anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Super sprzedawca w drugiej połowie 2020 roku

dawal50
#14 Krzewiciel#
Jakość twojej sprzedaży - Dobry - Wkrótce ocena jakości sprzedaży na poziomie Super lub wyżej będzie jednym z warunków w programie.
Czyli wkrótce przestanę mieć Super sprzedawcę mimo że mam go od początku w 2017 roku, a wcześniej standard allegro. Nie było by w tym nic dziwnego gdybym popełniał gdzieś błędy.
 
-Ty na tle innych sprzedawców 8% sprzedawców na Allegro radzi sobie lepiej od Ciebie.

-Polecenia od kupujących:100,0%
-Zadowolenie kupujących:5,000
-Utworzone dyskusje:0
-Nierozwiązane dyskusje:0,00%
-Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów:100,00%
-Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów:1m
-Procent ofert z wysyłką w 24 godziny:100,00%
-Aktywne kanały płatności 2/2
-Konto firmowe:Tak
-W dzisiejszym podsumowaniu jakości nie masz żadnych naruszeń regulaminu. Tak trzymaj! 0 / 0

Ja po prostu nie mam punktów tam gdzie nie mogę ich mieć, a nie że się nie dostosowuję.

-Numery przesyłek uzupełnione w terminie:Brak danych Nie znaleźliśmy u Ciebie zamówień, które powinny mieć wpisany numer przesyłki. 0 / 200 - nie mam zamówień które powinny mieć wpisany numer przesyłki a mimo to nie mam 200 pkt. Czy gdzieś popełniam błąd że mam tu 0 pkt czy o co chodzi? Bo jak dla mnie jest to mocno krzywdzące.

-Procent ofert z numerami identyfikującymi produkty:0% - moje produkty nie posiadają EAN więc w jaki sposób mam zdobyć te 60 punktów?

Procent ofert z Allegro Smart!:0% - wysyłam elektronicznie więc jak mam zdobyć te 50 punktów?

Metody dostawy - odbiór w punkcie:0,00% - wysyłam elektronicznie więc jak mam zdobyć te 30 punktów?

Metody dostawy - dostawa z Allegro:0,00% - wysyłam elektronicznie więc jak mam zdobyć te 20 punktów?

@msniezek @_HolaOla_ @cloudcloud jak zamierzacie sprawić by wysyłający elektronicznie nie byli dyskryminowani i mogli nadal w drugiej połowie 2020 roku posiadać status Super Sprzedawcy? Aktualnie nie popełniam żadnego błędu, a przez to, że nie dajecie mi punktów tam gdzie nie mogę ich mieć to mój status może być co najwyżej Dobry 517 / 1000. Rozumiem jedynie EAN, bo allegro nie wie czy moje produkty nie mają EAN, ale reszta powinny być przyznawane punkty z automatu. Skoro macie w systemie że 100% moich ofert to wysyłka elektroniczna to z automatu powinno być: 50 pkt w smart, 30 i 20 w obu metodach dostawy, 200 pkt w numerach przesyłek.

% ofert z allegro smart, odbiór w punkcie i dostawa z allegro powinny być liczone nie jako % wszystkich ofert a % ofert które mogą mieć te usługi. No bo jak mam włączyć te usługi przy wysyłce elektronicznej? Coś musicie zrobić z tym bo to zwykła dyskryminacja wysyłających elektronicznie. Ktoś idealnie prowadzi biznes a zabieracie Super Sprzedawcę nie dlatego że gdzieś zawinił, tylko dlatego że ma dyskryminującą formę dostawy którą autor panelu jakości sprzedaży traktuje od macochy przy przyznawaniu punktów i nie daje ich tam gdzie ewidentnie mu się należą.

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

kostas11
#21 Demiurg#

Tak samo jak urlop uwali Ci statystyki 😞 nie odpowiesz na maile, można ale ja jadę odpocząć na nie siedzieć na poczcie 😉 , nie wstawisz nr paczek, ciężko zabrać na wakacje towar, kartony, drukarkę i szykować paczki, Nie dopracowane !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@kostas11 Bo Ty patrzysz z innego punktu widzenia...Zrobić tak aby było dobrze, a jak się pojawią błędy : naprawić. To wygląda na zrobione tak : zróbmy coś co będzie miało max X poważnych niedoróbek ( X to może być 10, 50, 100 it), i zobaczymy czy się przyzwyczają, czy będziemy musieli poprawiać.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@kostas11 nie tak samo, bo jak nie masz urlopu to możesz mieć 1000 pkt i nie jesteś dyskryminowany, ja mogę mieć co najwyżej 517 tylko dlatego że mam wysyłkę elektroniczną.

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@dawal50 dajemy Wam gotowe rozwiązania do prowadzenia biznesu wraz z opracowanymi przez nas założeniami, nie narzucamy Wam natomiast metodyki prowadzenia własnych biznesów. Faktycznie reguły są jednakowe dla wszystkich i na ten moment nie rozpatrujemy zmiany w tych formułach. 

Pozdrawiam 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

mojosoft
#11 Animator#

@cloudcloud  czy żeby dostać 50 pkt w jakości sprzedaży za  Allegro Smart! , mogę dodać dodatkowo tą metodę dostawy w przypadku produktów cyfrowych ?

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mojosoft nie to miałam na myśli, może warto rozpatrzyć dodatkowe warianty sprzedaży innych, materialnych produktów. To wy odpowiadacie za finalny kształt swoich biznesów 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

mojosoft
#11 Animator#

@cloudcloud  to nie jest odpowiedź na moje pytanie wiec je ponawiam 😉

 

czy żeby dostać 50 pkt w jakości sprzedaży za  Allegro Smart! , mogę dodać dodatkowo tą metodę dostawy w przypadku produktów cyfrowych ?

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mojosoft jeśli masz zamiar wysyłać kupującym klucze w pudełkach to nie widzę przeszkód. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

mojosoft
#11 Animator#

@cloudcloud  Dziękuje za odp. doprecyzuje pytanie 😉

 

czy mogę dodać metodę dostawy "Allegro Smart", "Metody dostawy - odbiór w punkcie" oraz "Metody dostawy - dostawa z Allegro" do już istniejących ofert gdzie jest metoda "Przesyłka elektroniczna (e-mail)" ?

Czy można mieszać formy dostawy elektroniczna i tradycyjna ?

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mojosoft od strony technicznej możesz to zrobić, ale zalecam wystawiać osobno to, co masz fizycznie i to, co masz elektronicznie. To o czym piszesz nie jest zgodne z naszym regulaminem.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

mojosoft
#11 Animator#

Proszę o przemyślenie systemu jakości pod względem produktów cyfrowych, tak by był równy dla wszystkich sprzedających

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@cloudcloud przecież mając produkty elektroniczne nie da się mieć 100% w smarcie, dostawach i numerach przesyłek. Choćbym wystawił 50 fizycznych produktów to i tak będzie to znikoma ilość w stosunku do wszystkich ofert więc i tak będę tam miał po 1% i nic to nie zmieni. Ewidentnie coś tu jest nie tak i skoro nie znaleźliście ofert które powinny mieć smarta i metody dostawy oraz zamówień które powinny mieć numery przesyłek to z automatu powinno tam być maksymalna ilość punktów a nie zero tak jak teraz i niesprawiedliwie zabrać super sprzedawcę którego mam od lat bo wszystkie zachcianki allegro są spełnione ale nie mam czegoś co nie da się mieć w przypadku wysyłki elektronicznej. To jest jakiś totalny absurd.

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@cloudcloud nawet jakbym wystawił coś fizycznie to nadal 99% moich ofert to wysyłka elektroniczna więc nadal bym tam miał 0 punktów. Jak pisałem wyżej % ofert z allegro smart i dostawami powinien być liczony nie od wszystkich ofert tylko od ofert które by mogły mieć takie usługi. Inaczej będziemy dyskryminowani. To chyba oczywiste że przesyłka elektroniczna nie może mieć smarta i metod dostawy? Więc skoro to oczywiste to należy to zmienić. To samo z nieprzyznawaniem punktów za to że nie znaleźliście ofert które powinny mieć numer przesyłki.

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@cloudcloud  Nie da się przypisać obowiązkowych parametrów do kategorii? Są kategorie, które nie mają i nigdy mieć nie będą np. EAN

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@akcesoria-net-pl w tym celu wprowadzamy również kod producenta.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

aurora1968
#8 Zapaleniec#

Szanowna Pani Klaudio, wprowadzanie "kodu producenta" jako obowiązkowego parametru to spore nieporozumienie, przynajmniej w niektórych kategoriach. Nie jest prawdą, jak czytałam gdzieś tu na tym forum, że kod producenta jest "standardem rynkowym" i że jest stosowany przez większość producentów. Kod producenta to symbol produktu nadawany mu przez producenta, jeśli producent uzna, że jest to mu to do czegoś potrzebne. W szczególności, jeśli jest to mu potrzebne do łatwiejszej identyfikacji produktu w procesie technologicznym lub w łańcuchu dostaw. Takie kody mogą mieć najróżniejszą postać, cyfrową, literową kodową - zależy to wyłącznie od potrzeb producenta i jego decyzji. Jeśli np producent części lub podzespołów zechce oznaczać je kodem QR, bo będzie miał taką potrzebę i ochotę - to może je tak oznaczać - i nic nam do tego. Może też nie wprowadzać takich oznaczeń. To prawda, że np. praktycznie cały sprzęt elektroniczny posiada jakieś kody producenta, które najczęściej są podane na opakowaniu produktu i na jego tabliczce znamionowej. Ale w ogromnej ilości innych branżach,  żadne "kody producenta" nie są stosowane, bo producenci nie mają uzasadnionej potrzeby.

W bardzo wielu branżach istnieje niezwykle duża ilość producentów, dla których wystarczająca jest identyfikacja produktu przez jego nazwę, a na potrzeby identyfikacji w łańcuchu logistycznym - przez kod EAN. W szczególności dotyczy to producentów o bardzo wąskim asortymencie produkcji. I zapewne nie będą wprowadzać dodatkowego systemu kodowych oznaczeń dla swoich produktów, tylko dlatego, że ktoś na Allegro uznał, "to jest powszechny standard". Dla innych z kolei producentów kod produktu jest oznaczeniem wewnętrznym, używanym tylko w procesie technologicznym i nie udostępnianym na zewnątrz.

Allegro ma absolutną i bezdyskusyjna władzę nad większością sprzedawców działających na rynku e-commerce w Polsce i ustala dla nich standardy pracy (Dziękujemy - dzięki Waszej platformie naprawdę dużo sprzedajemy!) ale jeszcze nie ma władzy nad wszystkimi producentami na naszej planecie i nie jest władne ustalać, co ma być dla nich "powszechnym standardem".

Jeśli w jakiejś kategorii Allegro wprowadzi "kod producenta" jako obowiązkowy parametr, a duża ilość produktów w tych kategoriach nie będzie miało kodu producenta, bo producent ich nie stosuje (przykładowo: duża część odzieży, bielizny, art. spożywczych, wiele kosmetyków, różne gadżety pochodzące z importu lub wytwarzane przez niewielkich producentów) to sprzedawcy najprawdopodobniej będą sami wymyślać takie kody, aby po prostu wypełnić rubrykę.  Allegro da radę bez problemu zweryfikować poprawność kodu EAN, ale nie da rady zweryfikować poprawności "kodu producenta" tam, gdzie on po prostu nie istnieje, a sprzedawca wpisze w rubrykę dowolne oznaczenie, np. część kodu EAN.

Moim zdaniem - w niektórych kategoriach pochopne wprowadzenie "kodu producenta" narobi więcej szkody niż pożytku i zapewne nie ułatwi poprawnej PRODUKTYZACJI ofert.

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@cloudcloud to nie są gotowe rozwiązania podczas gdy wypełniając wszystkie zachcianki wymogów allegro zdobywając max punktów mogę ich mieć połowę i nie łapać się na super sprzedawcę. To są najwyżej beta rozwiązania. Pytam: kiedy przyznacie mi 200 punktów za to że nie znaleźliście u mnie przesyłek które powinny mieć numer przesyłki i przyznacie punkty za to że nie znaleźliście przesyłek które powinny mieć allegro smart i metody dostawy. Ja piszę to tylko z uwagi na to, że w 2 połowie 2020 roku wymogiem do SS będzie status przynajmniej super a ja mając wszystko wyśrubowane na maksa mogę tych punktów mieć 517/1000 i mieć status tylko dobry.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@cloudcloud 

aż prychnąłem w monitor i teraz muszę go zdezynfekować

retoryka jak w tvpis

jakie równe warunki?

 - różne traktowanie sprzedawców

- różne wyświetlanie ofert wg trafności

- różne poziomy prowizji od tego samego

To ja się pytam czy mogę płacić taką samą prowizję od sprzedaży jak oficjalny sklep allegro?

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

Nadal czekam na wpis @_HolaOla_ oraz @msniezek 

Przypominam że absurd panelu jakości sprzedaży polega głównie na tym że wystawiając choćby jeden produkt wysyłany elektronicznie traci się możliwość zdobycia 100% w smart, metodach dostawy oraz numerach przesyłek. Jako że ja mam 100% wysyłek elektronicznych to nie będę mógł mieć super sprzedawcy bo aktualnie mam najwyższą możliwą notę dla wysyłających elektronicznie czyli około 520/1000. Sugestia @cloudcloud "może warto rozpatrzyć dodatkowe warianty sprzedaży innych, materialnych produktów" nawet gdybym tak zrobił to nadal będzie to 1% a nie 100% w tych nieszczęsnych 4 obszarach. Dlaczego to takie trudne do zrozumienia że jest to zwykła dyskryminacja?

oznacz moderatorów