Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient odesłał produkt mimo decyzji odmownej dotyczącej zwrotu środków. Po upływie kilku dni rozpoczął dyskusję z żądaniem zwrotu pieniędzy. Odpowiedziałam wyczerpująco, dlaczego nie przyjmę zwrotu( towar był szyty wg miary). Klient zwrócił się o pomoc do allegro. Allegro uznało moją rację , ale postanowiło zwrócić środki z POK . Moje pytanie: czy poniosę jakieś konsekwencje tego zwrotu ? I co z odesłanym do mnie produktem?
@kamorawska Co masz w emailu od Allegro? Allegro może ( nie musi ) obciążyć Cię za ten zwrot. Wg mnie jeżeli nie olewałaś dyskusji i wyjaśniłąś dlaczego przedmiot nie podlega zwrotowi możesz spać spokojnie. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ - pomożecie w odpowiedzi?
Mam w dyskusji odpowiedź od allegro, że mnie nie obciąża, ale chodzi mi o jakieś ukryte koszty 🙂 no i co z tym nieszczęsnym przedmiotem
Jeśli w dyskusji allegro było po twojej stronie to mimo zwrotu z POK dla klienta ty możesz nie ponieś odpowiedzialności i nie każą ci zwracać środków . Były tu już takie historie opisywane.
@kamorawska W dyskusji nasz pracownik poinformował Cię, że nie będziemy wymagać spłaty kwoty, którą wypłacimy kupującemu.
Nie chodzi tylko o kasę , ale i inne konsekwencje ,np. jakość sprzedaży no i towar, który w momencie zwrotu pieniędzy będzie u mnie nie mój ani nie klienta...
powinieneś klientowi wysłać wezwanie do odbioru towaru
Pewnie, super by na tym wyszedł: miałby i towar i pieniądze za niego z POK. Nie rozumiem bezczelności ludzi. Bez słowa bez żadnego kontaktu zwrócił towar nie licząc się z niczym. A potem założył dyskusję, gdzie nawymyślał że rozmiar nie taki, że jakość zła a na końcu, że za szybko wysłane 😄😄. Gdyby skontaktował się, przyznał, że źle podał miarę i teraz nie pasuje, to nie byłoby tych całych szopek. Dogadalibysmy się, poprawilabym albo uszyła drugi pas, to nie jest jakaś kosztowna sprawa, a tak, to chodzi już o sam fakt. Ale niestety, nauczki żadnej nie dostał, zero konsekwencji dla takiego kupującego...
@kamorawska "/.../no i towar, który w momencie zwrotu pieniędzy będzie u mnie nie mój ani nie klienta..." - czyli... paradoks. Bo z logicznego punktu widzenia towar należy teraz do allegro🤣. To może go wysłać na Grunwaldzką😉?
@nat_not widzę ,że dostaniesz tylko po jakości
@mdrogeria Ojej, to Natalia dostanie po jakości? 🤣
@szymela54 noooo ... , a CO tylko my mamy dostwać ? raz dla przykładu przydało by się i @nat_not
@kamorawska pomyłka..... to Tobie poleci jakość
No dobrze poleci, ale dlaczego?? Wykonałam zamówienie zgodne z zaleceniami, wymiary się zgadzają z podanymi (klient twierdzi, że za małe, ale to nie moja wina). No i co z tym towarem, który mi odesłał?
@kamorawska no poleci jakość , będziesz miała , a może już masz odjęte punkty za zwrot z POK . Miałem taką samą sytuację chyba w kwietniu , allegro tłumaczy krótko , ,zwrot z POK był punkty odjęte,, i nie ma żadnego tłumaczenia .
Fajnie... nic, tylko się starać...i płacić coraz większe prowizje...
@kamorawska wszyscy mamy to samo ,u mnie lientka nie uczestniczyła zupełnie w dyskusji , nie reagowała na wiadomości oraz wpisy prawcowników allegro , 14 tego dnia BACH! zwrot z POK , a wszystko rozbiło się o 6zł / słownie sześć złotych /, które zwróciłbnym jakby odpisała na nasze pierwsze wyjasnienie . miłego dnia .
@mdrogeria, @szymela54, @kamorawska samo uznanie wniosku POK bez konsekwencji dla Sprzedającego nie wpływa bezpośrednio na jakość sprzedaży.
@mr_oma ho..ho hoo .. to powiedz mi dlaczego miałem odjęte punkty po zwrocie z POK pomimo tego ,że by to zwrot bez konsekwencji dla Sprzedającego . Nie bardzo się tym przejąłem bo przez miesiąc miałem jakość na poziomie super zamiast super+
Do wiadomości ,,
@mdrogeria, punkty można stracić z powodu pośredniego np. przez status Dyskusji (nierozstrzygnięty) lub ostrzeżenie dotyczące POK. Pamiętaj, że cały czas mówimy o wniosku POK, który przyznano bez konsekwencji dla Sprzedającego (jest to ten nieliczny wyjątek, który bezpośrednio nie wpływa na jakość sprzedaży).
@mr_oma toć wyraźnie piszę , status dyskusji rozwiazana , zwrot z POK bez konsekwencji dla sprzedawcy , ostrzeżenia brak , punty były odjęte w panelu jakości w ppkt: Wnioski POK złożone po dostarczeniu przesyłki:
na zrzucie mas odpowiedź @nat_not po moim pytaniu o odjęte punty . Całość masz pod linkem .😁