 

oznacz moderatorów

mix-mce
#15 Entuzjasta

Mówisz więc że masz konto 16 lat ale jesteś osobą nie-techniczną i nie wiesz co to pdf?

Sugeruję że reklamacje są od dobrych kilku miesięcy a Tobie dopiero teraz zabrakło miejsca na uzasadnienie, wnioskuję z tego że problem jest sporadyczny i łatwy do rozwiązania i jak bym był na miejscu allegro to bym limitu nie zmieniał.

Co więcej, użycie proponowanego przeze mnie sposobu +szybkie formatowanie, + pieczątka firmowa + podpis i zeskanować do pdf podniosło by profesjonalizm odpowiedzi reklamacyjnej.

No ale jak ktoś lubi pisać blok tekstu bez żadnego formatowania to ok... z tym że to się źle później czyta.

Mam nadzieje że jak Ci zwiększą limit znaków to kupujący nie odpisze że nie chce mu się tego czytać 😄

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@sl-aw-ek dlatego właśnie poprosiłam już, żeby się nad tym ponownie zastanowił i przeanalizował tę kwestię. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@sl-aw-ek bardzo Ci dziękuję za tę sugestię. Przekazałam już ją bezpośrednio do zespołu odpowiedzialnego za mechanizm reklamacji. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów