anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający Masowo Blokuja Konta Za Napisanie Komentarz!!!

elodawid
#10 Popularyzator#

Czy na allegro to już plaga? Dlaczego sprzedający blokują konta za napisanie negatywnego komentarza!? To jest nie zgodne z regulaminem i nadal to robią, a allegro nic z tym NIE ROBI więc po co to jest w regulaminie? Ogarnięcie to w końcu!?

oznacz moderatorów
53 ODPOWIEDZI 53

NipponShorty
#13 Ambasador#

@komis-bell i teraz pytanie czy chcesz za każdym razem wręczać Panu rabat w zamian za usunięcie opinii ( bo zakładam że jak raz coś dostanie i działa to co stoi na przeszkodzie by zrobił to jeszcze raz) czy dasz mu jednak 6 miesięcy na przemyślenie swojego zachowania

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@NipponShorty  tu akurat zgodziłem się na rabat bo to wyszło niecałe 30 zł i gdyby komentarz został to straciłbym SMART co przy mojej małej wtedy sprzedaży byłoby raczej słabe.

Na szczęście na ten moment już się takimi rzeczami nie przejmuję - od jakiegoś czasu praktycznie już nie sprzedaję na allegro bo mi się to zwyczajnie przestało opłacać.

oznacz moderatorów

Client:63938314
#7 Wielbiciel#

A co powiesz na takiego sprzedającego który wrzuca zdjęcia z ładowarki samsunga z wersji europejskiej,w opisie jest że europejska a wysyła ci do POLSKI wtyczkę angielską?Ja pisze na czcie do niego i on ma to w dupie bo jak piszę sprzedawca,,towara wysłałem czego pan chce,,ja wystawian negatywa bo jawnie leci w kulki a ten mnie blokuje?To jest fair?

oznacz moderatorów

NipponShorty
#13 Ambasador#

Jakby się czepiać szczegółów to Anglia jest w Europie 😅. A poważniej to dyskusja z prośbą o wysłanie zamówionego towaru. A blokada to ,zapewnienie że już 2 raz nie kupisz u niego. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@elodawid sprzedawcy robią Ci przysługę, żebyś przez przypadek nie kupił ponownie, skoro wystawiasz negatywa i nie jesteś zadowolony po cholerę leziesz tam ponownie, poszukaj se lepszego sprzedawcy 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

brakestop
#14 Krzewiciel#

Az strach odpisywać ... Niedługo będą NEGATYWY na Allegro Gadane 😉 Kupujący Sprzedającym będą wlepiać ...

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
50% kupujących nie czyta... kolejne 30% czytać nie umie, 15% czytać nie chce...
oznacz moderatorów

elodawid
#10 Popularyzator#

Ale to nie zwalnia i nie usprawiedliwią sprzedającego ze działa nie zgodnie z Regulaminem.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@elodawid Po kolei :

- jak komuś odpowiadasz to najpierw @ a potem wybierasz nick z listy. Tak to nie wiadomo do kogo piszesz

- Ciągle nie wiemy za co wystawiłeś komentarz , ile razy ( na ilu aukcjach ), jakiej był treści ...

- To że sprzedawca cię zablokował możesz stwierdzić tylko wtedy kiedy próbujesz coś ponownie do niego kupić. Po co chcesz kupować od kogoś kto ci nie odpowiada?🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

NipponShorty
#13 Ambasador#

Zwłaszcza że Allegro uniemożliwia wrzucenie kupujących na listę bez zakupu u danego sprzedającego. A fakt niezadowolenia z zakupów i ponownego zakupu u tego "złego" sprzedającego ma trochę znamiona syndromu sztokholmskiego

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@elodawid A kupującym wolno nie przestrzegać regulaminu > zgodnie z nim wygranie licytacji oznacza zawarcie umowy kupna - sprzedaży oraz obowiązek opłacenia > tymczasem są takie chabry, które pomimo przypomnień mailowych i smsowych nie odzywają się i nie opłacają licytacji > czasem nawet tacy co są na Allegro kilka lat.

Jak już czegoś wymagasz, to wymagaj od obu stron > a nie tak jakie akurat masz "widzimisie"

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@elodawid Faktycznie ostatnio coraz więcej kupujących pisze bezpodstawne negatywy i domaga się cudów-wianków aby ich nie wystawić -jest to plaga a niestety allegro wprowadza ograniczenia aby pozbawić jakichkolwiek argumentów sprzedawców. Każdy wystawiony negatyw powinien być uzasadniony i wystawiany gdy strony w żaden sposób nie są w stanie dojść do porozumienia. 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#13 Ambasador#

A potem jak przychodzą konsekwencje ( a raczej ochrona by nie popełnić 2 raz tego samego błędu skoro obsługa/towar był poniżej oczekiwań) to szok i niedowierzanie.
Zawsze warto najpierw zadzwonić/napisać  do sprzedającego jeśli jest coś nie tak - po ludzku porozmawiać. Nigdy źle nie wyszedłem na tym by rozwiązać nieścisłość związaną z zamówieniem pomijając komentarze/dyskusje na allegro. Polecam tą drogę 🙂

 

oznacz moderatorów

elodawid
#10 Popularyzator#

Taka jest teraz moda, że sprzedający paczy i lansuje się jedynie na cyferkach czyli ocenach pozytywnych niż na zadowolonym kliencie, niestety.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#13 Ambasador#

Moda klientów też jest wlepianie negatywów i dyskusji z byle powodu, dobieranie produktów by mieć smarta i zwrócenie 90% zamówienia. W każdym obozie znajdziesz czarną owce.
Kupujący mają protect i smart, sprzedający mają listę "moi nieaktywni kupujący"

"przedający paczy i lansuje się jedynie na cyferkach czyli ocenach pozytywnych" - w głównej mierze od tego zależy jego sprzedaż.

oznacz moderatorów

elodawid
#10 Popularyzator#

Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka, to że jest smart i są zwroty nie obwiniaj kupujących tylko osoby co to wprowadziły... Prawo mówi jasno, każdy zakup na odległość podlega zwrotowi do 14 dni, i każdy ma prawo to zrobić jeśli towar mu nie odpowiada. Mi tez zwracali i nie płacze, zawsze się dogadałem z kupującym i nie ma problemu. Ale jeśli ktoś ma do Ciebie wrogie podejście bo mu zwróciłeś towar i później Cię blokuje, to czy taka osoba zasługuje na Pozytyw? No właśnie.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#13 Ambasador#

@elodawid "Taka jest teraz moda, że sprzedający paczy i lansuje się jedynie na cyferkach czyli ocenach pozytywnych niż na zadowolonym kliencie, niestety." ~~elodawid

a odpowiedź dalej mi zarzucasz wrzucanie wszystkich do 1 worka🤔

Z resztą zbaczamy z kursu. 
Póki co schemat tego tematu brzmi :
1. Kupujący dokonuje zakupu u sprzedawcy
2. Kupujący wystawia negatywny komentarz sprzedającemu (być może się nie dogadali, być może wszystkie inne formy komunikacji zawiodły, być może sprzedający był nie do końca uczciwy, być może zupa była za słona - powodów może być wiele)
3. Dobry sprzedający któremu zależy na renomie na tej platformie zakładam że skontaktowałby się z kupującym szukając kompromisu. Moim osobistym zdaniem dwóch ludzi zawsze się dogada jeśli są chęci z obydwu stron.
4. Sprzedający widząc że nie ma możliwości usunięcia komentarza negatywnego dodaje kupującego na listę "moi nieaktywni kupujący" aby uchronić kupującego i siebie przed kolejną tego typu sytuacją.



oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@elodawid Nie mogę tu czegoś zrozumieć > po co chcesz drugi raz kupować od tego samego sprzedawcy skoro byłeś niezadowolony z zakupu? > chcesz wystawić drugi negatyw?

oznacz moderatorów

elodawid
#10 Popularyzator#

A czy ja gdzieś napisałem że chcę coś kupić u takiego człowieka? Chodzi o regulamin który łamią na każdym kroku takie osoby. Pamiętaj że są takie osoby że zablokują cie bawet po odesłaniu 1 przedmiotu, dla czego? Bo tak mu się podoba...I to jest ok ? 

oznacz moderatorów

drekenzes
#16 Inspirator#

@elodawid Żeby nałożyć blokadę, to muszą być co najmniej trzy zamówienia od jednego sprzedawcy w ciągu 180 dni.... Więc niby jak ma wyglądać ta masówka? Nie jestem żaba, nie kumam.

_________________________________________________________
1.07.2024____Allegro ---> Kolekcje...RIP...
oznacz moderatorów

elodawid
#10 Popularyzator#

No właśnie, otóż to, nareszcie ktoś napisał z sensem.

oznacz moderatorów