anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Strefa Marek - brak kontaktu, brak odpowiedzi, wniosek procesowany

okazeo
#7 Wielbiciel#

Witam,

Od ponad 6 miesięcy czekamy na dodanie naszej marki do Strefy Marek. 
Na początku kontakt z opiekunem był dobry. Wszystkie informacje dostarczyliśmy, pliki itp. 
Od kilku miesięcy czekamy na dodanie. Ponawialiśmy zapytania i prośby do opiekuna w okresie BlackWeeks. 
Otrzymaliśmy wtedy informacje, że jest okres BlackWeeks i cały zespół został skierowany do tej akcji i nie zajmuje się StrefaMarek. Po akcji BlackWeeks miał to być szybki temat. Mija 3 miesiąc i nadal zero kontaktu i efektów. 
Brak kontaktu z opiekunem - nie odbiera telefonów - smsy typu: jestem na spotkaniu proszę o e-mail na które brak odpowiedzi. 

Kontaktowaliśmy się też z supportem allegro w tej sprawie, do 2 dni miała być odpowiedź - mija 2 tygodnie i zero odpowiedzi. 

Dodam, że byliśmy na etapie wdrożenia do strefy marek przez dział prawny i od kilku miesięcy stoi to w miejscu. 
Prosimy o pomoc i wsparcie kompetentnej osoby, która faktycznie ma siłę sprawczą aby poruszyć coś w tym temacie i przede wszystkim poprawić komunikację unikając ignorancji na wiadomości i kontakt. 




@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@okazeo cześć! Czy kontakt w tej sprawie był prowadzony z konta, z którego teraz piszesz? Czy możesz podać numer sprawy, w której prowadziliśmy korespondencję na ten temat? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

okazeo
#7 Wielbiciel#

To ostatnie zapytanie ma nr : 48909266
A jeśli chodzi o całą sprawę to nie ma ona nr bo został nam przydzielony opiekun kilka miesięcy temu i kontakt był bezpośredni. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@okazeo dziękuję! Dopytuję co się dzieje i dam znać, gdy tylko otrzymam informacje w tej sprawie. Na pewno wrócę do Ciebie z informacjami! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

okazeo
#7 Wielbiciel#

Witaj, czy już coś wiadomo ? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@okazeo bardzo mi przykro, ale jeszcze nie.
Działam w tej sprawie, ale nie otrzymałam jeszcze informacji, które mogłabym Ci przekazać. Muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość, na pewno dam znać, gdy tylko czegoś się dowiem. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

okazeo
#7 Wielbiciel#

Jasne rozumiem, dzięki za kontrolowanie sprawy. 
Mimo wszystko jesteśmy mocno rozczarowani podejściem allegro do tak ważnej kwestii jaką jest strefa marek. Próbujemy kontaktować się z opiekunem - zero odpowiedzi, allegro support miesiąc zero odpowiedzi, nawet Tobie nie udaje się uzyskać informacji mimo iż  mija już 9 dni. 
Z naszej perspektywy wygląda to na totalną ignorancje tematu ze strony allegro zwłaszcza, że trwa to już ponad pół roku i wszystko zostało dostarczone - a opiekun co rozmowę zapewniał, że teraz już z górki i za chwilkę będzie wszystko zrealizowane. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@okazeo przepraszam za tę sytuację!
Trudno mi się odnieść, dlaczego tak długo to trwało, ponieważ nie specjalizuję się w tej tematyce. Otrzymałam odpowiedź, że osoba zajmująca się tą sprawą, skontaktowała się już z Tobą i przekazała informację dotyczące tego zgłoszenia. 
W tym tygodniu ta sprawa powinna się zakończyć, mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem i jeszcze raz przepraszam, że trwało to tak długo!

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

okazeo
#7 Wielbiciel#

Dziękujemy za odpowiedź. 
Niestety nikt w ostatnim czasie się z nami nie kontaktował 🙂 
Tak więc te informacje są nieprawdziwe - ale w sumie nie ważne skoro sprawa ma zakończyć się w najbliższych dniach 🙂

Jak tylko pojawimy się w strefie marek na pewno dam feedback aby móc zamknąć temat.

Pozdrawiam,  

Tak więc czekamy

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@okazeo okej, sprawdziłam, że zmiany na koncie, którego to dotyczy, o których pisała mi osoba, która zajmuje się Waszym zgłoszeniem (login konta) zostały wprowadzone. 
Czy możecie wrócić do mnie z informacją na koniec tygodnia, czy otrzymaliście odpowiedź i czy sprawa jest załatwiona? Jeśli nie będzie, będę dalej działać. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

okazeo
#7 Wielbiciel#

Witaj @la_nika  

Niestety nadal zero kontaktu ze strony allegro, zero e-maili w tej sprawie i konto nadal nie ma dostępu do strefy marek. Jedyna zmiana jaką zaobserwowaliśmy to zmiana loginu na ten docelowy, który miał być. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@okazeo dziękuję, że piszesz! 
Skontaktowałam się z osobą ze Strefy Marek i otrzymałam informację, że godzinę temu wysłaliśmy umowę na adres  kon*********eo.pl umowę dla Was do podpisania. 
Gdy ją zaakceptujecie, w ciągu 3 dni roboczych powinniście otrzymać oznaczenie "oficjalny sklep" w ofertach.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

okazeo
#7 Wielbiciel#

Tak po godzinie 14:00 otrzymaliśmy zaproszenie czyli ostatni etap akceptację regulaminu. 
Bardzo dziękujemy za pomoc i interwencje. 
Jeśli chodzi o ew. przyszły kontakt w sprawie strefy marek mamy jakiegoś dedykowanego opiekuna ? czy też jakiś adres do kontaktu ? czy może jest to ta sama osoba, z którą teraz w ostatnich tygodniach nie mogliśmy się skontaktować ? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@okazeo super! Dziękuję za info. Chyba będzie to ta sama osoba, ale dopytuję o to. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów