anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Samowolny zwrot od klienta

DzieckoExpert
#9 Pomysłodawca#
 

Pytanie o zakup

allegro.pl, cena 54.9 PLN
PHILIPS Pieluszki WeePee S 800g - 1250g 30 szt. dl

Zwracam ponieważ paczka z pampersami jest trochę rozerwana górą

21:59

28 czerwca

Re: Pytanie o zakup: PHILIPS Pieluszki WeePee S 800g - 1250g 30 szt. dl

Dzień dobry,
proszę o zdjęcie uszkodzenia.

07:55

Już odesłałam paczkę więc nie mam jak zrobic zdjęcia

15:10

--------------------------
i co ja mam teraz zrobić? Paczka była na pewno dobrze zabezpieczona, a rozerwanie opakowania musiało nastąpić w czasie otwierania kartonu, ale nóż musiałbyć wbijany wtedy głęboko, ponieważ zawsze tak pakujemy, żeby rozcięcie było niemożliwe. Co świadczy o tym, że nikt wcześniej nie miał takiego problemu. Więc domyślamy się ewidentnego oszukania nas. Klientka po prostu odsyła bez zrobienia nam zdjęcia, a mamy teraz tego nie odebrać, czy odebrać i nie zwracać pieniędzy.  @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

mdrogeria
#21 Demiurg#

@DzieckoExpert nie odbierzesz , nie odniesiesz się do reklamacji to klientka dostanie rekompensatę z Protect , a Tobie doliczą do bilingu  ,do tego jeszcze negatyw i nierozwiązana dyskusja znacząco wpłyną Ci na dalszą sprzedaż .... rób jak uważasz jesteś w końcu przedsiębiorcą

oznacz moderatorów

DzieckoExpert
#9 Pomysłodawca#

Ta pani nie złożyła reklamacji, tylko sama z siebie zwróciła produkt informując nas o rozerwanym opakowaniu. Jak poprosiliśmy o zdjęcia, przesyłka już miała być w drodze do nas..

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@DzieckoExpert cyt ,, Zwracam ponieważ paczka z pampersami jest trochę rozerwana górą ,, 

To jest głoszenie reklamacyjne !

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Po pierwsze to reklamacja, klient zgłosił uszkodzenie towaru.

Po drugie, jak uszkodzeniu uległo tylko opakowanie zewnętrze, a same pieluszki są całe, to odrzuć reklamację. Nie jest to wada uniemożliwiającą korzystanie z produktu.

Natomiast jak któraś z pieluszek została uszkodzona (tak, że nie da się z nich korzystać), to najkorzystniejsze będzie obniżenie ceny o wartość uszkodzonej pieluszki (chyba że uszkodzonych pieluszek jest więcej).

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

to się nazywa wada nieistotna i jest zdefioniowane prawnie

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@RED nie można tak podciągać , nie znamy szczegółów  ,np. dziecko jest chore, alergiczne  ,na samą myśl ,że ktoś tam mógł wsadzać brudną łapę matce kojarzy się wizyta u lekarza  , albo jeszcze coś gorszego .

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@mdrogeria

Myślę że @RED ma tu rację. Pieluszka nie jest artykułem septycznym, a samo jej opakowanie nie jest hermetyczne. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@pecela tak , ale wspomniane okoliczności mogą być dla odbiorcy istotne .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@DzieckoExpert Moderacja nie zajmie stanowiska w tej sprawie, Ty musisz - jest to reklamcja i dobrze znasz prawo, 14dni na rozpatrzenie.

oznacz moderatorów

DzieckoExpert
#9 Pomysłodawca#

Dzięki, poczekam jeszcze na kilka komentarzy w tej sprawie i będę myślał co robić. Mamy już prawie 10 lat i takiej akcji to nie pamiętam...

oznacz moderatorów