Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient odesłał produkt mimo decyzji odmownej dotyczącej zwrotu środków. Po upływie kilku dni rozpoczął dyskusję z żądaniem zwrotu pieniędzy. Odpowiedziałam wyczerpująco, dlaczego nie przyjmę zwrotu( towar był szyty wg miary). Klient zwrócił się o pomoc do allegro. Allegro uznało moją rację , ale postanowiło zwrócić środki z POK . Moje pytanie: czy poniosę jakieś konsekwencje tego zwrotu ? I co z odesłanym do mnie produktem?
@mdrogeria, tak, Natalia napisała Ci, że "poza nielicznymi wyjątkami" mają one wpływ. Jesteś pewny, że punkty były odjęte? Otrzymałam informację, że mogłeś co najwyżej nie otrzymać punktów za tę miarę.
@mr_oma jak można otrzymać punty w tej mierze i za co? Ostatni miesiąc mam bez dyskusji , a puntów 0/0 . ..... ,a może czegoś nie kumam
Aktualnie w tej mierze mam poziom ,,super,, a punty jak pisałem 0/0 .... nie bij tylko wyłumacz .. proszę .
I masz w 100% rację. Dlatego nie będziesz obciążona zwrotem z POK - o tym dalej napiszę.
U mnie dosłownie kilka dni temu była podobna sytuacja. Klient (firma, sp. z o.o.) zakupili stację filtrującą do wody. FV na firmę, wysyłka na inny prywatny adres. Rękojmia dla firm wyłączona na aukcji.
W czwartek hydraulik zamontował im tą stację, w sobotę przed południem mam otwartą na Allegro dyskusję, że cieknie na wszystkich złączkach, że produkt niezgodny z opisem i domagają się zwrotu gotówki lub wysłania nowego towaru.
To jest "chore i absurdalne".
Dyskusja na Allegro - moja odpowiedź oczywiście negatywna odnośnie rozpatrzenia reklamacji.
Info do klienta - reklamujcie montaż do hydraulika.
Info od Allegro - wyślij numer przesyłki z reklamowanym towarem lub potwierdzenie zwrotu wpłaty.
Chore.
Dopiero musiałem odpisywać i wyjaśniać temu pracownikowi Allegro, że ustosunkowałem się do złożonej reklamacji (chociaż takowej w świetle prawa nie było) w wymaganym terminie, wg prawa i regulaminu Allegro.
Otrzymałem info - cytaty prawa - zgodne z moimi.
Ani słowa o tym, że odpowiadający wcześniej pracownik serwisu Allegro "pomylił się", "podjął niewłaściwą decyzję, niezgodną z prawem i regulaminem Allegro", żadnego słowa typu "przepraszam". To "boli" - boli sprzedawców, którzy są traktowani ...... jak? - to już sobie każdy wyciągnie z tego wnioski.
Info od Allegro - kupujący może wystąpić do POK - ja nie zostanę tym obciążony. To jest po prostu "chore". Allegro chce zwrócić klientowi kasę w wys. ponad 300 zł za to, że hydraulik nienależycie wykonał swoją robotę.
Za co jeszcze Allegro będzie płacić?
Identyczna sytuacja - kupujący zakupuje tuner DVB-T2 plus antenę - zamawia montażystę, ten montuje zestaw, za 2 dni klient zgłasza reklamację sprzedawcy i otwiera dyskusję - przedmiot niezgodny z opisem, nie mam wszystkich kanałów.
Czyja to jest wina? Sprzedającego, czy montażysty? Czy Allegro też zwróci kupującemu kasę za dekoder i antenę? Na jakiej podstawie? Wg sprawy dotyczącej mnie - powinno zwrócić kasę.
W/g Allegro, montaż sprzętu, dokonywany przez firmę, którą kupujący sobie wybrał, również podlega reklamacji , nie wiem na jakiej podstawie. I na tej podstawie zwrócą klientowi ponad 300 zł za towar, który i tak u nich pozostanie. Przyjedzie hydraulik, za darmo poprawi swoją robotę - klient będzie miał towar i dostanie za niego zwrot.
To jest "szkoła " dla wszelkich innych kupujących na Allegro - kupujcie, reklamujcie co się da, Allegro będzie zwracać kasę , na ile będzie mogło - to obciążą tym sprzedawców.
@ELMIXAGD_pl Twoje przypadki to pikuś
zwrot z pok bo kupujący pomylił sie i odesłał przy odstąpieniu zupełnie inny towar
dyskusją z wielkim oburzeniem bo odmowa zwrotu przy odstąpienia od umowy w sytuacji zakupu na sp z o.o. z twierdzeniem że pomyliłem się przy zakupie miało być bez faktury
dyskusją z wielkim oburzeniem bo odmowa zwrotu przy odstąpienia od umowy w sytuacji zakupu przez Kowalskiego, gdy odstępuje od umowy Nowak
wypłaty z pok by kupujący nie czuł sie niekomfortowo przy składaniu reklamacji
czy wypłaty z pok za całość zamówienia, gdy kupujący reklamuje 1 przedmiot
i ciesz się, że w twoich przypadkach działało tylko allegro bo taki kupujący mógłby zgłosić barka instrukcji obsługi lub reklamować jej jakość i nasłać na Ciebie np: inspekcję handlową, która by przyszła do Ciebie na mediację i przy okazji zrobiła kontrolę jak traktujesz konsumentów (ceny, oznakowanie produktów, regulaminy, utylizację i itp)
RED - Te sytuacje są mi bardzo dobrze znane.
Instrukcja obsługi - akurat w tym przypadku nie ma żadnego znaczenia - stację montował hydraulik, więc powinien się na tym znać.
Następna rzecz - zwroty z POK - już o tym niejednokrotnie pisałem, są absurdalne, znowu zaliczę bana na AG (za swoje wpisy już zostałem ukarany spadkiem sprzedaży).
Głowna moja sprzedaż - części zamienne. Ofertą sprzedaży objęta jest część zamienna/akcesoria do danego sprzętu.
I to jest przedmiot aukcji. Ofertą nie jest objęta: diagnostyka uszkodzenia, dobór odpowiednich części lub akcesoriów, instrukcja obsługi urządzenia, instrukcja serwisowa odnośnie przeprowadzania prac serwisowych.
absurdów z rozdawnictwem POK jest jeszcze więcej
Miałem sytuacje że kupujący zgłaszający odstąpienie pomimo iż otrzymał zwrot w ustawowych terminach zakłada po kilku miesiącach dyskusje i POK
Pomimo terminowych odpowiedzi udokumentowania dokonania zwrotu kupującemu przelano po raz kolejny pieniądze w ramach POK (mnie nie obciążono ale kupujący otrzymał dwa zwroty)
..i portal w takich wyłudzeniach nie widzi nic złego. Nie pogoni takiego "oszus.." zmuszając do zwrotu itd bo nie chce by był niezadowolony.
To link to opisu sprawy Odp.: Wyłudzenia z POK i polityka allegro wspierająca ten procederu. – Strona 2 - Społeczność Allegr...
..aby nie być gołosłownym umieściłem screeny odpowiedzi pracownika na gadane (bez danych wrażliwych) pracownicy jednak usunęli załączniki 😞
Takie zamiatanie pod dywan jak widać jest skuteczne.